Temat Termin

Negocjacje z dostawcami – poziom zaawansowany

09-07-2020 - 10-07-2020

Facebook w firmie

13-07-2020 - 13-07-2020

Social Media w marketingu i biznesie

13-07-2020 - 14-07-2020

Informacja zwrotna, budowanie kultury feedbacku i egzekwowanie

24-08-2020 - 25-08-2020

Doskonalenie kompetencji lidera, brygadzisty, mistrza produkcji

24-08-2020 - 25-08-2020

Optymalizacja i racjonalizacja decyzji logistycznych – Excel w logistyce

24-08-2020 - 25-08-2020

Zarządzanie zakupami z elementami strategii negocjacyjnych

24-08-2020 - 25-08-2020

Planowanie dystrybucji. Związki pomiędzy produkcją, magazynowaniem, transportem i prognozowaniem

24-08-2020 - 25-08-2020

Komunikacja interpersonalna oparta na metodzie NVC

24-08-2020 - 25-08-2020

Perswazja i wywieranie wpływu czyli jak odnosić sukcesy i nie zrażać do siebie innych

24-08-2020 - 25-08-2020

Zarządzanie szkoleniami

24-08-2020 - 25-08-2020

Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji

24-08-2020 - 25-08-2020

Trudne rozmowy, sytuacje i konflikty – jak przeciwdziałać, wykrywać symptomy oraz skutecznie się porozumiewać

24-08-2020 - 25-08-2020

Budowanie motywacji i zaangażowania pracowników

26-08-2020 - 27-08-2020

Efektywne planowanie i zarządzanie produkcją

07-09-2020 - 09-09-2020

Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie i optymalizacja poziomów zapasów

07-09-2020 - 08-09-2020

26-10-2020 - 27-10-2020

Organizacja i optymalizacja gospodarki magazynowej w przedsiębiorstwie

09-09-2020 - 11-09-2020

Kierowanie zespołem produkcyjnym

10-09-2020 - 11-09-2020

Prawne i organizacyjne aspekty procesu szkoleń. Ewaluacja i audyt systemu szkoleń

10-09-2020 - 11-09-2020

Prawo celne a obrót towarowy z zagranicą. Najważniejsze aspekty prawne importu i eksportu do/z krajów Wspólnoty z poruszeniem zmian ujętych w Unijnym Kodeksie Celnym

21-09-2020 - 23-09-2020

System Intrastat w pigułce – aktualności i zmiany w 2020 roku

23-09-2020 - 23-09-2020

Magazynowanie chemikaliów i materiałów niebezpiecznych

05-10-2020 - 05-10-2020

Lean na magazynie – optymalizacja procesów magazynowych z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing

05-10-2020 - 06-10-2020

Klient wymagający i trudne relacje z klientami – Jak zachować spokój, dobre samopoczucie i profesjonalną postawę wobec klienta składającego reklamację

05-10-2020 - 06-10-2020

03-12-2020 - 04-12-2020

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy

05-10-2020 - 06-10-2020

ADR 2020 przepisy w gospodarce odpadami, magazynowaniu chemikaliów i transporcie

06-10-2020 - 06-10-2020

Zarządzanie zespołem logistycznym

07-10-2020 - 08-10-2020

Metody redukcji kosztów zakupów w firmie

07-10-2020 - 08-10-2020

Trudne rozmowy na produkcji z elementami inteligencji emocjonalnej – trening kompetencyjny lider, brygadzista, mistrz, kierownik

08-10-2020 - 09-10-2020

Negocjacje zakupowe z elementami perswazji

08-10-2020 - 09-10-2020

07-12-2020 - 08-12-2020

Transport i spedycja na rynku krajowym i międzynarodowym

12-10-2020 - 13-10-2020

Incoterms 2020

12-10-2020 - 12-10-2020

Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem

12-10-2020 - 13-10-2020

Umowa spedycji i umowa przewozu drogowego, Konwencja CMR, prawo przewozowe – prawa i obowiązki stron, reklamacje

13-10-2020 - 13-10-2020

Jak być perswazyjnym i relacyjnym w sprzedaży

15-10-2020 - 16-10-2020

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy

15-10-2020 - 16-10-2020

Radzenie sobie ze stresem, kontrolowanie emocji oraz równowaga praca-życie

15-10-2020 - 16-10-2020

Optymalizacja gospodarki opakowaniami wielokrotnego użycia (palety, kontenery, korlety)

19-10-2020 - 20-10-2020

Kontrola w administracji rządowej – praktyczne kompendium wiedzy

19-10-2020 - 19-10-2020

Przygotowanie do pełnienia roli kierowniczej

19-10-2020 - 20-10-2020

Mobbing i dyskryminacja. Zmiany przepisów i najlepsze praktyki przeciwdziałania

21-10-2020 - 21-10-2020

HR – narzędzia, formularze, procedury, strategie – najlepsze praktyki. Raportowanie w HR

22-10-2020 - 23-10-2020

Brygadzista, mistrz – mały menedżer

26-10-2020 - 27-10-2020

Asertywność jako metoda na zwiększenie efektywności własnej oraz skuteczności w relacjach z klientami

03-12-2020 - 04-12-2020

Zarządzanie zespołem pracowniczym – budowanie efektywnego zespołu

03-12-2020 - 04-12-2020