Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Warszawa 26-10-2023 27-10-2023
Wrocław 14-12-2023 15-12-2023
Warszawa 22-02-2024 23-02-2024
Warszawa 20-05-2024 21-05-2024

Cel i program szkolenia

Ostatnie kilka lat znacznie wpłynęły na rodzaj kontaktu miedzy nami! Wielu zaradnych i przewidujących osób szuka sposobów i rozwiązań adekwatnych do obserwowanych trendów. Sztuka perswazyjnej komunikacji jest niezbędną umiejętnością każdego, kto ma do czynienia z klientem wewnętrznym lub zewnętrznym – to wiemy, jednak jak to robić kiedy kontakty osobiste są znacznie utrudnione a kultura firmy promuje relacje win-win?

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg narzędzi komunikacyjnych, dzięki którym, w dzisiejszych warunkach biznesowych, sprawnie będą potrafili:

  • Sprawnie budować długotrwałe relacje z innymi ludźmi
  • Dostosowywać swoją wypowiedź i strategię do typu osobowości rozmówcy
  • Przygotować sensowną i trudną do obalenia argumentację, w różnych kanałach komunikacji
  • Uniknąć niekorzystnego dla siebie oddziaływania innych ludzi
  • Posiadać zdolność sterowania własnymi emocjami

Korzyści dla uczestników:

Podczas szkolenia uczestnik pozna techniki prowadzenia skutecznej rozmowy zawodowej ( w kontakcie: bezpośrednim, telefonicznym, mailowy i on-line) w oparciu o zasady budowania pozytywnych i długofalowych relacji.

Adresaci szkolenia:

  • pracownicy, którzy dopiero zaczynają swoją karierę zawodową
  • początkujący i doświadczeni menadżerowie, którzy wiedzą czego chcą lub do jakich sytuacji mogliby być lepiej się przygotowani
  • pracownicy, którzy doświadczają konieczności zmian w kulturze firmy
  • każda osoba zainteresowana innym rodzajem komunikacji

 

Program szkolenia:

 

Moduł I   Diagnoza miejsca, w którym jesteś:

  • Analiza osobistych doświadczeń – i do jakich wniosków to prowadzi? Jak zmieniły się współczesne firmy i kontakty zawodowe i jak na to reagować?
  • Jakie są Twoje osobiste przekonania? Model „okulary na świat”. Praktyczne sposoby na szukanie rozwiązań podczas wspólnych rozmów zarówno z klientami jak i innymi pracownikami
  • Test czy chcesz manipulować, jesteś agresywny czy uległy, a może szukasz kompromisów – analiza wyników i ich konsekwencja.

Moduł II  Język perswazji :

  • Jak używać perswazji kiedy wszyscy wiedzą to samo? Wyraźne zaznaczenie technik i metod, które nas drażnią i zdecydowanie chcemy je odrzucić czyli czas na odświeżenie narzędzi komunikacyjnych
  • Zasady doboru argumentów w zależności od typu rozmówcy. Praktyczne zastosowanie wiedzy czym się różnimy i jak ją umiejętnie stosować. Metoda metaprogramów.
  • Oddziaływanie na emocje odbiorcy – czy tak warto? Czego tak naprawdę współcześnie oczekujemy?

Moduł III  Mechanizmy wywieranie wpływu:

  • Efektywne stosowanie „języka ja” w kontaktach służbowych. Obrona własnych granic i reagowanie w trudnych sytuacjach emocjonalnych podczas rozmowy z klientem lub innym pracownikiem. Praktyczne ćwiczenia – kiedy słyszysz kierowane do Ciebie „szpilki”.
  • Techniki lingwistyczne ułatwiające rozmowę z klientem i innymi pracownikami. Dobre i sprawdzone podstawy. Warto przypominać sobie i odświeżać wiedzę.
  • Budowanie długotrwałych relacji z ludźmi w oparciu o osobistą rzetelność. Stawiamy na postawy win-win i prawdziwość relacji.

 Moduł IV  Kontrola emocji i stresu:

  • Czynniki pozwalające dystansować się od własnych emocji i indywidualnych „trudnych sytuacji” szczególnie podczas pracy.
  • Najlepiej zapobiegać – czyli co robić konkretnie dla siebie w tym zabieganym świecie?
  • Efektywne metody reagowania w zaskakujących nas sytuacjach stresowych.

Przykładowe gry i zabawy realizujące główny cel warsztatów:

  • „Kołowy model komunikacji” – zabawa komunikacyjna ze szczególnym doświadczeniem/ omówieniem sprzężenia zwrotnego
  • „Mimowie czyli Kobiety i mężczyźni w biznesie” – ćwiczenie na odbiór komunikatu przy pomocy komunikacji niewerbalnej
  • Każdy to zrobi za … uśmiech i komplement” – czyli trochę o asertywności, uległości i agresji
  • „Wycieczka do Hiszpanii” – trudności związane z odmawianiem i jakie są tego konsekwencje
  • „Zaraz, zaraz..gdzieś to tu mam” – czyli jak trwać przy zasadach administracyjnych i równocześnie profesjonalnie rozmawiać z klientem
  • „Tylko ten jeden raz” – czyli jak stosować skuteczne metody dla wyjątkowo trudnych klientów

Podsumowanie szkolenia.

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Relacja teorii do praktyki wynosi jak 20:80. Szkolenie kształci kompetencje. Poza niektórymi ćwiczeniami wprowadzającymi, jak testy czy zadania indywidualne – przez większość szkolenia uczestnicy ćwiczą w parach, trójkach lub kilkuosobowych grupach symulacje scenek komunikacyjnych. Nie przewidujemy żadnych pomocy dydaktycznych z grupy: dyktafon, kamera. Stawiamy na pracę według Cyklu Kolb’a oraz indywidualnych doświadczeniach. Szkolenie prowadzone metodą warsztatową z zastosowaniem takich technik i narzędzi prowadzenia zajęć jak ćwiczenia grupowe , odgrywanie ról, studium przypadku.

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1590 zł + 23%VAT

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Formularz zapisu na szkolenie:

"Perswazja i wywieranie wpływu czyli jak odnosić sukcesy i nie zrażać do siebie innych" - 1590 zł/os


    Termin szkolenia
    Dane Firmy (do faktury)

    Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

    Osoba koordynująca

    Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

    Uczestnicy szkolenia
    Miejsca hotelowe
    Dla jednostek publicznych

    Uwagi

    * elementy obowiązkowe

    Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

    na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

    na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

    na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

    Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.