Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Online 07-11-2022 08-11-2022

Cel i program szkolenia

Skuteczna reklama w internecie to sukces Twojej firmy. Internet to najpopularniejsze źródło zdobywania informacji. Skoro jest tak popularny, to coraz więcej firm próbuje go wykorzystać w promocji swoich produktów i usług. Posiadanie strony www nie jest już wystarczającym działaniem. Możliwości zareklamowania w sieci jest bardzo wiele. Trzeba posiadać jednak wiedzę, jak to zrobić, aby prowadzone działania były efektywne i przyniosły firmie wymierne korzyści.

Cele szkolenia:

Podczas szkolenia uczestnicy poznają różne metody promocji firmy w sieci, korzyści jakie przynosi obecność w Internecie oraz dowiedzą się jakich błędów uniknąć, aby prowadzone działania przyniosły sukces.

Korzyści szkolenia:

Uczestnicy dowiedzą się jaką formę promocji wybrać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Adresaci szkolenia:

Pracowników działu marketingu, osób planujących działania w internecie, właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

Dzień I

 

Jak komunikować się z klientem?

  • model AIDA
  • jak skutecznie zmieniać postawy – racjonalizm czy emocje?
  • jaką strategię perswazji wybrać?
  • jak stworzyć dobrą reklamę internetową, rola Landing Page, lejek marketingowy
  • skuteczna strona internetowa
  • praktyczne wykorzystanie Google Search Console

Standardowe kampanie display w internecie – sposoby targetowania odbiorców

  • specyfika internetu, najpopularniejsze portale
  • targetowanie konwencjonalne
  • targetowanie kontekstowe
  • targetowanie behawioralne – Programmatic

Marketing w Google

  • SEA vs SEO
  • zakładanie konta reklamowego Google Ads
  • realizowanie kampanii w Ads – krok po kroku
  • niestandardowe grupy odbiorców, kreacja reklamowa
  • Google Merchaint Center
  • remarketing w Google
  • kluczowe aspekty w SEO

Permission marketing

  • e-mail marketing
  • newsletter
  • jak stworzyć dobry mailing
  • bazy danych, czyli jak gromadzić leady, sposoby i zagrożenia

E-commerce

  • rynek e-commerce, co zmienił Covid
  • aspekty prawne sprzedaży online
  • cykl zakupowy w internecie
  • sposoby na zwiększenie sprzedaży (cross-selling, up-selling)
  • marketing automation – jak wykorzystać możliwości Sales Manago

 

II Dzień

 

Wykorzystanie social media przez firmy

  • najpopularniejsze portale social media
  • kim są użytkownicy portali społecznościowych?
  • rola social media w komunikacji biznesowej, jakie kanały wybrać

Content marketing

  • amplifikacja
  • model 4C
  • optymalizacja długości artykułu, postu czy też długości filmu w internecie
  • hashtagi, ich specyfika i rola w poszczególnych kanałach SM
  • zasięg vs zaangażowanie

Zaangażowanie, komunikacja, obsługa klienta

  • Social Media a ochrona danych osobowych (RODO)
  • algorytm Facebooka na co dzień
  • obsługa klienta na Facebooku – komunikacja z fanami
  • YouTube i jego specyfika
  • co publikować? Taktyka i tworzenie treści

Działania promocyjne na Facebooku, Instagramie i Linkedin

  • specyfika kampanii reklamowych Facebooku vs Instagram vs Linkedin
  • zakładanie Menedżera Firmy (Facebook, Instagram)
  • tworzenie konta reklamowego (Linkedin)
  • ustalanie celów reklamowych
  • tworzenie kampanii reklamowej – krok po kroku
  • ustawianie grup odbiorców
  • ustawienia lokalizacji
  • tworzenie kreacji reklamowych
  • statystyki i raporty na Facebooku

Monitoring działań promocyjnych

  • podstawowe wskaźniki internetowe
  • Google analytics w praktyce, zakładanie konta GA
  • kluczowe aplikacje monitoringu sieci
  • mierniki i narzędzia pomiaru

 

Rozkład godzinowy:

pierwszy i drugi dzień:

08:45 – 09:00 logowanie do platformy

09.00 – 15.00 zajęcia

Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu, ćwiczeń z elementami case studies.

Cena udziału w szkoleniu online wynosi 1190 zł + 23%VAT

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji pdf, dyplom w wersji pdf, możliwość dalszej konsultacji z trenerem w formule telefonicznej lub mailowej wszystkich problemów (z obszarów omawianych na szkoleniu) z pracą zdalną w ciągu 14 dni od daty realizacji szkolenia.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu online jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

W przypadku osób prywatnych lub firm, które jeszcze z nami nie współpracowały warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia online i przesłanie potwierdzenia przelewu. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu przesyłamy link uprawniający do uczestnictwa w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami technicznymi i organizacyjnymi.

Szkolenia zamknięte:

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Formularz zapisu na szkolenie:

"Marketing internetowy – warsztaty online" - 1190 zł/os


    Termin szkolenia
    Dane Firmy (do faktury)

    Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

    Osoba koordynująca

    Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

    Uczestnicy szkolenia
    Miejsca hotelowe
    Dla jednostek publicznych

    Uwagi

    * elementy obowiązkowe

    Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

    na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

    na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

    na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

    Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.