• Szkolenia administracja, Szkolenia interpersonalne

    Akademia Asystentki i Sekretarki


    Terminy i miejsca szkoleń:

    Rozkład godzinowy:pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 - 16:00
Cena szkolenia netto
1290 zł/os
Zapisz się
lub
Pobierz formularz

Cel i program szkolenia

Celem szkolenia jest dostarczenie wybranych, niezbędnych narzędzi, wiedzy i kompetencji z zakresu zarządzania komunikacją, czasem i zdarzeniami oraz relacjami z klientem, potrzebnych do wykonywania pracy asystentki na najwyższym poziomie.

Korzyści dla uczestników:

Nabycie umiejętności wywierania wpływu na siebie, przełożonych i klientów z poszanowaniem zasad etyki zawodowej.



Adresaci szkolenia:

Osoby pragnące podnieść poziom wiedzy i umiejętności, pracujące na stanowisku Asystentki i Sekretarki



Program szkolenia:

ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ – KTO PRZEJMUJE KONTROLĘ

  • Zasady komunikacji
  • Konstruktywna informacja zwrotna
  • Aktywne słuchanie – czemu służy, jak je ćwiczyć
    • Parafraza jako podstawowe narzędzie dobrego porozumienia
  • Dopasowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Bariery komunikacyjne – jak ich unikać
  • Specyfika komunikacji werbalnej z klientem
    • Słowa wskazane
    • Słowa zakazane
  • Standardy w rozmowie telefonicznej przychodzącej  i wychodzącej
    • Pierwsze wrażenie – co najpierw słyszy klient
    • Jak prowadzić efektywną i krótką rozmowę telefoniczną
  • Błędy w rozmowie telefonicznej – jak unikać
  • Komunikacja pocztą elektroniczną

 

ORGANIZACJA PRACY – SZANUJĘ SWÓJ CZAS

  • Określanie celu – metoda SMART
  • System planowania czasu – metoda ALPEN
  • Formułowanie priorytetów – metoda Eisehowera
  • Zasady i reguły planowania czasu
  • Najczęściej popełniane błędy w organizacji pracy
  • Planowanie – jak skutecznie planować krótko- i długoterminowo
  • Higiena pracy i odpoczynku – jak pracuje nasz umysł i jak to wykorzystać

 

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA – JESTEM WIZERUNKIEM FIRMY

  • Kim jest klient? – dla mnie, dla Firmy
  • Pierwsze wrażenie – jak i po co dbać o właściwe pierwsze wrażenie
  • Kim są i skąd biorą się ,,trudni klienci”
  • Typy ,,trudnych” Klientów – wskazane sposoby reakcji, relacji, komunikacji
    • Klient agresywny, oskarżający, krytykujący
    • Klient uległy, niekonkretny
    • Klient chłodny, zdystansowany
    • Klient roztrzepany, rozgadany
    • Klient niezadowolony, skarżący
    • Inne typy klientów
  • Budowanie lojalności i relacji długofalowej

 

PERSWAZJA – KTO PRZEJMUJE INICJATYWĘ

  • Podstawowe prawa perswazji – jak je stosować
  • Język perswazji – kontrola nad słowami ,,nie” ,,tak, ale” ,,spróbuj”


Metody szkoleniowe

Szkolenie prowadzone jest metodą treningu umiejętności, metodą interakcyjną z wykorzystaniem elementów psychologii procesu.

Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie warsztatów, gier i ćwiczeń) dla całej grupy uczestników, podgrup i indywidualnych. Zastosowanie technik interakcyjnych i interaktywnych stwarza optymalne warunki dla rozwinięcia w uczestnikach zaangażowania, pozwala na szybkie przyswojenie niezbędnych informacji i umiejętności. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy nowe techniki w warunkach symulujących środowisko pracy. Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji, do samodzielnego szukania rozwiązań na każdym z poziomów a także wdrażania w życiu przetestowanych na szkoleniu metod.

Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności:

  • Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych
  • Opis i wyjaśnienie konkretnej techniki czy metody
  • Praktyczne trenowanie poznanych technik
  • Wspólna analiza przypadków i symulacje rzeczywistych sytuacji i zdarzeń zawodowych z zastosowaniem nowych wzorców zachowań
  • Tematyczne gry i zajęcia grupowe wspomagane przez trenera
  • Zadania indywidualne wspomagane przez trenera

 



Informacje organizacyjne

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1 290 zł + 23%VAT

 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

 

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

 

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

 

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

 

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

 



Formularz zapisu na szkolenie:

Akademia Asystentki i Sekretarki

Cena netto:1290 zł/os

Wybierz termin

Dane firmy

Nazwa firmy

NIP*

Ulica*

Numer*

Miasto*

Kod Pocztowy*

Osoba koordynująca

Imię*

Nazwisko*

Stanowisko

E-mail*

Telefon*

Uczestnicy szkolenia

Imię

Nazwisko

E-mail

Stanowisko

Miejsca hotelowe

Jeżeli są Państwo zainteresowani rezerwacją miejsc hotelowych za pośrednictwem naszej firmy prosimy podać liczbę dni oraz rodzaj pokoju.

Liczba pokoi:

Rodzaj pokoju:

Termin od do

Dla jednostek publicznych

Warunkiem zwolnienia z VAT jest zaznaczenie poniższego oświadczenia:
Oświadczamy, że udział w szkoleniu finansowany jest ze środków publicznych co najmniej w 70%

Uwagi

* Pola wymagane

Zapoznałem się z regulaminem zgłoszenia.

                  
Wszelkie prawa zastrzeżone Effect Group ©