Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Gdańsk 13-07-2020 14-07-2020
Kraków 08-10-2020 09-10-2020
Wrocław 16-11-2020 17-11-2020
Warszawa 10-12-2020 11-12-2020

Cel i program szkolenia

Media społecznościowe pozwalają markom i firmom wchodzić w relacje z potencjalnymi klientami, a nawet partnerami handlowymi. Facebook, Instagram, LinkedIn mogą stać się zarówno kanałami do prezentowania treści ważnych z punktu widzenia firmy, jak i platformami do obsługi klienta, a nawet dokonywania ustaleń z kontrahentami. To także doskonałe portale do prowadzenia działań marketingowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych mediów (telewizja, czasopisma), social media umożliwiają precyzyjne kierowanie właściwie dobranych treści do ściśle wyselekcjonowanych grup odbiorców. Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zaznajomieni z najpopularniejszymi mediami społecznościowymi i dowiedzą się, jak wykorzystywać je (lub jak robić to lepiej) w reprezentowanych przez nich firmach.

Cele szkolenia:

  • Poznanie funkcji Facebooka, Instagrama i LinkedIn, które mogą być wykorzystywane w firmach i innych organizacjach
  • Poprawa jakości działań firmowych w mediach społecznościowych
  • Przygotowanie Uczestników do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych
  • Zaplanowanie działań w mediach społecznościowych zgodnie z indywidualnie opracowaną strategią
  • Nauczenie uczestników prowadzenia kont firmowych zgodnie z prawem i regulaminem

Korzyści szkolenia:

  • Nabranie większej śmiałości w korzystaniu z mediów społecznościowych w biznesie
  • Gotowość do eksperymentowania z możliwościami reklamowymi
  • Pełniejsze wykorzystywanie mediów społecznościowych w relacjach z klientami
  • Swobodne poruszanie się po ustawieniach Facebooka, Instagrama i LinkedIn
  • Prowadzenie kont social media zgodnie z regulaminem i w granicach prawa

Adresaci szkolenia:

  • Pracownicy zajmujący się marketingiem, reklamą, promocją
  • Osoby zainteresowane tematyką social sellingu
  • Pracownicy zajmujący się obsługą klienta, także za pośrednictwem mediów społecznościowych
  • Pracownicy odpowiedzialni za media społecznościowe w firmie
  • Pracownicy kontaktujący się z agencjami social media w firmie zlecającej takie usługi na zewnątrz
  • Właściciele firm, prezesi, menedżerowie chcący lepiej wykorzystywać social media w swoich firmach

Program szkolenia:

Dzień pierwszy

Wprowadzenie

  • Podstawowe pojęcia na Facebooku

Taktyka obecności na Facebooku:

  • Korzyści oraz zagrożenia związane z obecnością firmy na Facebooku
  • Określenie celów komunikacyjnych marki
  • Grupa odbiorców na Facebooku z wykorzystaniem Audience Insights
  • Tworzenie mini-strategii (taktyki) obecności na Facebooku

Prowadzenie Facebooka na co dzień

  • Ustawienia Facebooka krok po kroku
  • Audyt obecności firm uczestników na Facebooku
  • Analiza i wnioski z audytu
  • Prowadzenie działań na Facebooku w zgodzie z algorytmem
  • Budowanie i angażowanie społeczności
  • Grupy na Facebooku
  • Content Marketing na Facebooku

Obsługa Klienta na Facebooku

  • Angażowanie fanów w postach i komentarzach
  • Obsługa klienta przez Messenger
  • Reagowanie na sytuacje kryzysowe

Reklama na Facebooku

  • Lejek marketingowy w mediach społecznościowych
  • Menedżer Firmy
  • Menedżer Reklam i konta reklamowe
  • Tworzenie grup docelowych
  • Podstawy remarketingu (Pixel)
  • Wykorzystywanie wpisów sponsorowanych w promocji
  • Ustawienia reklam krok po kroku

Podsumowanie

Dzień drugi

Social Media jako element szerszych działań marketingowych

  • Grupa docelowa marki a dobór odpowiednich portali społecznościowych
  • Cele firmy a przekaz marketingowy

Reklama na Facebooku i Instagramie

  • Dobór treści reklamowych na Facebooku i Instagramie
  • Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie – ćwiczenie
  • Podstawy analityki i raportowania

Instagram w biznesie

  • Specyfika Instagrama w kontekście marketingowo-biznesowym
  • Ustawienia konta na Instagramie,
  • Zasady prowadzenia konta na Instagramie,
  • Insta Stories na koncie firmowym
  • Współpraca z Influencerami i/lub partnerami biznesowymi
  • Przykłady aplikacji pomocnych na Instagramie
  • Obsługa klienta

LinkedIn – ekspercki i firmowy

  • Specyfika LinkedIn na tle innych mediów społecznościowych
  • Budowanie pozycji eksperta na LinkedIn
  • Algorytm LinkedIn – jak z nim współpracować?
  • Ustawienia i prowadzenie profilu firmowego
  • Wzajemne oddziaływanie profilów firmowych i prywatnych
  • Kampanie reklamowe na LinkedIn
  • Etyczny social selling i networking
  • Narzędzia LinkedIn

Zasady i prawo w mediach społecznościowych

  • Ograniczenia regulaminowe
  • Prawo autorskie
  • RODO

Zakończenie: Podsumowanie, wnioski, odpowiedzi na pytania.

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Warsztaty z wykorzystaniem przez Uczestników komputerów z dostępem do Internetu (można używać własny sprzęt). Wskazane, by uczestnicy byli zarejestrowani na Facebooku jeszcze przed szkoleniem. Podczas szkolenia uczestnicy będą wykonywali ćwiczenia, będą także mieli
okazję od razu wdrożyć zmiany na profilach firmowych, jeśli mają do takich dostęp.

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1 450 zł + 23%VAT

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Formularz zapisu na szkolenie:

"Social Media w marketingu i biznesie" - 1450 zł/os


Termin szkolenia
Dane Firmy (do faktury)

Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

Osoba koordynująca

Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

Uczestnicy szkolenia
Miejsca hotelowe
Dla jednostek publicznych

Uwagi

* elementy obowiązkowe

Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.