Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Online 21-11-2024 22-11-2024
Online 19-12-2024 20-12-2024
Online 30-01-2025 31-01-2025
Online 22-05-2025 23-05-2025
Online 29-09-2025 30-09-2025
Online 24-11-2025 25-11-2025
Online 15-12-2025 16-12-2025

Cel i program szkolenia

Cel szkolenia:

  • powtórzenie podstaw obsługi programu Ms Excel
  • tworzenie tabeli oraz korzystanie z formuł obliczeniowych i  gotowych funkcji,
  • nabycie umiejętności graficznej wizualizacji danych (tworzenie wykresów)
  • formatowanie warunkowe danych i ich wizualizacja
  • utrwalenie skrótów klawiszowych przyspieszających pracę
  • tworzenie tabeli przestawnej, grupowanie danych
  • opanowanie funkcji matematycznych, statystycznych, tekstowych i funkcji związanych z datami
  • nabycie umiejętności sortowania i filtrowania danych

Korzyści dla uczestników

Dzięki średniozaawansowanym narzędziom pozwalającym na dokonywanie obliczeń oraz tworzenie wykresów można w graficzny sposób przedstawić zestawienia danych. Wpływa to na  czytelność i atrakcyjność przygotowanych raportów.

Excel oferuje również wiele narzędzi związanych z formatowaniem danych czy wykresów, przez co stają się jeszcze bardziej przejrzyste i idealnie nadają się do prezentowania dużej ilości danych.

Adresaci szkolenia

Szkolenie stanowi kontynuacje szkolenia Microsoft Excel Podstawowy. Jest przeznaczone szczególnie dla osób, które znają już podstawy obsługi programu Excel, chcących utrwalić swoją wiedzę oraz nauczyć się sprawnych narzędzi do analizowania i tworzenia zestawień. Na zajęciach przedstawiany jest przegląd najistotniejszych funkcji Excela, a także narzędzi związanych z bardziej efektywną pracą. Szkolenie w całości oparte na warsztatach praktycznych, ćwiczeniowych w oparciu o wiedzę teoretyczną.

Zajęcia interaktywne odbywają się w grupach do 3 do 12  osób.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Powtórzenie podstaw programu Excel:

  • Autodopasowanie szerokości kolumn i wierszy
  • Adresowanie względne, bezwzględne i mieszane
  • Wklejanie specjalne
  • Malarz formatów
  • Narzędzie znajdź i zamień
  • Seria danych
  • Typy danych
  • Skróty klawiszowe przyspieszające pracę
  • Tablica – tworzenie tabeli automatycznej

Funkcje i formuły:

  • Funkcja vs formuła
  • Schemat funkcji
  • Operatory
  • Działania arytmetyczne
  • Adresowanie względne, mieszane, bezwzględne i wielowymiarowe

Przegląd popularnych i przydanych funkcji:

  • Funkcja logiczna jeżeli z wieloma warunkami logicznymi (z użyciem wewnętrznej funkcji oraz & lub)
  • Funkcje matematyczne i statystyczne (suma.jeżeli, licz.jeżeli, licz.warunki, suma.warunków, średnia, min, max, ile.niepustych, licz.puste itp.)
  • Funkcje wyszukiwania (wyszukaj.pionowo, wyszukaj.poziomo, wyszukaj, x.wyszukaj)
  • Funkcje daty (dzień,roboczy, dni.robocze, data.różnica, dzień.tyg, dziś, teraz, dzień, miesiąc, rok, data, czas)

Tabele przestawne – narzędzie Business Intelligence do analizy danych:

  • Pola i obszary tabeli przestawnej
  • Ustawienia pola wartości (np. zamiana wartości na procenty)
  • Podsumowanie w kolumnach i wierszach (np. zmiana sumy wartości na licznik, średnią, minimum i maksimum)
  • Filtry vs fragmentatory
  • Grupowanie danych
  • Dodatkowe pola obliczeniowe
  • Połączenia raportów i odświeżanie raportu

Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami oraz tworzenie połączeń między nimi:

  • Operacje na arkuszach, kolumnach i wierszach

Narzędzie Sumy częściowe.

Ochrona arkusza i skoroszytu.

Analiza i wyszukiwanie danych:

  • Sortowanie proste i zaawansowane opcje
  • Wielopoziomowe sortowanie danych
  • Narzędzie Autofiltr
  • Filtrowanie z użyciem symobli: *, ?
  • Filtr niestandardowy

Tworzenie i edycja wykresów:

  • Rodzaje wykresów, zmiana zakresu danych
  • Projektowanie i formatowanie wykresów
  • Wykres z dwiema osiami

Informacje organizacyjne:
Dzień I-II
08:45 – 09:00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
09:00 – 15:00 Zajęcia

Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.

  • Ćwiczenia i zadania na plikach szkoleniowych
  • Prezentacja multimedialna, wykład i pogadanka

Cena udziału 1 osoby w szkoleniu online wynosi: 1190 zł + 23% VAT

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji pdf, dyplom w wersji pdf.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

W przypadku osób prywatnych lub firm, które jeszcze z nami nie współpracowały warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia i przesłanie potwierdzenia przelewu.

Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu przesyłamy link uprawniający do uczestnictwa w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami technicznymi i organizacyjnymi.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

  • bardzo fajna forma prowadzenia – TAK TRZYMAĆ
  • przystępny przekaz, brak pytań bez odpowiedz, miła atmosfera
  • jest dobrze

Formularz zapisu na szkolenie:

"Excel przydatne funkcje i raporty – poziom średniozaawansowany – warsztaty online" - 1190 zł/os


    Termin szkolenia
    Dane Firmy (do faktury)

    Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

    Osoba koordynująca

    Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

    Uczestnicy szkolenia
    Miejsca hotelowe
    Dla jednostek publicznych

    Uwagi

    * elementy obowiązkowe

    Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

    na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

    na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

    na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

    Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.