Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Warszawa 17-06-2024 18-06-2024
Warszawa 16-12-2024 17-12-2024

Cel i program szkolenia

Social media stały się najtańszą formą dotarcia do potencjalnych klientów, jednocześnie źródłem budowania trwałych relacji. Mnogość kanałów i dynamika zmian wymusza na marketerach dostosowanie działań do aktualnych trendów. Aby działać skutecznie trzeba znać ich specyfikę i umieć wykorzystać ich atuty. Potrzebna jest do tego niezbędna wiedza, którą poniższe szkolenie pozwoli sobie przyswoić.

Cele szkolenia:

Poznanie podstawowych zasad rządzących w komunikacji marki w mediach społecznościowych, ich zalet oraz wad. Poznanie narzędzi promocyjnych, służących do realizacji ustalonych celów reklamowych. Umiejętność analizowania efektów działań w social mediach. Poznanie dobrych i złych praktyk w komunikacji w social mediach.

Korzyści szkolenia:

Uczestnicy dowiedzą się jaką formę promocji wybrać, kiedy niezbędne są działania płatne, a kiedy wystarczą organiczne, w których kanałach działać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Adresaci szkolenia:

  • Pracownicy zajmujący się marketingiem, reklamą, promocją
  • Osoby zainteresowane tematyką social sellingu
  • Pracownicy zajmujący się obsługą klienta, także za pośrednictwem mediów społecznościowych
  • Pracownicy odpowiedzialni za media społecznościowe w firmie
  • Pracownicy kontaktujący się z agencjami social media w firmie zlecającej takie usługi na zewnątrz
  • Właściciele firm, prezesi, menedżerowie chcący lepiej wykorzystywać social media w swoich firmach

Program szkolenia

Dzień I

Jak komunikować się z klientem?:

  • model AIDA
  • jak skutecznie zmieniać postawy – racjonalizm czy emocje?
  • jaką strategię perswazji wybrać?
  • tworzenie przykładowych komunikatów promocyjnych, jak wykorzystać przydatne narzędzia.

Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych, charakterystyka, grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji:

  • Polacy w social media – demografia i zachowania
  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • Twitter
  • YouTube
  • Tik Tok

Organiczne czy płatne kampanie w mediach społecznościowych?:

  • podstawowe różnice i wskazania do komunikacji bezpłatnej i płatnej
  • w jakich okolicznościach stosować organiczną komunikację
  • w jakich okolicznościach stosować płatne kampanie

Content marketing:

  • amplifikacja
  • model 4C
  • optymalizacja długości artykułu, postu czy też długości filmu w internecie
  • hashtagi, ich specyfika i rola w poszczególnych kanałach SM
  • zasięg vs zaangażowanie

Dzień II

Zaangażowanie, komunikacja, obsługa klienta:

  • Facebook a ochrona danych osobowych (RODO)
  • algorytm Facebooka na co dzień
  • obsługa klienta na Facebooku – komunikacja z fanami
  • co publikować? Taktyka i tworzenie treści
  • reagowanie na krytykę, hejt i negatywne komentarze

Działania promocyjne na Facebooku, Instagramie i Linkedin:

  • specyfika kampanii reklamowych Facebooku vs Instagram vs Linkedin
  • zakładanie Menedżera Firmy (Facebook, Instagram)
  • tworzenie konta reklamowego (Linkedin)
  • ustalanie celów reklamowych
  • tworzenie kampanii reklamowej – krok po kroku
  • ustawianie grup odbiorców
  • ustawienia lokalizacji
  • tworzenie kreacji reklamowych
  • statystyki i raporty na Facebooku

Influencer Marketing:

  • jak wykorzystać influencerów do promocji swojej firmy, produktów lub usług?
  • ryzyka i szanse wynikające z angażu influencerów

Monitoring social mediów:

  • kluczowe aplikacje monitoringu sieci
  • mierniki i narzędzia pomiaru

 

Rozkład godzinowy: 
pierwszy dzień: 10:00 – 17:00
drugi dzień: 9:00 – 16:00

Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu, ćwiczeń z elementami case studies.

Cena udziału w szkoleniu wynosi: 1650 zł + 23% VAT

Dla jednostek  finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera udział w zajęciach, komplet materiałów, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu, w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Formularz zapisu na szkolenie:

"Social Media – warsztaty" - 1650 zł/os


    Termin szkolenia
    Dane Firmy (do faktury)

    Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

    Osoba koordynująca

    Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

    Uczestnicy szkolenia
    Miejsca hotelowe
    Dla jednostek publicznych

    Uwagi

    * elementy obowiązkowe

    Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

    na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

    na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

    na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

    Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.