Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Online 08-07-2024 09-07-2024
Online 12-09-2024 13-09-2024
Online 04-11-2024 05-11-2024

Cel i program szkolenia

To szkolenie, bez wychodzenia z pracy lub z domu, pozwoli Państwu na uczestnictwo w pełnowartościowych warsztatach i spotkaniach. Nie są to webinaria ani filmiki, podczas których odtwarzane są masowo wcześniej nagrane treści. To pełnowartościowe szkolenie z udziałem Trenera „na żywo”. Zapewniamy pełną interakcję, optymalną wymianę kompetencji – wiedzy, umiejętności i postaw.  Uczymy, reagując na bieżąco na potrzeby Uczestników naszych szkoleń. Do każdego szkolenia, każdy jego Uczestnik otrzymuje przesyłane elektronicznie materiały szkoleniowe, a po jego ukończeniu pisemny certyfikat ukończenia szkolenia.

Cele szkolenia

Całe szkolenie i każdy moduł szkolenia ma na celu podniesienie kompetencji skutecznego porozumiewania poprzez poszerzanie wiedzy i wspieranie w trenowaniu umiejętności.

Szkolenie ma na celu wyposażenie Pracowników w narzędzia pozwalające m.in:

  • budować fundamenty pod trwale pozytywne relacje z innymi ludźmi,
  • wspierać budowanie pozytywnego wizerunku Firmy,
  • stosować skuteczne zasady asertywnej komunikacji w relacjach z Klientami/podwykonawcami,
  • umiejętnie aktywnie słuchać rozmówcę i prowadzić rozmowy,
  • efektywnie i profesjonalnie obsłużyć Klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
  • poznać i poprawnie stosować asertywną komunikację,
  • tworzyć i wprowadzać w życie nowatorskie rozwiązania komunikacyjne,
  • skutecznie wpływać na postawę, potrzeby i decyzje innych ludzi, przy jednoczesnym dopasowaniu i utrzymaniu pozytywnego kontaktu.

W czasie dwudniowego szkolenia prowadzonego metodą warsztatową pracownicy otrzymają kompleksową porcję wiedzy z zakresu szeroko rozumianej  komunikacji  i jednocześnie – co szczególnie ważne – osobiście każdą partię materiału przetrenują, przećwiczą, zastosują w wewnętrznej interakcji i przyswoją ją na poziomie własnych doświadczeń. Szkolenie ma charakter „wiedzowo – narzędziowy”, gdyż w jego efekcie uczestnicy zostaną poinformowani o teorii (dowiedzą się ,,CO i DLACZEGO”) i wyposażeni w praktyczne narzędzia komunikacyjne (zrozumieją i zastosują, ,,JAK”), które natychmiast będą w stanie wykorzystywać. Style komunikacyjne (według nowoczesnych metod), świadome używanie aktywnego słuchania oraz asertywności, elementy wywierania wpływu na ludzi – to w obecnych czasach niezbędne umiejętności, szczególnie podczas kontaktów z Klientami. Uczestnicy warsztatów dostrzegą szereg nowych możliwości komunikowania, osiągania celów, budowania dobrych relacji i zaufania, jak również wpływania na poglądy i decyzje innych osób.

Spodziewamy się, że uczestnicy będą wiedzieli między innymi, w jaki sposób:

  • wzmocnić siebie czyli mieć więcej cierpliwości i silne poczucie własnej kompetencji,
  • kulturalnie i skutecznie prowadzić, modyfikować i kończyć rozmowy z Klientem,
  • przestać brać na siebie „ślad po trudnych rozmowach”,
  • efektywnie przekazać Klientowi swoje cele z szacunkiem dla jego potrzeb,
  • wspierać postawy budujące dobre relacje długoterminowe,
  • być pomocnym w wyznaczonym zakresie
  • psychologia (czyli wiedza o duszy) może być przydatna i interesująca na co dzień.

Adresaci

Adresatem szkolenia są osoby zainteresowane rozwojem umiejętności efektywnej komunikacji, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie. Mamy pewność, że możemy wzmocnić u Pracowników motywację do działania, umiejętność wybierania adekwatnych narzędzi zarządzania komunikacją i informacją w czasie zmiany, energię do efektywnego działania i kompetencje związane z osobistą i zespołową skutecznością.

