Dostępne terminy szkolenia

Cel i program szkolenia

Wychodząc naprzeciw potrzebom wielu z Państwa, stworzyliśmy  szkolenie online i mamy pewność, że możemy wzmocnić u Państwa motywację do działania, wybór adekwatnych narzędzi zarządzania relacjami, świadomość korzystania ze swoich osobistych zasobów na co dzień w sytuacjach zawodowych i prywatnych, obniżyć poziom stresu i konfliktów.

Jeśli chcesz:

  • przestać tłumić emocje, a jednocześnie nie pozwalać na to, by odebrały Ci kontrolę
  • redukować nadmierne napięcie
  • umiejętnie radzić sobie z trudnymi emocjami, które pojawiają się w trudnych sytuacjach zawodowych i prywatnych
  • w zdrowy i bezpieczny sposób pokonywać stres
  • skutecznie rozwijać poczucie własnej wartości
  • zacząć cenić swoją naturalność, a nie to, co inni myślą o Tobie
  • przestać się porównywać do innych
  • zacząć żyć tu i teraz zamiast ciągle myśleć o tym, jakby to było gdybyś był/a mądrzejszy/a, bogatszy/a, wyższy/a itp.
  • przestać bać się popełniania błędów
  • sympatię do samego siebie przełożyć na sukces prywatny i zawodowy
  • zrozumieć, jak Twoje emocje kształtują relacje z innymi
  • w skuteczny sposób połączyć autorytet i wrażliwość
  • budować wartościowe relacje, oparte na szczerości i zaufaniu
  • poprzez zrozumienie własnych emocji wpłynąć na swój wizerunek
  • wiedzieć, jak wpływać na emocje, samopoczucie i zachowanie klientów,
  • zrozumieć, jak emocje wykorzystywać do budowania zespołu i do zarządzania ludźmi
  • znajdować motywację do rozwoju
  • dzięki emocjom osiągać dużo lepsze wyniki
  • zaufać swojej intuicji
  • przestać ze sobą i z innymi walczyć emocjonalnie na rzecz budowania porozumienia

 

TO WIEDZ, ŻE TO SZKOLENIE JEST DLA CIEBIE!

Cele szkolenia:

Spodziewamy się, że po szkoleniu każdy Uczestnik:

w zakresie WIEDZY

  • poszerzy wiedzę na temat emocji i potrafi nazwać więcej niż kilka emocji
  • ma wiedzę z zakresu metod i technik radzenia sobie z trudnymi emocjami własnymi i innych ludzi
  • zna podstawy empatii, wie jakie są obszary inteligencji emocjonalnej, wie co się składa na pojęcie inteligencji emocjonalnej
  • wie, jak stres wpływa na jego emocje
  • wie na czym polega postawa asertywna oraz nieasertywna
  • zna typy manipulacji, ma wiedzę na temat sposobów radzenia sobie z manipulacją za pomocą inteligencji emocjonalnej oraz wie, jak jej nie używac wobec innych
  • ma wiedzę o wykorzystaniu inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu sobą, zarządzaniu relacjami z innymi oraz zarządzaniu zespołem

w zakresie UMIEJĘTNOŚCI

  • potrafi przeprowadzić autodiagnozę własnych mocnych i słabych stron w obszarze zarządzania emocjami
  • posiada umiejętność wyzwolenia autorefleksji i korekty w kwestii wzorców w kontaktach z innymi
  • potrafi określić, co go motywuje i co sprawia, że ma chęć wykonywać zadania w życiu zawodowym i osobistym
  • umie sprawować kontrolę nad własnymi emocjami i zachowaniami
  • umie odpowiednio reagować na sytuacje stresowe
  • umie radzić sobie z emocjami, które pojawiają się w sytuacji stresowej
  • potrafi budować dobre jakościowo kontakty z klientami i współpracownikami

w zakresie POSTAWY

  • ma świadomość własnych potrzeb, pragnień, zalet, wad i ograniczeń związanych ze swoimi emocjami
  • rozumie, że inni mogą mieć inne potrzeby, pragnienia, zalety, wady i ograniczenia, a także inaczej reagować na emocje
  • ma wyższą motywację do rozwoju swoich umiejętności interpersonalnych
  • przejawia postawę asertywną względem współpracowników
  • zachowuje kontrolę nad trudnymi emocjami pojawiającymi się w sytuacjach trudnych i stresujących
  • posiada większą świadomość roli inteligencji emocjonalnej w życiu zawodowym i osobistym
  • jest świadomy roli umiejętności społecznych w odnoszeniu sukcesów w pracy zawodowej
  • jest mniej podatny na wypalenie zawodowe
  • poprawia jakość kontaktów ze współpracownikami i klientami
  • jest zmotywowany do budowania poprawnych relacji interpersonalnych

 

Adresatem szkolenia są osoby zainteresowane rozwojem INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ, kluczowej, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie.

