Temat Miasto Termin

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy – online

Online

Online

10-10-2022 - 11-10-2022

07-11-2022 - 08-11-2022

Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym Klientem. Szkolenie online

Online

10-10-2022 - 11-10-2022

Kreatywność i innowacyjność w biznesie w oparciu o mapy myśli – warsztaty online

Online

Online

12-10-2022 - 12-10-2022

05-12-2022 - 05-12-2022

Przywództwo sytuacyjne – skuteczny styl zarządzania

Warszawa

13-10-2022 - 14-10-2022

Zasady funkcjonowania spółek kapitałowych oraz prawo holdingowe z uwzględnieniem nowelizacji z 13.10.2022 r.

Online

Online

14-10-2022 - 14-10-2022

14-11-2022 - 14-11-2022

Zarządzanie utalentowanymi pracownikami

Wrocław

Warszawa

17-10-2022 - 18-10-2022

19-12-2022 - 20-12-2022

Zarządzanie kompetencjami i rozwojem pracowników w firmie

Warszawa

17-10-2022 - 18-10-2022

Asertywność jako metoda na zwiększenie efektywności własnej oraz skuteczności w relacjach z klientami

Wrocław

Warszawa

18-10-2022 - 19-10-2022

19-12-2022 - 20-12-2022

Klient wymagający – współczesne wyzwania

Wrocław

Warszawa

18-10-2022 - 19-10-2022

08-12-2022 - 09-12-2022

Zarządzanie zespołem pracowniczym – budowanie efektywnego zespołu

Wrocław

Warszawa

Kraków

20-10-2022 - 21-10-2022

12-12-2022 - 13-12-2022

23-02-2023 - 24-02-2023

Radzenie sobie ze stresem, kontrolowanie emocji oraz równowaga praca-życie

Wrocław

Warszawa

Zakopane

20-10-2022 - 21-10-2022

24-11-2022 - 25-11-2022

12-12-2022 - 13-12-2022

Excel przydatne funkcje i raporty – poziom średniozaawansowany – warsztaty online

Online

Online

Online

20-10-2022 - 21-10-2022

01-12-2022 - 02-12-2022

13-03-2023 - 14-03-2023

Przygotowanie do pełnienia roli kierowniczej

Gdańsk

Wrocław

Warszawa

24-10-2022 - 25-10-2022

17-11-2022 - 18-11-2022

15-12-2022 - 16-12-2022

Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem

Wrocław

Gdańsk

24-10-2022 - 25-10-2022

01-12-2022 - 02-12-2022

Zarządzanie zespołem pracowniczym – warsztaty online

Online

Online

24-10-2022 - 25-10-2022

08-12-2022 - 09-12-2022

Typy klientów czyli jak mówić i słuchać, a czego nie robić? Zastosowanie metaprogramów w praktyce -online

Online

Online

26-10-2022 - 26-10-2022

16-12-2022 - 16-12-2022

Trudne rozmowy, sytuacje i konflikty – jak przeciwdziałać, wykrywać symptomy oraz skutecznie się porozumiewać

Warszawa

27-10-2022 - 28-10-2022

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy

Kraków

Warszawa

Zakopane

27-10-2022 - 28-10-2022

24-11-2022 - 25-11-2022

12-12-2022 - 13-12-2022

Skuteczna i profesjonalna sekretarka

Warszawa

28-10-2022 - 28-10-2022

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy

Poznań

Warszawa

Zakopane

03-11-2022 - 04-11-2022

08-12-2022 - 09-12-2022

12-12-2022 - 13-12-2022

Komunikacja interpersonalna oparta na metodzie NVC

Poznań

Warszawa

03-11-2022 - 04-11-2022

19-12-2022 - 20-12-2022

Klient wymagający – współczesne wyzwania – online

Online

07-11-2022 - 08-11-2022

Excel od podstaw – warsztaty online

Online

Online

Online

14-11-2022 - 15-11-2022

19-12-2022 - 20-12-2022

16-01-2023 - 17-01-2023

Radzenie sobie ze stresem, kontrolowanie emocji – online

Online

14-11-2022 - 15-11-2022

Skuteczne techniki zwiększania kreatywności i twórczego myślenia

Kraków

Gdańsk

17-11-2022 - 18-11-2022

01-12-2022 - 02-12-2022

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

Kraków

17-11-2022 - 18-11-2022

Delegowanie zadań i wzmacnianie samodzielności pracowników

Warszawa

Gdańsk

Warszawa

17-11-2022 - 18-11-2022

08-12-2022 - 09-12-2022

24-04-2023 - 25-04-2023

Inteligencja emocjonalna

Kraków

17-11-2022 - 18-11-2022

Doskonalenie kompetencji kierowniczych – warsztaty online

Online

17-11-2022 - 18-11-2022

Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenie prawa Unii – „sygnaliści” w praktyce

