Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Kraków 26-10-2017 27-10-2017
Warszawa 20-11-2017 21-11-2017
Wrocław 11-12-2017 12-12-2017

Cel i program szkolenia

Celem szkolenia jest rozwój kompetencji menadżerskich u szefów średniego i niższego szczebla, które pomogą im poradzić sobie w trudnych sytuacjach z jakimi może on się spotkać na produkcji. Przeanalizujemy jak należy prowadzić zespół i jak go zmieniać, żeby był przygotowany do podejmowania nowych wyzwań przy ograniczeniu sytuacji konfliktowych. Zastanowimy się jak przy wzrastającej ilości zadań nakładanych na menadżerów wygospodarować czas na rozmowę z pracownikiem oraz umiejętnie obciążyć zespół zadaniami, które będą go rozwijać i motywować. Przećwiczymy narzędzia, które powodują wzrost motywacji indywidualnej i zespołowej. Prześledzimy na zapisach video jakie błędy popełniamy podczas trudnych rozmów z pracownikami.

Korzyści dla uczestników:

  • umiejętne budowanie autorytetu,
  • rozwój kompetencji podległego zespołu w oparciu o cele i zadania,
  • skuteczne budowanie motywacji pracowniczej,
  • przygotowanie się do trudnych rozmów z pracownikami,
  • efektywne wprowadzanie zmian,
  • wyrażanie krytyki w sposób nie powodujący u rozmówcy agresji i manipulacji,
  • łatwe rozładowywanie sytuacji konfliktowych.

Adresaci szkolenia:

Menadżerowie średniego i niższego szczebla.

Program szkolenia:

Trudne rozmowy na produkcji

  • Przeprowadzanie rozmów motywujących/korygujących/skierowanych na rozwój pracownika
  • Reakcja na agresywną postawę pracownika
  • Komunikowanie trudnych informacji zespołowi/pracownikowi
  • Zwolnienie pracownika / przeniesienie do innego zespołu

Rozwój zespołu

  • Co decyduje o sukcesie zespołu – podstawowe narzędzia
  • Motywowanie zespołu a motywowanie jednostki
  • 20 narzędzi pozafinansowych jakie można wykorzystać do motywowania w firmie produkcyjnej
  • Podnoszenie kompetencji zespołu
  • Rozwój zespołu poprzez codzienną ocenę
  • Konflikt w zespole
  • Zapobieganie sytuacją konfliktowym

Efektywne i angażujące wprowadzanie reorganizacji/zmian w podległym obszarze:

  • Rodzaje oporu wobec zmian
  • Pozytywne i negatywne reakcje na zmiany
  • Efektywna komunikacja w procesie zmian
  • Radzenie sobie z oporem wobec zmian
  • Angażowanie pracowników w proces zmian

Organizacja pracy własnej i zespołu

  • Budowanie celów i zadań
  • Priorytety własne a otoczenia. Metody ich wyznaczania
  • Delegowanie zadań – przekazywanie poleceń, precyzowanie zadań, wyrażanie opinii i oczekiwań
  • Angażowanie zespołu w postawione cele i zadania
  • Przekładanie celów i zadań postawionych przez przełożonego na podległy zespół
  • Rozliczanie zespołu/pracownika z postawionych zadań

Rozwój postawy asertywnej

  • Asertywne przyjmowanie i wyrażanie krytyki
  • Techniki redukcji stresu

Wartości, postawa i przekonania menedżera – opracowanie planu rozwoju kompetencji menedżerskich

case study, scenki, testy, autoprezentacja, burza mózgów, moderacja metaplanowa, ćwiczenia z kamerą

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1 290 zł + 23%VAT

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.