 

Program szkolenia

 

Krótki wstęp

  • Wzajemne poznanie się Uczestników oraz Trenerki
  • Określenie celu warsztatów i zdefiniowanie potrzeb Uczestników
  • Sprecyzowanie zasad obowiązujących na warsztatach oraz metodologii pracy

Czym są emocje. Co to jest inteligencja emocjonalne

  • Doprecyzujemy istotne pojęcia z zakresu EQ
  • Zastanowimy się – jak reaguję na sytuacje trudne emocjonalnie? I co mi to daje
  • Stworzymy „Moją mapę emocji” – zidentyfikujesz źródła emocji w swoim życiu
  • spojrzymy na czynniki fizyczne, psychologiczne, społeczne – czy wszystko wywołuje w nas reakcje emocjonalne?
  • Zastanowimy się, czy warto rozwijać emocjonalność, jaki ma wpływ na komfort życia, skuteczność, relacje, osiąganie celów itd

Kształtowanie inteligencji emocjonalnej

Poznamy i rozszyfrujemy:

  • Sześć zasad inteligencji emocjonalnej
  • temat odporności psychicznej i jej wpływ na rozwój osobisty oraz relacje
  • porównamy korzyści wysokiej IQ (inteligencji racjonalnej), a wysokiej EQ (inteligencji emocjonalnej) i zastanowimy się, czy to jedyne inteligencje w naszym życiu
  • poznamy destrukcyjne mity związane z inteligencją emocjonalną

Rozwijamy kompetencje

Poznamy i rozszyfrujemy 5 obszarów inteligencji emocjonalnej i ich roli:

  • Samoświadomość – czy mam świadomość własnych potrzeb, pragnień, zalet, wad i ograniczeń
  • Samokontrola – czy mam kontrolę nad własnymi zachowaniami oraz emocjami?
  • Automotywacja – co mnie motywuje? Co sprawia, że mam chęć wykonywać zadania w życiu zawodowym i osobistym?
  • Empatia – Czy potrafię identyfikować emocje i uczucia innych osób oraz utożsamiać się z nimi?
  • Kompetencje społeczne – czy potrafię komunikować się jasno z innymi ludźmi, biorąc pod uwagę ich styl zachowania i myślenia, emocje i uczucia?

Stres, negatywne emocje i nieporozumienia

Stres – historia prawdziwa:

  • Definicja stresu – czy istnieje tylko jedna, czy też jest ich więcej?
  • Jak reagujemy na sytuacje stresowe – rodzaje naszych zachowań, wywoływanych przez stres emocji
  • Mapa emocji – co się z nami dzieje w trudnych dla nas sytuacjach?
  • Inteligencja emocjonalna w służbie radzenia sobie ze stresem

Podsumowanie warsztatów

  • ewaluacja
  • konkretne, spisane postanowienia wraz z metodologią
  • pożegnanie

 

Rozkład godzinowy:

DZIEŃ I i II:  9:00-14:00

  • 08:45 – 09:00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
  • 09:00 – 14:00 Zajęcia

Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową

W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy każdemu Uczestnikowi:

  • Pełne uczestnictwo w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie/ach,
  • Obecność Trenera, doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne (nie jest to webinar ani nagrany wcześniej film)
  • Możliwość korzystania z własnego komputera/tabletu/telefonu z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do Internetu, z dowolnego miejsca
  • Swobodną atmosferę i pełne wsparcie merytoryczne podczas szkolenia
  • Kontakt z Trenerem i innymi Uczestnikami poprzez optymalną aplikację online (wybór programu ustalamy indywidualnie z Decydentami, preferujemy platformy komunikacyjne znane wcześniej Uczestnikom szkolenia lub wskażemy zewnętrzne)
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
  • Autorskie materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia podczas pracy on-line, wysyłane elektronicznie – do korzystania podczas szkolenia oraz po zakończeniu, jako wsparcie treningowe
  • Dyplom ukończenia szkolenia – w formie elektronicznej
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenera oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia
  • Aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczenia indywidualne, w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł skontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)

Cena udziału w szkoleniu online wynosi 1150 zł + 23%VAT

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji pdf, dyplom w wersji pdf, możliwość dalszej konsultacji z trenerem w formule telefonicznej lub mailowej wszystkich problemów (z obszarów omawianych na szkoleniu) z pracą zdalną w ciągu 14 dni od daty realizacji szkolenia.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu online jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

W przypadku osób prywatnych lub firm, które jeszcze z nami nie współpracowały warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia online i przesłanie potwierdzenia przelewu. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu przesyłamy link uprawniający do uczestnictwa w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami technicznymi i organizacyjnymi.

Szkolenia zamknięte:

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Nie widzisz terminu szkolenia? Napisz do nas!

"Inteligencja emocjonalna – jak rozumieć siebie i innych oraz budować konstruktywne relacje – warsztaty onlinie" - 1150 zł/os

    Szybki kontakt