Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Warszawa 27-08-2018 28-08-2018
Wrocław 22-10-2018 23-10-2018
Katowice 17-12-2018 18-12-2018

Cel i program szkolenia

Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zdobycia niezbędnej wiedzy i umiejętności do profesjonalnej obsługi Klienta, jak również sposobów budowania trwałych relacji z Klientami. Szkolenie kładzie nacisk na praktyczny aspekt wykorzystania posiadanej wiedzy i stwarza możliwość zastosowania jej w praktyce, co daje gwarancję zwiększenia efektywności pracy. Wymierne efekty po szkoleniu:

  • wzrost zadowolenia i lojalności klientów
  • nabycie umiejętności właściwego rozpoznawania i reagowania przez pracowników na specyficzne potrzeby klientów
  • podniesienie pożądanego wizerunku firmy
  • zwiększenie wydajności i zaangażowania pracowników

Adresaci szkolenia:

  • pracownicy kontaktujący się z klientami bezpośrednio i telefonicznie – dział obsługi klienta, dział sprzedaży, dział reklamacji
  • przełożeni zarządzający zespołem
  • nowi pracownicy, absolwenci, konsultanci, handlowcy i doradcy
  • pracownicy pierwszego kontaktu – sekretariat, recepcja, sklep, magazyn

Program szkolenia:

Dział obsługi nastawiony na klienta:

  • czym jest profesjonalna obsługa klienta
  • korzyści z dobrej obsługi klienta
  • budowanie długofalowych relacji – czy mam dobre nawyki
  • czego oczekują klienci

Zacznij od siebie – mój wizerunek:

  • autoprezentacja wpływająca na dobre relacje z klientem
  • jak wykorzystać efekt pierwszego wrażenia
  • jak stworzyć korzystny wizerunek czyli kodeks ubraniowy w pracy z klientem

Komunikacja w obsłudze klienta – czy potrafię skutecznie komunikować:

  • jak wykorzystać schemat komunikacji
  • bariery komunikacyjne
  • zasady aktywnego słuchania
  • korzyści z mądrego stosowania zasad komunikacji
  • najważniejsze elementy mowy ciała – jak nie popełniać grubych błędów

Tworzenie wartości dla klienta – co ja wnoszę w relację.

  • kto jest odpowiedzialny za relacje i nastawienie klienta i jak to wykorzystać

Savoir vivre w relacjach z klientami.

  • podstawowe zasady powitania, przedstawiania, wymiany wizytówek

Specyfika rozmowy telefonicznej:

  • zasady obowiązujące w rozmowie telefonicznej
  • znaczenie przygotowania
  • najczęstsze błędy

Standardy w korespondencji mailowej:

  • zasady obowiązujące w korespondencji mailowej
  • najczęstsze błędy

Trudny klient- kim jest dla mnie:

  • co oznacza ,,trudny klient” i jakie znam typy ,,trudnego klienta”
  • dlaczego jest trudny dla mnie
  • jak to zmienić – moja odpowiedzialność za relacje

Obiekcje, reklamacje i zastrzeżenia klienta:

  • moja pierwsza reakcja
  • definiowanie prawdziwych oczekiwań klienta
  • jak spełnić te oczekiwania
  • sztuka zadawania pytań
  • umiejętność działania w konflikcie
  • niezadowolony klient – jak można odzyskać jego zaufanie

Podsumowanie szkolenia.

Rozkład godzinowy:pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1 350 zł + 23%VAT

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

  • “Otóż szkolenie, w którym brałam udział było pod każdym względem na bardzo wysokim poziomie. Pani Ilona prowadziła je świetnie i bardzo profesjonalnie. Naprawdę dużo się nauczyłam i już ta wiedza mi się przydaje. W moim zakładzie pracy obowiązują procedury zarządzania i zgodnie z jedną z nich, uczestnicy różnych szkoleń otwartych i zamkniętych wypełniają „Ankietę oceny szkolenia bezpośrednio po szkoleniu” – w/w szkolenie prowadzone przez p. Ilonę u mnie i wszystkich moich koleżanek zostało ocenione na same piątki”

PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna

  • “Szkolenie zorganizowane przez Państwa firmę spełniło moje oczekiwania.
    Praktyczne ćwiczenia, ciekawy i urozmaicony program. Dzięki szkoleniu mogłam otrzymać istotną informacje zwrotną na temat własnych umiejętności. Kolejnym pozytywnym aspektem była wymiana doświadczeń między uczestnikami.
    Trenerka to zdecydowanie miła i ciekawa profesjonalistka. Dobrze zorganizowana, dynamicznie prowadzi zajęcia dopasowując je do szkolonej grupy, posiada duża wiedzę i umiejętności z tego zakresu oraz ciekawie się nią dzieli, świetnie angażuje grupę”

MPS International

  • “W odpowiedzi na Pana zapytanie dotyczące szkolenia w którym uczestniczyłam w dniach 21-22. 10.2010 roku w Warszawie pragnę poinformować, że szkolenie było przeprowadzone bardzo profesjonalnie i ciekawie. Bardzo dużo wiadomości, które uzyskałam na szkoleniu bezpośrednio przyda mi się w codziennych kontaktach z klientami. Pani Ilona jest odpowiednią osobą do przeprowadzania tego rodzaju szkoleń. Jestem bardzo zadowolona z uczestnictwa w szkoleniu ( Dużą zaletą tego szkolenia była mała grupa w tym przypadku 8 osób, dzięki czemu ćwiczenia w podgrupach były bardzo intensywne )”

PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna

Formularz zapisu na szkolenie:

"Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji" - 1350 zł/os


Termin szkolenia
Dane Firmy (do faktury)

Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

Osoba koordynująca

Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

Uczestnicy szkolenia
Miejsca hotelowe
Dla jednostek publicznych

Uwagi

* elementy obowiązkowe

Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 922), Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 922). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.