• Szkolenia administracja, Szkolenia interpersonalne

    Trudne rozmowy – sztuka porozumiewania się


    Terminy i miejsca szkoleń:

    Rozkład godzinowy:pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 - 16:00
Cena szkolenia netto
1350 zł/os
Zapisz się
lub
Pobierz formularz

Cel i program szkolenia

Podstawowym celem warsztatu jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi.   Cele szczegółowe szkolenia:
  • Nabycie umiejętności budowania jasnych, czytelnych komunikatów.
  • Nabycie umiejętności wykorzystania komunikacji w sytuacjach trudnych.
  • Dostosowanie sposobów komunikacji (mailing, kontakt telefoniczny, spotkania zespołów) do danej sytuacji.
  • Kształtowanie atmosfery sprzyjającej skutecznej komunikacji.
  • Umiejętne zarządzania komunikacją i informacją.


Adresaci szkolenia:

Warsztat skierowany jest do wszystkich zainteresowanych rozwojem siebie i zwiększaniem swojej efektywności osobistej i zawodowej.



Program szkolenia:

CO SPRAWIA, ŻE CZUJEMY SIĘ RAZEM DOBRZE?

  • Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
  • W jaki sposób łamać stereotypy – pozytywne nastawienie
  • Sposoby budowania i podtrzymywania sympatii między ludźmi

 

W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY?

  • Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  • Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
  • Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili

 

CZEGO POTRZEBUJEMY BY SIĘ AKTYWNIE KOMUNIKOWAĆ?

  • „Język”, którym mówimy – jak rozpoznać płaszczyznę komunikacyjną drugiej strony?
  • „Ucho”, którym słuchamy – co decyduje o dopasowaniu komunikacyjnym?

 

INFORMACJA ZWROTNA – JAK TO ROBIĆ KONSTRUKTYWNIE?

  • Kiedy i jak przekazywać informację zwrotną?
  • Jak sobie radzić z negatywną informacją zwrotną, żeby przyniosła pożądany skutek?
  • Jak rozmawiać z bardzo wrażliwym podwładnym?
  • Model Zet i model kanapki, – co naprawdę powinno się znaleźć podczas przekazywania informacji zwrotnej?

 

TRUDNE SYTUACJE W KOMUNIKACJI – JAK JE ROZPOZNAC I ROZWIĄZAĆ

  • Różnice wynikające z nie uzgodnienia danych
  • Różnice wynikające z negatywnych nastawień
  • Różnice wynikające z różnych wartości
  • Różnice tkwiące w strukturze sytuacji
  • Różnice wynikające z różnych interesów
  • Jak zadbać o satysfakcję swoją i swojego rozmówcy w procesie komunikacji?

TYPY ROZMÓWCÓW

  • W jaki sposób rozpoznać styl społeczny naszego rozmówcy i dopasować się do niego?

 

JAK KOMUNIKACJA BUDUJE WSPÓŁPRACĘ?

  • Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?
  • Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?
  • Zasady komunikacji nastawionej na budowanie współpracy – „ZBIÓR REGUŁ”

 

Integracja wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia



Metody szkoleniowe

Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi uczestników szkolenia; w trakcie zajęć wykorzystywane będą takie metody, jak analizy przypadków, praca na własnym doświadczeniu, dyskusje w małych grupach, odgrywanie ról. W szczególności:

  • Dyskusje.
  • Praca w grupach.
  • Testy autodiagnostyczne
  • Case studies


Informacje organizacyjne

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1 390 zł + 23%VAT

 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

 

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

 

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

 

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

 

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.



Opinie uczestników

  • "Witam, osobiście oceniam szkolenie na 6-stkę."
    UPM-Kymmene
  • "Szkolenie było super. Prowadzący posiadał dużą widzę teoretyczna jak i praktyczna co cenie sobie bardzo. More z czystym sumieniem zarekomendować prowadzącego oraz szkolenia organizowane przez wasza firmę. W skali 5/5 oceniam na 5/5"
    Faurecia Wałbrzych

Formularz zapisu na szkolenie:

Trudne rozmowy – sztuka porozumiewania się

Cena netto:1350 zł/os

Wybierz termin

Dane firmy

Nazwa firmy

NIP*

Ulica*

Numer*

Miasto*

Kod Pocztowy*

Osoba koordynująca

Imię*

Nazwisko*

Stanowisko

E-mail*

Telefon*

Uczestnicy szkolenia

Imię

Nazwisko

E-mail

Stanowisko

Miejsca hotelowe

Jeżeli są Państwo zainteresowani rezerwacją miejsc hotelowych za pośrednictwem naszej firmy prosimy podać liczbę dni oraz rodzaj pokoju.

Liczba pokoi:

Rodzaj pokoju:

Termin od do

Dla jednostek publicznych

Warunkiem zwolnienia z VAT jest zaznaczenie poniższego oświadczenia:
Oświadczamy, że udział w szkoleniu finansowany jest ze środków publicznych co najmniej w 70%

Uwagi

* Pola wymagane

Zapoznałem się z regulaminem zgłoszenia.

                  
Wszelkie prawa zastrzeżone Effect Group ©