Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Warszawa 24-09-2018 25-09-2018
Kraków 25-10-2018 26-10-2018
Sopot 15-11-2018 16-11-2018
Wrocław 22-11-2018 23-11-2018
Karpacz 03-12-2018 04-12-2018
Zakopane 10-12-2018 11-12-2018
Warszawa 17-12-2018 18-12-2018

Cel i program szkolenia

Podstawowym celem warsztatu jest zatem dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi.  Sprawna komunikacja i współpraca wewnątrz firmy ma bezpośrednie przełożenie na relacje i współpracę z innymi podmiotami. Znaczną część warsztatu zajmować będą aktywności tworzące pozytywny klimat sprzyjający komunikacji nastawionej na współpracę.

Cel szkolenia:

  • Wzrost świadomości roli pracowników oraz ich zależności między sobą.
  • Zdobycie umiejętności wglądu i analizy własnych zachowań w komunikacji interpersonalnej
  • Zapoznanie Uczestników z zasadami skutecznej komunikacji budującymi współpracę w zespole
  • Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych dla zwiększenia efektywności w komunikacji interpersonalnej i zadaniowej.
  • Poznanie zasad i udoskonalenie umiejętności w zakresie efektywnego komunikowania się zorientowanego na budowanie „mostów komunikacyjnych” w każdej relacji i sytuacji zawodowej, a szczególnie konfliktowej
  • Radzenie sobie negatywnymi emocjami swoimi i innych
  • Uporządkowanie i ujednolicenie wiedzy i umiejętności z zakresu procesu kierowania zespołem
  • Pogłębienie umiejętności psychospołecznych związanych z procesem kierowania podwładnymi – aspekt komunikacyjny

Korzyści dla uczestników:

  • Autodiagnoza. Zdobycie informacji na temat własnych uwarunkowań wspierających i utrudniających skuteczną komunikację.
  • Kreowanie wśród Uczestników kultury otwartej komunikacji interpersonalnej
  • Zdobycie umiejętności rozwiązywania konfliktów przy wykorzystaniu narzędzi komunikacyjnych
  • Zdobycie umiejętności precyzyjnego przekazywania informacji zwrotnych
  • Poprawa atmosfery pracy w zespole

Adresaci szkolenia:

Warsztat jest adresowany zarówno do członków zespołów pracowniczych, jak i do menadżerów zarządzających zespołami.

Program szkolenia:

CO SPRAWIA, ŻE CZUJEMY SIĘ RAZEM DOBRZE?

  • Cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
  • W jaki sposób łamać stereotypy – pozytywne nastawienie
  • Sposoby budowania i podtrzymywania sympatii między ludźmi

W JAKI SPOSÓB SIĘ KOMUNIKUJEMY?

  • Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
  • Bariery komunikacyjne – dlaczego nie warto decydować za innych?
  • Opór komunikacyjny – w jaki sposób zachęcić innych by mówili

PRZYCZYNY BRAKU WSPÓŁPRACY

  • Przyczyny strukturalne (wynikające z sytuacji współzależności)
  • Bariery komunikacyjne współpracy (bariery negocjacyjne)
  • Techniki komunikacyjne przełamujące bariery współpracy
  • Jak zmieniać „ich” nastawienie?
  • Jak opanować swoje emocje?
  • Jak przekształcać „ich” stanowisko?
  • Jak zwiększać „ich” satysfakcję?
  • Jak radzić sobie z „ich” poczuciem siły?

PRZEKAZYWANIE KONSTRUKTYWNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ JAKO METODY BUDOWANIA WSPÓŁPRACY W ZESPOLE I POZA NIM

  • Jaką funkcję pełni informacja zwrotna?
  • Czy informacja zwrotna jest dla nadawcy czy dla odbiorcy?
  • Formułowanie informacji zwrotnej

JAK KOMUNIKACJA BUDUJE WSPÓŁPRACĘ?

  • Efekt komunikacji – jak rozpoznać wspólne cele?
  • Trwała współpraca – jak diagnozować potrzeby swoje i innych by skutecznie się z nimi komunikować?

