Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Online 18-11-2021 19-11-2021
Online 16-12-2021 17-12-2021

Cel i program szkolenia

Media społecznościowe pozwalają markom i firmom wchodzić w relacje z potencjalnymi klientami, a nawet partnerami handlowymi. Facebook, Instagram, LinkedIn mogą stać się zarówno kanałami do prezentowania treści ważnych z punktu widzenia firmy, jak i platformami do obsługi klienta, a nawet dokonywania ustaleń z kontrahentami. To także doskonałe portale do prowadzenia działań marketingowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych mediów (telewizja, czasopisma), social media umożliwiają precyzyjne kierowanie właściwie dobranych treści do ściśle wyselekcjonowanych grup odbiorców. Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zaznajomieni z najpopularniejszymi mediami społecznościowymi i dowiedzą się, jak wykorzystywać je (lub jak robić to lepiej) w reprezentowanych przez nich firmach.

Cele szkolenia:

  • Poznanie funkcji Facebooka, Instagrama i LinkedIn, które mogą być wykorzystywane w firmach i innych organizacjach
  • Poprawa jakości działań firmowych w mediach społecznościowych
  • Przygotowanie Uczestników do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych

Korzyści szkolenia:

  • Nabranie większej śmiałości w korzystaniu z mediów społecznościowych w biznesie
  • Gotowość do eksperymentowania z możliwościami reklamowymi
  • Pełniejsze wykorzystywanie mediów społecznościowych w relacjach z klientami
  • Swobodne poruszanie się po ustawieniach Facebooka, Instagrama i LinkedIn

Adresaci szkolenia:

  • Pracownicy zajmujący się marketingiem, reklamą, promocją
  • Osoby zainteresowane tematyką social sellingu
  • Pracownicy zajmujący się obsługą klienta, także za pośrednictwem mediów społecznościowych
  • Pracownicy odpowiedzialni za media społecznościowe w firmie
  • Pracownicy kontaktujący się z agencjami social media w firmie zlecającej takie usługi na zewnątrz
  • Właściciele firm, prezesi, menedżerowie chcący lepiej wykorzystywać social media w swoich firmach

  

PROGRAM SZKOLENIA

 

Dzień I

 

MODUŁ 1: Ustawienia fanpage’a

  • Specyfika Facebooka na tle innych mediów
  • Facebook w Polsce
  • Profil prywatny a strona firmy
  • Bezpieczny dostęp do Facebooka w firmie
  • Ustawienia strony firmowej – krok po kroku
  • Ustawienia Messengera

MODUŁ 2: Zaangażowanie, komunikacja, obsługa klienta

  • Algorytm Facebooka na co dzień
  • Co publikować? Taktyka i tworzenie treści
  • Obsługa klienta na Facebooku – komunikacja z fanami
  • Reagowanie na krytykę, hejt i negatywne komentarze
  • Konkursy na Facebooku
  • Facebook a ochrona danych osobowych (RODO)
  • Social Media a prawa autorskie
  • Zgłaszanie problemów na Facebooku

 

Dzień II

 

MODUŁ 3: Reklama na Facebooku

  • Specyfika kampanii reklamowych na Facebooku
  • Lejek sprzedażowy na Facebooku
  • Zakładanie Menedżera Firmy
  • Tworzenie konta reklamowego
  • Ustalanie celów reklamowych
  • Tworzenie kampanii reklamowej – krok po kroku
  • Ustawianie grup odbiorców
  • Ustawienia lokalizacji
  • Tworzenie kreacji reklamowych
  • Wprowadzenie do Menedżera zdarzeń (pixel)
  • Statystyki i raporty na Facebooku
  • Ograniczenia regulaminowe i prawne dot. Reklam

MODUŁ 4: Instagram

  • Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
  • 3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
  • Oznaczanie użytkowników
  • Udostępnianie postów i relacji
  • Wskazówki dotyczące wykorzystywania Instagrama w biznesie
  • Influencer Marketing
  • Pomocne aplikacje

Moduł 5:  LinkedIn

  • LinkedIn w Polsce
  • Specyfika LinkedIn jako platformy networkingowej
  • Ewolucja od rekrutacji do relacji
  • Konto prywatne jako profil ekspercki – relacje między kontem prywatnym a firmowym
  • Tworzenie i ustawienia profilu firmowego
  • Algorytm LinkedIn w praktyce
  • Employee Advocacy – siła pracowników na LinkedIn
  • Ustawienia reklamowe – wprowadzenie
  • Etyczny Social Selling bez spamowania

 

Zakończenie: Podsumowanie, wnioski, odpowiedzi na pytania.

 

Rozkład godzinowy:

pierwszy dzień:

08:00 – 09:00 logowanie do platformy

09.00 – 13.30 zajęcia ( w tym 30 min przerwy)

drugi dzień:

08:00 – 09:00 logowanie do platformy

09:00 – 13:30 zajęcia (w tym 30 min przerwy)

 

Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

Wykład połączony z prezentacją, w tym z udostępnianiem ekranu trenera. Podczas szkolenia zostaną omówione krok po kroku najważniejsze ustawienia Facebooka, Instagrama i LinkedIn, a Uczestnicy będą mogli aktywnie brać udział w dyskusji, zadawać pytania i podawać przykłady z własnego doświadczenia.

Cena udziału w szkoleniu online wynosi 990 zł + 23%VAT

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji pdf, dyplom w wersji pdf, możliwość dalszej konsultacji z trenerem w formule telefonicznej lub mailowej wszystkich problemów (z obszarów omawianych na szkoleniu) z pracą zdalną w ciągu 14 dni od daty realizacji szkolenia.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu online jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

W przypadku osób prywatnych lub firm, które jeszcze z nami nie współpracowały warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia online i przesłanie potwierdzenia przelewu. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu przesyłamy link uprawniający do uczestnictwa w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami technicznymi i organizacyjnymi.

Szkolenia zamknięte:

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Formularz zapisu na szkolenie:

"Social Media w marketingu i biznesie – warsztaty online" - 990 zł/os


    Termin szkolenia
    Dane Firmy (do faktury)

    Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

    Osoba koordynująca

    Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

    Uczestnicy szkolenia
    Miejsca hotelowe
    Dla jednostek publicznych

    Uwagi

    * elementy obowiązkowe

    Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

    na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

    na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

    na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

    Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.