Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Warszawa 22-11-2024 22-11-2024

Cel i program szkolenia

Rozumiemy jakim wyzwaniem może się okazać pełnienie funkcji sekretarki znanej firmy i jakim presjom może być poddana taka osoba. Bazując na bogatych doświadczeniach i efektywnych metodach chcemy wskazać uczestniczkom szereg gotowych zasad jak skutecznie i przejrzyście prowadzić biuro oraz jak profesjonalnie obsługiwać  rozmówców zarówno w kontaktach telefonicznych lub mailowych jak i osobistych.

Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu wyposażenie uczestników w narzędzia pozwalające:

  • budować fundamenty pod profesjonalne zachowania wspierające decydentów,
  • poznać swój i innych styl komunikacji oraz nabyć doświadczenie w ich płynnym używaniu,
  • umiejętnie aktywnie słuchać rozmówcę,
  • poznać i poprawnie diagnozować typy klientów,
  • tworzyć i wprowadzać w życie skuteczne rozwiązania komunikacyjne z trudnym klientem,
  • profesjonalnie i sprawnie orientować się w obszarach administracyjnych,
  • z łatwością i pewnością przestrzegać zasad związanych z terminami ,
  • efektywnie łączyć procedury administracyjne z potrzebami różnych ludzi.

Korzyści dla uczestników

W czasie tego szkolenia prowadzonego metodą warsztatową uczestnicy otrzymają kompleksową porcję skutecznej wiedzy z zakresu szeroko rozumianej komunikacji  i jednocześnie – co szczególnie ważne – osobiście każdą partię materiału przetrenują, przećwiczą, zastosują w wewnętrznej interakcji i przyswoją ją na poziomie własnych doświadczeń. Szkolenie ma charakter „wiedzowo – narzędziowy”, gdyż w jego efekcie uczestnicy zostaną poinformowani o teorii i wyposażeni w praktyczne narzędzia komunikacyjne, które natychmiast będą w stanie wykorzystywać. Style komunikacyjne ( według różnych metod), świadome używanie aktywnego słuchania oraz typologii klientów, praktyczne elementy technik komunikacji czy też metody wywierania wpływu na ludzi przy jednoczesnym przestrzeganiu zasad i norm administracyjnych – to w obecnych czasach niezbędne umiejętności, szczególnie podczas kontaktów w różnych kanałach (telefoniczny, bezpośredni, mailowy). Uczestnicy warsztatów dostrzegą szereg nowych możliwości postępowania z trudnym klientem i profesjonalnego zastosowania narzuconych procesów.

Uczestnicy dokładnie będą wiedzieli co należy zrobić, aby najefektywniej zarządzać własnym czasem oraz przestrzenią sekretariatu. Poznają i pozbędą się wszystkich „pożeraczy czasu” oraz będą wiedzieli co wpływa na profesjonalizm.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł I  ORGANIZACJA PRACY – SZANUJĘ SWÓJ CZAS:

  • Określanie celu – metoda SMART
  • Zasady i reguły planowania czasu
  • Współpraca ze zwierzchnikiem – zarządzanie jego kalendarzem i zadaniami,
  • Najczęściej popełniane błędy w organizacji pracy
  • Planowanie – jak skutecznie planować krótko- i długoterminowo
  • Higiena pracy i odpoczynku – jak pracuje nasz umysł i jak to wykorzystać

Moduł II STANDARDY – JESTEM WIZERUNKIEM FIRMY:

  • Kim jest klient? – dla mnie, dla Firmy
  • Metodologia dokumentacji i katalogowania
  • Korespondencja mailowa – zasady i standardy;
  • Kontakt telefoniczny, różne przypadki – zasady i standardy

Moduł III SKUTECZNE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE:

  • Złote Zasady – jak łatwo je stosować :).
  • Określenie własnych potrzeb, silnych i słabych stron ( w aspekcie komunikacji)
  • Zmiana języka negatywnego na język pozytywny.
  • Budowanie dobrego kontaktu z innymi ludźmi.
  • Zamiana problemu na rozwiązanie i metoda pełnej połowy szklanki.

Moduł IV UMIEJĘTNOŚCI WPŁYWANIA NA ROZMÓWCĘ:

  • Agresja, brak asertywności czy jedno i drugie?
  • Magiczne słowa, które podświadomie zmieniają percepcję odbiorcy.
  • Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych, w każdym kanale komunikacji.
  • Model Komunikacji Współpracującej

Przykładowe gry i zabawy realizujące główny cel warsztatów:

  • „Kołowy model komunikacji” – zabawa komunikacyjna ze szczególnym doświadczeniem/ omówieniem sprzężenia zwrotnego
  • „Mimowie czyli Kobiety i mężczyźni w biznesie” – ćwiczenie na odbiór komunikatu przy pomocy komunikacji niewerbalnej
  • Każdy to zrobi za … uśmiech i komplement” – czyli trochę o asertywności, uległości i agresji
  • „Wycieczka do Hiszpanii” – trudności związane z odmawianiem i jakie są tego konsekwencje
  • „Zaraz, zaraz…gdzieś to tu mam” – czyli jak trwać przy zasadach administracyjnych i równocześnie profesjonalnie rozmawiać z klientem
  • „Tylko ten jeden raz” – czyli jak stosować skuteczne metody dla wyjątkowo trudnych klientów

Rozkład godzinowy:
10:00– 17:00

Relacja teorii do praktyki wynosi jak 20:80. Szkolenie kształci kompetencje. Poza niektórymi ćwiczeniami wprowadzającymi, jak testy czy zadania indywidualne – przez większość szkolenia uczestnicy ćwiczą w parach, trójkach lub kilkuosobowych grupach symulacje scenek komunikacyjnych. Nie przewidujemy żadnych pomocy dydaktycznych z grupy: dyktafon, kamera. Stawiamy na pracę według Cyklu Kolb’a oraz indywidualnych doświadczeniach. Szkolenie prowadzone metodą warsztatową z zastosowaniem takich technik i narzędzi prowadzenia zajęć jak ćwiczenia grupowe, odgrywanie ról, scenki, studium przypadku.

Cena udziału w szkoleniu wynosi: 990 zł + 23% VAT

Dla jednostek  finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu, w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Formularz zapisu na szkolenie:

"Skuteczna i profesjonalna sekretarka" - 990 zł/os


    Termin szkolenia
    Dane Firmy (do faktury)

    Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

    Osoba koordynująca

    Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

    Uczestnicy szkolenia
    Miejsca hotelowe
    Dla jednostek publicznych

    Uwagi

    * elementy obowiązkowe

    Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

    na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

    na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

    na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

    Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.