Online

18-11-2022 - 18-11-2022

Przygotowanie do pełnienia roli kierowniczej – warsztaty online

Online

Online

21-11-2022 - 22-11-2022

12-12-2022 - 13-12-2022

Cztery pokolenia na rynku pracy – jak motywować i komunikować się z pokoleniem Z, Y, X, Baby Boomers

Warszawa

Warszawa

Gdańsk

23-11-2022 - 23-11-2022

30-01-2023 - 30-01-2023

19-04-2023 - 19-04-2023

Doskonalenie kompetencji kierowniczych

Warszawa

Kraków

Warszawa

24-11-2022 - 25-11-2022

05-12-2022 - 06-12-2022

20-03-2023 - 21-03-2023

Informacja zwrotna, feedback i feedforward – warsztaty online

Online

28-11-2022 - 28-11-2022

Inteligencja emocjonalna – jak rozumieć siebie i innych oraz budować konstruktywne relacje – warsztaty online

Online

28-11-2022 - 29-11-2022

Informacja zwrotna, feedback i feedforward – warsztat w pigułce

Warszawa

Warszawa

Kraków

29-11-2022 - 29-11-2022

20-01-2023 - 20-01-2023

22-02-2023 - 22-02-2023

Skuteczna i profesjonalna sekretarka – warsztaty online

Online

02-12-2022 - 02-12-2022

Zarządzanie zmianą – jak skutecznie pokierować zmianami organizacyjnymi

Warszawa

Warszawa

05-12-2022 - 06-12-2022

26-06-2023 - 27-06-2023

Jak uniknąć wypalenia zawodowego w swojej pracy?

Warszawa

05-12-2022 - 06-12-2022

Automotywacja do codziennych zadań – czyli co robić, aby chciało mi się tak, jak mi się nie chce

Online

06-12-2022 - 06-12-2022

Dawny kolega, obecny szef – jak skutecznie wyznaczać i dbać o granice w relacjach z pracownikami – warsztaty online

Online

Online

Online

07-12-2022 - 07-12-2022

20-02-2023 - 20-02-2023

24-05-2023 - 24-05-2023

Profesjonalne wystąpienia publiczne

Warszawa

19-12-2022 - 20-12-2022

Power Point – poziom średniozaawansowany – warsztaty online

Online

Online

Online

21-12-2022 - 22-12-2022

20-02-2023 - 21-02-2023

27-11-2023 - 28-11-2023

Word – poziom średniozaawansowany – warsztaty online

Online

Online

17-04-2023 - 18-04-2023

19-10-2023 - 20-10-2023

Organizujemy szkolenia interpersonalne, czyli warsztaty, które pomagają rozwijać umiejętności miękkie. Nasza oferta jest skierowana zarówno do firm, jak i do osób prywatnych. Zależy nam, by przekazywana wiedza była uniwersalna i pomagała w kontaktach biznesowych oraz w codziennym życiu. Dlatego przekazujemy najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem – organizowaniem, kierowaniem, motywowaniem i kontrolowaniem oraz z komunikacją. Jak wynika z naszych obserwacji, wielu pracowników i kierowników na różnych szczeblach w organizacjach nie inwestuje wystarczająco w zawodowy rozwój osobisty. Szkolenia, które organizujemy, są skoncentrowane na praktyce – uczymy, jak wykorzystywać różnorodne narzędzia w praktyce, czyli w trakcie rozmów z pracownikami, przełożonymi i klientami. Nasi kursanci mogą również skorzystać z oferty szkoleń z programu MS Excel, ponieważ jest to jeden z najbardziej popularnych programów wykorzystywanych w różnych branżach. Zapraszamy Państwa do zapisania na wybrane szkolenia, które pomogą Państwu zdobyć nowe umiejętności. Effect Group organizuje spotkania w różnych miastach w Polsce. Jeśli interesuje Państwa Warszawa, zachęcamy do rezerwowania dogodnego terminu!