Szkolenie archiwalne.

Jesteś zainteresowany tematem szkolenia, skontaktuj się z nami korzystając z formularza lub zadzwoń: 022 463 62 04, 022 463 63 53.
  • Szkolenia interpersonalne, Szkolenia sprzedaż i marketing

    Przejmowanie klientów konkurencji


    Terminy i miejsca szkoleń:

    Rozkład godzinowy:pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 - 16:00
Cena szkolenia netto
1250 zł/os
Zapisz się
lub
Pobierz formularz

Cel i program szkolenia

Uczestnicy szkolenia:
  • Nauczą się analizować poczynania konkurencji i wyciągać wnioski, które posłużą do przygotowania lepszej i atrakcyjniejszej oferty
  • Dowiedzą się, jak opracować własną strategię przejęcia klienta konkurencji
  • Przygotują się do prowadzenia rozmowy handlowej z klientem konkurencji
  • Uświadomią sobie zagrywki stosowane przez klienta w celu osłabienia handlowców
 

Korzyści dla uczestników:

Każdy handlowiec codziennie rozmawia z klientami konkurencji, jednak nie każdą rozmowę traktuje jak szansę na przejęcie klienta.

Dzięki umiejętnościom wyniesionym z tego szkolenia Twoje rozmowy z klientami konkurencji będą coraz częściej kończyły się jego przejęciem.

Czym wyróżniają się współcześni klienci? Czy klient współpracujący z naszą konkurencją różni się od naszego stałego klienta? Jakie rodzaju strategii użyć, aby zbudować trwałe i rentowne relacje z naszymi klientami? I co tak naprawdę decyduje o sukcesie w sprzedaży – narzędzia czy umiejętności (techniki sprzedaży)? Uczestnicząc w szkoleniu poznasz odpowiedzi na te i inne ważne pytania, a dodatkowo poznasz warsztat profesjonalnego handlowca nastawionego na pozyskiwanie klientów konkurencji i utrzymanie długotrwałych, owocnych relacji.

 



Program szkolenia:

Kim jest Klient i czym kierują się Klienci przy dokonywaniu zakupów

Planowanie przejmowania Klientów konkurencji

  • Jak wygląda proces sprzedaży – elementy składowe
  • Diagnoza zasobów własnej firmy – analiza SWAT jako przygotowanie do procesu przejmowania klientów konkurencji
  • Lista Klientów konkurencji
  • Analiza potencjału i potrzeb Klientów
  • Analiza porównawcza naszych produktów/usług z produktami konkurencji

 

Kluczowe elementy procesu sprzedaży Klientowi konkurencji

  • Rozeznanie dotychczasowych relacji i działań konkurencji u Klienta
  • Pozyskanie istotnych informacji o mocnych stronach i słabych punktów w tej relacji
  • Przygotowanie scenariusza nawiązania kontaktu, zbudowania trwałej relacji i stopniowego rozwijania sprzedaży u Klienta

 

Technika prowadzenia rozmów z Klientami konkurencji

  • Typologia zajętych klientów
  • Radzenie sobie z obiekcjami Klienta – retoryka i język perswazji
  • Rozwiązania na wyjście z impasu w rozmowach
  • Zamykanie procesu przejęcia sprzedaży


Metody szkoleniowe

Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie gier, ćwiczeń i warsztatów) dla całej grupy uczestników i podgrup. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy przyswojone umiejętności w warunkach symulujących środowisko pracy.

Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji w poprawianiu efektywności kontaktów z klientem i efektów spotkań sprzedażowych.

Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności: wykład, dyskusja, wspólna analiza przypadków, praca grupowa, gry i ćwiczenia.



Informacje organizacyjne

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1 250 zł + 23%VAT

 

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

 

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. 022 463 62 05. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

 

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

 

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.



Formularz zapisu na szkolenie:

Przejmowanie klientów konkurencji

Cena netto:1250 zł/os

Wybierz termin

Dane firmy

Nazwa firmy

NIP*

Ulica*

Numer*

Miasto*

Kod Pocztowy*

Osoba koordynująca

Imię*

Nazwisko*

Stanowisko

E-mail*

Telefon*

Uczestnicy szkolenia

Imię

Nazwisko

E-mail

Stanowisko

Miejsca hotelowe

Jeżeli są Państwo zainteresowani rezerwacją miejsc hotelowych za pośrednictwem naszej firmy prosimy podać liczbę dni oraz rodzaj pokoju.

Liczba pokoi:

Rodzaj pokoju:

Termin od do

Dla jednostek publicznych

Warunkiem zwolnienia z VAT jest zaznaczenie poniższego oświadczenia:
Oświadczamy, że udział w szkoleniu finansowany jest ze środków publicznych co najmniej w 70%

Uwagi

* Pola wymagane

Zapoznałem się z regulaminem zgłoszenia.

                  
Wszelkie prawa zastrzeżone Effect Group ©