Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Warszawa 15-04-2024 16-04-2024
Kraków 24-06-2024 25-06-2024
Wrocław 10-10-2024 11-10-2024

Cel i program szkolenia

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności sprzedażowych w formie uporządkowanej sekwencji działań. Trener koncentruje się na praktycznych aspektach rozwoju umiejętności, bazując na wieloletnim doświadczeniu i sukcesach w sprzedaży. Podczas szkolenia prowadzonych jest wiele ćwiczeń i symulacji działań handlowych.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Odkrywania potrzeb klienta
  • Prowadzenia przekonującej prezentacji handlowej
  • Skutecznego finalizowania sprzedaży
  • Przełamywania obiekcji klienta
  • Komunikowania się z różnymi typami osobowymi, w tym z klientem trudnym

Adresaci szkolenia:

  • Handlowcy
  • Doradcy klienta
  • Szefowie sprzedaży

 

PROGRAM SZKOLENIA

Wprowadzenie do sprzedaży:

  • Motywy podejmowania decyzji przez klienta.
  • Postawa i działania handlowca.
  • Cechy skutecznego handlowca.

Proces sprzedaży:

  • Etapy sprzedaży.
  • Działania handlowca na kolejnych etapach.

Przygotowanie:

  • Kluczowe obszary przygotowania do rozmowy handlowej.
  • Praktyczne aspekty zasady SMART.

Budowanie relacji:

  • Nawiązanie kontaktu.
  • Tworzenie partnerskich relacji.

Odkrywanie potrzeb klienta:

  • Istota dotarcia do potrzeb klienta.
  • Pytania w procesie sprzedaży.

Prezentacja:

  • Budowanie skutecznej argumentacji.
  • Sekwencja cecha – zaleta – korzyść.
  • Wykorzystanie narzędzi sprzedaży.
  • Zamknięcie próbne.

Zamknięcie sprzedaży:

  • Jak wybrać moment na zamknięcie sprzedaży?
  • Typologia zamknięć i sposoby ich wykorzystania.

Obiekcje klienta:

  • Powody, dla których klienci odmawiają zakupu.
  • Właściwe podejście handlowca do sprzeciwu klienta.
  • Typologia obiekcji.
  • Techniki działań, czyli jak pokonywać obiekcje?

Finalizacja rozmowy z klientem:

  • Działania wzmacniające długofalową relację.
  • Najważniejsze wnioski z rozmowy handlowej.

Komunikacja w procesie sprzedaży:

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Utrzymywanie pozytywnej atmosfery rozmowy.
  • Zasady wywierania wpływu.
  • Typologia klientów.
  • Współpraca z różnymi typami osobowymi.
  • Jak postępować z trudnym klientem?

Podsumowanie i wnioski.

 

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

  • Ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • Prezentacja
  • Dyskusja
  • Testy
  • Studium przypadku
  • Odgrywanie ról

Cena udziału w szkoleniu wynosi: 1590 zł + 23% VAT

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu, w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

  • „Jestem bardzo zadowolona z organizacji tego szkolenia , a najbardziej z trenerki, która prowadziła to szkolenia bardzo profesjonalnie, sprawiła, że chciałam w nim uczestniczyć, słuchać i zadawać pytania”

GTV

  • „muszę przyznać, iż byłam mile zaskoczona szkoleniem. Nie było to nudne, sztampowe przekazanie informacji, które wykorzystuję już od pierwszego dnia w pracy po owym szkoleniu. Wykładowca rzeczowy! Gratuluję dobrego wyboru !
    Jeśli zdecyduję się jeszcze na szkolenie zapewne odezwę się do Państwa.”

CatiPack

Formularz zapisu na szkolenie:

"Techniki sprzedaży" - 1590 zł/os


    Termin szkolenia
    Dane Firmy (do faktury)

    Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

    Osoba koordynująca

    Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

    Uczestnicy szkolenia
    Miejsca hotelowe
    Dla jednostek publicznych

    Uwagi

    * elementy obowiązkowe

    Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

    na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

    na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

    na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

    Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.