PROGRAM SZKOLENIA

Krótki wstęp:

  • Wzajemne poznanie się Uczestników oraz Trenerki
  • Określenie celu warsztatów i zdefiniowanie potrzeb Uczestników
  • Sprecyzowanie zasad obowiązujących na warsztatach oraz metodologii pracy

MODUŁ I  – Podstawowe umiejętności komunikacyjne oraz parę definicji:

  • Zamiana problemu na rozwiązanie – osobista odpowiedzialność za efekt komunikacji czyli jak przestać obwiniać innych?
  • Sposoby budowania i podtrzymywania relacji między ludźmi – na czym polega „tajemnica” i jak ją stosować
  • Czym naprawdę jest komunikacja i dlaczego warto ją trenować

MODUŁ II  – Co sprawia, że czujemy się razem dobrze czyli  temperamenty moich klientów, współpracowników, bliskich:

  • Podstawowe tendencje i style myślenia – poznaj Choleryka, Melancholika, Sangwinika i Flegmatyka (Czerwonego, Niebieskiego, Żółtego i Zielonego)
  • Czego potrzebują od otoczenia
  • Jak się z nimi obchodzić
  • Jakie mają obawy
  • Jak postrzegają innych

MODUŁ III –  Jaka komunikacja buduje współpracę?:

  • Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?
  • Sklasyfikowanie własnych Klientów wewnętrznych i zewnętrznych według znaków rozpoznawczych
  • Komunikacja z poszczególnymi typami temperamentów
  • Najczęstsze przyczyny konfliktów
  • Relacje poszczególnych typów temperamentów z innymi osobowościami

MODUŁ IV –  W jaki sposób się komunikujemy?:

  • Umiejętności komunikacyjne uczestników szkolenia – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  • Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
  • Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili

Podsumowanie warsztatów:

  • ewaluacja
  • konkretne, spisane postanowienia wraz z metodologią

Rozkład godzinowy:
Dzień I i II
08:45 – 09:00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
09:00 – 14:00 Zajęcia

Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

W ramach szkolenia otwartego on-line gwarantujemy każdemu Uczestnikowi:

  • Pełne uczestnictwo w szkoleniu prowadzonym „na żywo”, w określonym konkretnym terminie/ach.
  • Obecność Trenera, doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne (nie jest to webinar ani nagrany wcześniej film).
  • Możliwość korzystania z własnego komputera/tabletu/telefonu z mikrofonem i kamerą oraz z własnego dostępu do internetu, z dowolnego miejsca.
  • Swobodną atmosferę i pełne wsparcie merytoryczne podczas szkolenia.
  • Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe.
  • Autorskie materiały szkoleniowe, ćwiczenia, techniki, narzędzia podczas pracy on-line, wysyłane elektronicznie – do korzystania podczas szkolenia oraz po zakończeniu, jako wsparcie treningowe.
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenera oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia.
  • Aktywny udział w szkoleniu w ramach wirtualnych dyskusji (wideo + audio + czat tekstowy), ćwiczenia indywidualne, w parach lub podgrupach w ramach wirtualnych pokoi.
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł skontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia).

Cena udziału w szkoleniu wynosi: 1350 zł + 23% VAT

Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji pdf, certyfikat w wersji pdf.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

W przypadku osób prywatnych lub firm, które jeszcze z nami nie współpracowały warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia i przesłanie potwierdzenia przelewu.

Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu przesyłamy link uprawniający do uczestnictwa w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami technicznymi i organizacyjnymi.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

  • podejście trenera, zasady, luźna atmosfera
  • forma warsztatowa i dokładne omówienie zadań, praca w grupach
  • ćwiczenia i jeszcze więcej ćwiczeń
  • praktyczne szkolenie, dużo wiedzy nie tylko książkowej, ale praktycznej

Formularz zapisu na szkolenie:

"Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy – warsztaty online" - 1350 zł/os


    Termin szkolenia
    Dane Firmy (do faktury)

    Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

    Osoba koordynująca

    Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

    Uczestnicy szkolenia
    Miejsca hotelowe
    Dla jednostek publicznych

    Uwagi

    * elementy obowiązkowe

    Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

    na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

    na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

    na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

    Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.