JAKA PEŁNIE ROLĘ W ZEPOLE I JAKIE MA TO ZNACZENIE DLA WSPÓŁPRACY

  • Jaką rolę pełnie w zespole
  • Jakie zadania wykonuję najlepiej

EFEKTYWNOŚĆ PROCESU KOMUNIKACJI

  • Nawiązywanie i podtrzymywanie relacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samokontrola w procesie komunikacji

CZYM JEST KOMUNIKACJA MENADŻERSKA? OBSZARY, CELE I MODELE KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ.

  • Funkcje i formy komunikacji menedżera.
  • Zidentyfikowanie czynników obniżających jakość komunikacji w różnych obszarach.

INTEGRACJA WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIKÓW SZKOLENIA

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników.

Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie” pozwalającej uczestnikom szkolenia w praktyczny sposób poznać i zastosować przyswajane narzędzia i techniki  z zakresu skutecznego komunikowania się. Każde ćwiczenie i gra są omawiane.

W ciągu całego szkolenia prowadzony jest trenerski monitoring uczestników i przekazywane informacje zwrotne modelujące pożądaną postawę i umiejętności w zakresie komunikacji w zespole.

  • Gry i ćwiczenia wpływają na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań             w komunikacji i współpracy zespołowej poprzez przełożenie obserwacji zachowań własnych i innych uczestników na realne sytuacje w miejscu pracy
  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazują praktyczną wiedzę o zasadach efektywnej komunikacji w zespole
  • Dyskusje  moderowane mają na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemówzwiązanych z komunikacją w zespole
  • Testy autodiagnostyczne –  wskazują mocne i słabe strony uczestników szkoleniaw budowaniu   i utrzymywaniu relacji interpersonalnych  (wyniki tylko do wiadomości uczestników)
  • Prace grupowe umożliwią wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy Uczestnikami
  •  Ćwiczenia team-building umożliwią budowanie pozytywnej atmosfery sprzyjającej współpracy w zespole

Cena udziału w szkoleniu wynosi: 1 350 + 23%VAT

Dla jednostek  finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

  • “Witam, szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie, zagadnienia z zakresu komunikacji zostały poparte wieloma przykładami i interaktywnymi warsztatami, aktywizującymi uczestników. Pani Joanna nawiązała bardzo dobry kontakt z grupą, co niewątpliwie wpłynęło na nasze zadowolenie! Z pełną odpowiedzialnością będę polecać szkolenie moim współpracownikom”

Enviro-Chemia Polska

  • “Szkolenie poprowadzone bardzo profesjonalnie, pani Joanna dysponuje ogromną wiedzą i szeroką gamą przykładów prostych, z życia wziętych, które dodatkowo obrazują daną sytuację. Poza tym odczułam, że jest to osoba bardzo miła, ciepła i sympatyczna, dla której żadne pytanie nie może pozostać bez odpowiedzi. Dzięki szkoleniu spojrzałam na moją pracę z innej perspektywy, dzięki czemu mam nadzieję, że komunikacja wewnątrz firmy, a także z klientami będzie bardziej otwarta, co przełoży się na moją satysfakcję zawodową.
    Pozdrawiam serdecznie Panią Joannę, żywiąc nadzieję, że kiedyś spotkamy się jeszcze na szkoleniu z mediacji.”

ABC Data

  • “Z mojego punktu widzenia – szkolenie przeprowadzone rzetelnie – prowadząca zna temat i umie przekazać wiedzę. Jeśli chodzi o lokalizację szkolenia to naprawdę super – bliskość dworca jest bardzo dużym atutem”

Coca-Cola HBC Polska

  • “Na szkoleniu została nam rozdana ankieta którą rzetelnie wypełniłam:)
    Mogę dodać że chętnie polecę innym Panią Joannę jako doskonałego trenera z zakresu komunikacji.”

Sherpa International Force

Formularz zapisu na szkolenie:

"Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy" - 1350 zł/os


Termin szkolenia
Dane Firmy (do faktury)

Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

Osoba koordynująca

Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

Uczestnicy szkolenia
Miejsca hotelowe
Dla jednostek publicznych

Uwagi

* elementy obowiązkowe

Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 922), Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 922). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.