POLITYKA JAKOŚCI
Rozpoznając potrzeby rynku i Klientów oraz inwestując w wyposażenie szkoleniowo dydaktyczne jesteśmy w stanie zaoferować szkolenia i usługę po szkoleniową , które są niezbędne przy podnoszeniu kwalifikacji, aktualizacji wiedzy oraz awansach.
Działania te realizowane są przez :
- Bieżący nadzór i rozbudowę działów szkoleń.
- Dobrą komunikację z osobami zainteresowanymi szkoleniami realizowanymi w trybie szkoleń otwartych oraz realizację zaplanowanych szkoleń .
- Spełnianie oczekiwań klientów poprzez oferowanie im szkoleń dostosowanych do ich potrzeb merytorycznych i czasowych: szkolenia w trybie szkoleń zamkniętych.
- Realizacje szkoleń przez kompetentnych trenerów.
Nasz sukces osiągamy poprzez realizowane ustanowionej Polityki Jakości stanowiącej element wdrożonego przez Nas Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z mającymi zastosowanie wymaganiami normy PN EN ISO 9001:2015, którego utrzymanie i doskonalenie jest priorytetem Zarządu , pracowników oraz trenerów Effect Group Sp. z o. o.
Zarząd, pracownicy i trenerzy Effect Group Sp. z o. o. deklarują pełne zaangażowanie w realizowaniu ustanowionej i wdrożonej aktualnej Polityki Jakości oraz wynikających z niej celów jakości.
Zarząd, pracownicy i trenerzy Effect Group Sp. z o.o. zobowiązani są do: spełniania mających zastosowanie wymagań oraz ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością.
Obowiązująca polityka jakości jest rozpowszechniania wobec wszystkich pracowników Effect Group Sp. z o.o , którzy zobowiązani są do respektowania zobowiązań z niej wynikających.
Polityka jakości jest dokumentem wdrożonym oraz doskonalonym zgodnie z wymaganiami Normy PN EN ISO 9001:2015.
Zatwierdził Zarząd