Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Warszawa 07-12-2023 08-12-2023
Warszawa 22-02-2024 23-02-2024
Gdańsk 21-03-2024 22-03-2024
Wrocław 18-04-2024 19-04-2024
Gdańsk 13-06-2024 14-06-2024

Cel i program szkolenia

Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zdobycia niezbędnej wiedzy i umiejętności do WSPÓŁCZESNEJ i profesjonalnej obsługi Klienta, jak również sposobów budowania DŁUGOTRWAŁYCH relacji z Klientami. Szkolenie kładzie nacisk na praktyczny aspekt wykorzystania posiadanej wiedzy i stwarza możliwość zastosowania jej w praktyce, co daje gwarancję zwiększenia efektywności pracy. Wymierne efekty po szkoleniu:

  • miarodajny wzrost zadowolenia i lojalności klientów
  • nabycie umiejętności właściwego rozpoznawania i reagowania na specyficzne potrzeby klientów
  • podniesienie pożądanego wizerunku firmy
  • zwiększenie zaangażowania pracowników

Adresaci szkolenia:

  • pracownicy kontaktujący się z klientami bezpośrednio i telefonicznie – dział obsługi klienta, dział sprzedaży, dział reklamacji
  • przełożeni zarządzający zespołem
  • nowi pracownicy, absolwenci, konsultanci, handlowcy i doradcy
  • pracownicy pierwszego kontaktu – sekretariat, recepcja, sklep, magazyn

Program szkolenia

Dział obsługi nastawiony na klienta ( przypomnienie):

  • czym jest profesjonalna obsługa klienta DZISIAJ?
  • budowanie długofalowych relacji – czy masz dobre nawyki?
  • czego oczekują klienci w tych czasach? Analiza i wnioski z aktualnych badań.

Komunikacja w obsłudze klienta – czy potrafię skutecznie komunikować:

  • jak wykorzystać sprawdzone schematy komunikacji?
  • bariery komunikacyjne czyli zdiagnozuj czy coś takiego mówisz!
  • zasady aktywnego słuchania, a „może Ty wiesz lepiej”?
  • mądre zasady współczesnej komunikacji czyli jak rozmawiać z klientami w różnym wieku
  • najważniejsze elementy mowy ciała – jak nie popełniać grubych błędów?

Tworzenie wartości dla klienta – co ja wnoszę w relację.

  • jak szybko budować relacje i wpływać na nastawienie klienta?
  • jakich relacji oczekują klienci? Czy na pewno chcą zażyłości?

Specyfika rozmowy telefonicznej:

  • współczesne zasady obowiązujące w rozmowie telefonicznej
  • jak osobiście się przygotować do rozmowy – Twoje lęki i obawy
  • najczęstsze błędy w rozmowach – analiza rozmów z 2020 roku

Trudny klient- kim jest dla mnie:

  • czy masz osobiste typy ,,trudnego klienta”? Kilka inspiracji jak to zmienić!
  • dlaczego jest trudny dla mnie? Mini autorefleksja!
  • 3 szybkie sposoby na zmianę sytuacji z klientem „niewspółpracującym”

Obiekcje, reklamacje i zastrzeżenia klienta:

  • sztuka szybkiego definiowania prawdziwych oczekiwań klienta
  • jak spełnić nierealne oczekiwania klienta – czyli między młotem a kowadłem
  • sztuka zadawania sensownych pytań
  • umiejętność działania w zaognionym konflikcie
  • niezadowolony klient – jak można odzyskać jego zaufanie?
  • najczęstsze błędy – czyli czego unikać?

 

Podsumowanie szkolenia.

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Cena udziału w szkoleniu wynosi: 1650 zł + 23% VAT

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu, w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

  • „Otóż szkolenie, w którym brałam udział było pod każdym względem na bardzo wysokim poziomie. Pani Ilona prowadziła je świetnie i bardzo profesjonalnie. Naprawdę dużo się nauczyłam i już ta wiedza mi się przydaje. W moim zakładzie pracy obowiązują procedury zarządzania i zgodnie z jedną z nich, uczestnicy różnych szkoleń otwartych i zamkniętych wypełniają „Ankietę oceny szkolenia bezpośrednio po szkoleniu” – w/w szkolenie prowadzone przez p. Ilonę u mnie i wszystkich moich koleżanek zostało ocenione na same piątki”

PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna

  • „Szkolenie zorganizowane przez Państwa firmę spełniło moje oczekiwania.
    Praktyczne ćwiczenia, ciekawy i urozmaicony program. Dzięki szkoleniu mogłam otrzymać istotną informacje zwrotną na temat własnych umiejętności. Kolejnym pozytywnym aspektem była wymiana doświadczeń między uczestnikami.
    Trenerka to zdecydowanie miła i ciekawa profesjonalistka. Dobrze zorganizowana, dynamicznie prowadzi zajęcia dopasowując je do szkolonej grupy, posiada duża wiedzę i umiejętności z tego zakresu oraz ciekawie się nią dzieli, świetnie angażuje grupę”

MPS International

  • „W odpowiedzi na Pana zapytanie dotyczące szkolenia w którym uczestniczyłam w dniach 21-22. 10.2010 roku w Warszawie pragnę poinformować, że szkolenie było przeprowadzone bardzo profesjonalnie i ciekawie. Bardzo dużo wiadomości, które uzyskałam na szkoleniu bezpośrednio przyda mi się w codziennych kontaktach z klientami. Pani Ilona jest odpowiednią osobą do przeprowadzania tego rodzaju szkoleń. Jestem bardzo zadowolona z uczestnictwa w szkoleniu ( Dużą zaletą tego szkolenia była mała grupa w tym przypadku 8 osób, dzięki czemu ćwiczenia w podgrupach były bardzo intensywne )”

PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna

Formularz zapisu na szkolenie:

"Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji" - 1650 zł/os


    Termin szkolenia
    Dane Firmy (do faktury)

    Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

    Osoba koordynująca

    Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

    Uczestnicy szkolenia
    Miejsca hotelowe
    Dla jednostek publicznych

    Uwagi

    * elementy obowiązkowe

    Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

    na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

    na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

    na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

    Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.