Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Warszawa 22-03-2018 23-03-2018
Wrocław 28-05-2018 29-05-2018
Sopot 27-08-2018 28-08-2018

Cel i program szkolenia

Emocje są częścią naszego życia. Zarówno te pozytywne, jak i negatywne kierują naszymi relacjami z innymi. Pytanie brzmi: czy potrafimy wykorzystać je do zwiększania naszej efektywności, rozwijać i budować na nich pozytywne związki z ludźmi?

Warsztat skierowany jest do wszystkich, którzy chcą zrozumieć emocje i świadomie wykorzystywać je dla polepszania swojego codziennego funkcjonowania. Zajęcia – oparte na niezbędnej ilości wiedzy na temat emocji – dają Uczestnikom narzędzia analizy i autoanalizy, dzięki którym zwiększą oni  świadome podejście do inteligencji emocjonalnej.

Uczestnicy otrzymują praktyczne narzędzia, które pomogą im wykorzystywać emocje w rozwijaniu swoich kompetencji społecznych i budowaniu konstruktywnych związków z innymi w sferze osobistej jak i zawodowej.

Cel szkolenia:

Zdobycie przez Uczestników:

  • Świadomości przyczyn emocji pozytywnych i negatywnych w życiu zawodowym i prywatnym.
  • Umiejętności rozpoznawania emocji.
  • Zrozumienie przebiegu reakcji emocjonalnej i jej skutków.
  • Umiejętności identyfikacji czynników wywołujących emocje negatywne w otoczeniu prywatnym, zawodowym oraz w sobie.
  • Umiejętności radzenia sobie z emocjami negatywnymi na poziomie „bieżącym” oraz „perspektywicznym”.
  • Umiejętności radzenia sobie w sytuacjach społecznych z wykorzystaniem kompetencji emocjonalnych. Budowanie pozytywnych kontaktów ze współpracownikami i Klientami.

Warsztat skierowany jest do:

  • Wszystkich zainteresowanych rozwojem siebie i zwiększaniem swojej efektywności osobistej i zawodowej.

PROGRAM SZKOLENIA

 

Czym są emocje? Co to jest inteligencja emocjonalna?

  • Zamiast wstępu: Jak reaguję na sytuacje trudne emocjonalnie?
  • „Moja mapa emocji” – identyfikacja źródeł emocji w naszym życiu
  • Czynniki fizyczne, psychologiczne, społeczne … Czy to znaczy że wszystko wywołuje w nas reakcje emocjonalne?

Ja jako potężne źródło emocji? Trochę autoanalizy

  • Jak przeżywam emocje?
  • Moja „lista niepokojów” i jak sobie z nimi radzić?
  • Czy mam poczucie winy?
  • Dlaczego mogę być dla siebie źródłem emocji i stresów? – podsumowanie sesji autodiagnostycznej.

Jak spostrzegają mnie inni – inni jako źródło emocji?

  • Co o mnie myślą? – „zderzenie” opinii Uczestników o sobie i opinii innych osób o Uczestnikach.
  • Dziecko? Rodzic? Dorosły? – kto we mnie „siedzi” i jakie mogą być tego konsekwencje dla mojej samooceny i funkcjonowania wśród ludzi?
  • Czy znam swój „social style”? – jakie są jego pozytywne i negatywne konsekwencje dla przeżywania emocji i relacji z innymi?
  • Jak wykorzystywać wiedzę o sobie uzyskaną od innych do rozwijania inteligencji emocjonalnej?

Emocje jako komunikat

  • Rozpoznawanie emocji z komunikatów niewerbalnych

– czy wiem jak pokazuję emocje?

– w jaki sposób rozpoznawać emocje z gestów, mimiki, tonu głosu, itp.

  • Rozmowa z emocjami – dopasowanie się do płaszczyzny komunikowania  rozmówcy

Inteligencja emocjonalna w praktyce – rozwijanie kompetencji     społecznych

  • Radzenie sobie z emocjami w sytuacjach konfliktu
  • Radzenie sobie z emocjami w sytuacji podejmowania decyzji
  • Wykorzystanie emocji w rozwijaniu automotywacji
  • Przekazywanie informacji zwrotnych

Inteligencja emocjonalna  a efektywność w pracy

  • Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samokontrola i asertywność
  • Bieżące radzenie sobie ze stresem w sytuacjach zawodowych

Integracja wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi uczestników szkolenia; w trakcie zajęć wykorzystywane będą takie metody, jak analizy przypadków, praca na własnym doświadczeniu, dyskusje w małych grupach, odgrywanie ról. W szczególności:

  • Praca w grupach.
  • Testy autodiagnostyczne
  • Scenki z wykorzystaniem kamery
  • Case studies

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1 390 zł + 23%VAT

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Formularz zapisu na szkolenie:

"Inteligencja emocjonalna – krok do efektywności osobistej i zawodowej" - 1390 zł/os


Termin szkolenia
Dane Firmy (do faktury)
Osoba koordynująca

Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

Uczestnicy szkolenia
Miejsca hotelowe
Dla jednostek publicznych

Uwagi

* elementy obowiązkowe

Zapoznałem się i akceptuję regulamin zgłoszenia.