Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Warszawa 14-04-2025 15-04-2025
Kraków 26-06-2025 27-06-2025

Cel i program szkolenia

Cel szkolenia:

  • Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych i menedżerskich w zakresie prowadzenia efektywnych rozmów z pracownikami

Korzyści ze szkolenia dla uczestników:

  • Poznanie zasad prowadzenia efektywnych rozmów z pracownikami;
  • Zdobycie sposobów zapobiegania trudnościom, nieporozumieniom i emocjom w rozmowach;
  • Wypracowanie i przećwiczenie różnych scenariuszy rozmów;
  • Doskonalenie umiejętności reagowania na trudne sytuacje i zachowania rozmówcy;
  • Identyfikacja własnych silnych i słabych strony w komunikacji z innymi ludźmi oraz w relacjach z podwładnymi.

Korzyści ze szkolenia dla organizacji:

  • Budowanie kultury otwartości, życzliwości i dialogu
  • Budowanie kultury konstruktywnego feedbacku
  • Wzrost samoświadomości i doskonalenie kompetencji osób na stanowiskach kierowniczych

Rozwijane kompetencje:

  • Prowadzenie rozmów z pracownikami;
  • Prowadzenie rozmów motywujących;
  • Prowadzenie rozmów oceniających;
  • Prowadzenie rozmów rozwojowych, z elementami stylu coachingowego;
  • Radzenie sobie ze stresem i emocjami w kontaktach z ludźmi.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Komunikacja menedżerska – podstawa udanych rozmów:

  • Zasady prowadzenia rozmów
  • Kiedy monolog a kiedy dialog
  • Schody do porozumienia

Bariery i utrudnienia w komunikacji międzyludzkiej:

  • Bariery komunikacyjne leżące po stronie nadawcy – na co uważać
  • Bariery komunikacyjne leżące po stronie odbiorcy – z czym się mierzymy
  • Błędy percepcyjne, zakłócenia poznawcze – kiedy nasz mózg nas oszukuje
  • Błędy oceniania – jak sprawić, aby ocena pracownika była obiektywna

Narzędzia efektywnej komunikacji i aktywnego słuchania – trening:

  • Pytania otwarte
  • Drążenie
  • Parafraza
  • Okazanie zrozumienia
  • Asertywne niezgadzanie się i wyrażanie odmiennego zdania
  • Słowa kwiaty, kolce

Budowanie dialogu mimo różnic charakterologicznych:

  • Rozumiemy się i dogadujemy lepiej – style komunikacji społecznej
  • Charakterystyka każdego ze stylów („kolorów”) i w czym są „trudni” dla siebie nawzajem podczas rozmowy i współpracy
  • Trening rozpoznawania czyjegoś stylu i rozumienia go
  • Trening komunikowania się z różnymi stylami (innymi niż własny)

Emocje i stres w rozmowach:

  • Przyczyny nieprzyjemnych emocji u obu stron
  • Mgła emocjonalna – jak postępować w przypadku nasilenia emocji
  • Praca z własnym nastawieniem przed, w trakcie i po rozmowie
  • Kreowanie właściwej atmosfery i praca nad nastawieniem drugiej strony
  • Sposoby na stres w związku z rozmowami

Prowadzenie rozmów motywujących:

  • Sygnały demotywacji pracownika
  • Cel rozmowy motywującej
  • Czego nie robić podczas rozmowy motywującej

Prowadzenie rozmów feedbackowych:

  • Różne rodzaje rozmów feedbackowych
  • Elementy konstruktywnego feedbacku
  • Sens feedbacku korygującego
  • Jak zwiększać pojemność pracownika na feedback korygujący
  • Metoda Pendletona – rozmowa z autofeedbackiem

Prowadzenie rozmów oceniająco – rozwojowych:

  • Trzy ścieżki rozwoju pracownika
  • Uczenie pracownika – od instruktażu, poprzez poprawianie po nim, do samodzielności kompetencyjnej
  • Określanie obszarów rozwojowych dla pracownika – mocnych stron i obszarów do zmiany
  • Stawianie celów biznesowych i rozliczanie rezultatów
  • Stawianie celów w zakresie kompetencji – sporządzenie obecnego i pożądanego profilu kompetencyjnego pracownika
  • Określanie pożądanych zmian w zakresie wiedzy, umiejętności, postaw
  • Reguła 70/20/10
  • Planowanie działań rozwojowych w różnych obszarach
  • Zakontraktowanie wsparcia dla pracownika w zakresie działań rozwojowych
  • Elementy coachingowe w rozmowach z pracownikami

 

Rozkład godzinowy: 
pierwszy dzień: 10:00 – 17:00,
drugi dzień: 9:00 – 16:00

  • Case study
  • Kwestionariusze autoanalizy
  • Gry i eksperymenty szkoleniowe
  • Mini wykłady
  • Dyskusje
  • Praca w grupach
  • Symulacje rozmów z pracownikami

Cena udziału w szkoleniu wynosi: 1790 zł + 23% VAT

Dla jednostek  finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu, w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Formularz zapisu na szkolenie:

"Rozmowy z pracownikami – droga do sukcesu firmy" - 1790 zł/os


    Termin szkolenia
    Dane Firmy (do faktury)

    Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

    Osoba koordynująca

    Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

    Uczestnicy szkolenia
    Miejsca hotelowe
    Dla jednostek publicznych

    Uwagi

    * elementy obowiązkowe

    Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

    na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

    na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

    na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

    Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.