Dostępne terminy szkolenia

Test formatu daty: 20170926 20170925
Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Kraków 25-09-2017 26-09-2017
Wrocław 28-09-2017 29-09-2017
Warszawa 09-10-2017 10-10-2017
Karpacz 23-11-2017 24-11-2017
Zakopane 04-12-2017 05-12-2017
Warszawa 14-12-2017 15-12-2017

Cel i program szkolenia

Celem warsztatów, bo tak należy nazwać to spotkanie (70% czasu to ćwiczenia) jest rozwój wiedzy brygadzisty, mistrza w zakresie:

  • wspierania, motywowania i budowania zespołu,
  • wyboru najskuteczniejszej formy zarządzania podległym personelem,
  • analizy przyczyn powstawania konfliktów wewnątrz zespołowych i określenie metod zapobiegania im,
  • doskonalenia postawy asertywnej,
  •  skutecznych metod zarządzania czasem.

Korzyści dla uczestników:

Jest to skondensowana pigułka wiedzy praktycznej, która pozwoli rozwinąć umiejętności uczestników w zakresie:

  • rozpoznawania rzeczywistych intencji i motywacji podwładnych oraz partnerów dyskusji i prowadzonych działań (bazowanie na faktach, nie własnych wyobrażeniach),
  • inspirowania pracowników do efektywnego działania,
  • skutecznej argumentacji i wywierania pozytywnego wpływ na drodze werbalnej i pozawerbalnej, co pozwala budować pozytywny wizerunek własny oraz reprezentowanej organizacji,
  • lepszego dostrzegania potrzeb zespołu i skuteczniejszego reagowania na konflikt w zespole w oparciu o świadomą postawę asertywną w trudnych sytuacjach,
  • efektywnego delegowania uprawnień w oparciu o plan pracy.

Adresaci szkolenia:

Warsztaty skierowane są do kadry zarządzającej średniego i niższego szczebla w zakładach produkcyjnych

Program szkolenia:

Przywództwo – osobowość lidera

  • Menadżer – pozytywy – negatywy
  • Style zarządzania a moi pracownicy
  • Budowanie wizerunku przywódcy

Budowanie relacji międzyludzkich

  • Zasady procesu komunikacji.
  • Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
  • Najczęściej popełniane błędy podczas komunikacji.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku.
  • Techniki wywierania wpływu.
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.

Budowanie i motywowanie zespołu

  • Motywy postępowania
  • Motywowanie podwładnych (integracja zespołu)
    • skuteczne przekazywanie poleceń
    • kontrola
    • pochwała vs. (motywująca) nagana
  •  Zarządzanie personelem – „miękkie” prawa zarządzania

Rozwijanie postawy asertywnej 

  • Postawa asertywna (nastawienie do siebie, drugiego człowieka i życia).
  • Zachowanie asertywne a zachowanie nieasertywne (bierne, agresywne, manipulacyjne).
  • Czynniki hamujące asertywność.
  • Rozwijanie postawy asertywnej
    • praca z „hamulcami” asertywności,
    • budowanie i wzmacnianie pozytywnego obrazu siebie

Narzędzia wspierające rozwój kompetencji i zaangażowania pracowniczego

  • 5S
  • System sugestii
  • 5x Dlaczego?
  • Praca w małych grupach

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Praktyczna forma zajęć, przekazywanie teorii na podstawie analizy przypadków (casów), duża ilość ćwiczeń, wspólne rozwiązywanie problemów (również wynikających z państwa doświadczeń) – stanowi o atrakcyjności tej formy podnoszenia kwalifikacji i cieszy się dużym zainteresowaniem na rynku.

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1 290 zł + 23%VAT

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

  • “Zapytałem kolegów o ich opinie o szkoleniu. W lapidarnym skrócie:
    – bardzo miła atmosfera
    – rozwiązywanie problemów związanych z praktyką zawodową
    – dużo zajęć praktycznych typu scenki sytuacyjne
    – indywidualne podejście trenera do każdego kursanta
    – bardzo ciekawa osobowość samego trenera p. Tomasza, który potrafił zainteresować tematem każdego
    – dobre zaplecze organizacyjne
    – jedyny minus: brak informacji o możliwości zaparkowania na terenie hotelu”

Firma Księgarska Jacek Olesiejuk

  • “Szkolenie wywarło bardzo dobre wrażenie na uczestniczkach, tak od strony merytorycznej jak i organizacyjnej. Pozostaje czekać na wymierne owoce jakie przyniesie w ich codziennej pracy i rozwoju”

Fortatech

  • “Jestem zadowolona z udziału w tym szkoleniu. Materiał przedstawiony w sposób jasny i zrozumiały. Ciekawa i praktyczna treść”

Berker Polska

  • “Mnie osobiście bardzo się to szkolenie podobało. Treść, metoda i sposób w jakie było prowadzone. Nie było to takie oklepane że słucham i tyle tylko również uczestniczyłem w dyskusjach wyrażałem swoje zdanie. Jestem przekonany iż taka metoda lepiej trafia do człowieka i więcej pomaga zrozumieć by potem odpowiednio wykorzystać”

Arcelor Mittal

  • “Szkolenie było przeprowadzone w formie warsztatowej, co umożliwiło przećwiczenie uczestnikom zaproponowanych przez trenera technik i narzędzi. Podczas zajęć trener bardzo aktywnie wspierał uczestników i w sposób bardzo taktowny sugerował swoją pomoc. Zadania i ćwiczenia były bardzo dobrze dobrane, gdyż wskazywały obszary w zakresie kompetencji, które wymagają poprawy oraz pokazywały jak to osiągnąć.
    Trener równomiernie angażował wszystkich uczestników szkolenia do aktywnego uczestnictwa.
    Znakomicie potrafił rozluźnić atmosferę i stosował interesujące przykłady praktyczne, które łatwo uczestnicy mogli odnieść do własnych doświadczeń.
    Podobało mi się również to, że uczestnik szkolenia otrzymywał w materiałach coś w rodzaju „ściągawki” przydatnej w podtrzymywaniu pożądanych zachowań.”

Wienerberger Cegielnie Lębork

  • “W mojej opinii szkolenie przeprowadzone umiejętnie i w sposób szalenie interesujący.
    Duża wiedza trenera była widoczna na każdym etapie. Ogólnie rzecz ujmując „dobra robota”

SK Eurochem