Dostępne terminy szkolenia

Cel i program szkolenia

Jakość pracy, profesjonalizm, wizerunek i sprawność Asystentki oraz Sekretarki przekłada się bezpośrednio na wiele obszarów dobrego funkcjonowania Zarządzającego, sekretariatu oraz Firmy. Od Asystentki oczekuje się wysokich kompetencji w wielu obszarach – od wizerunku, przez prace biurowe i organizacyjne po umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. Od odporności na stres i presję czasu, poprzez planowanie czasu Szefa po bycie empatycznym i asertywnym pośrednikiem między Szefem, zespołem, Klientami. Bycie dobrą Asystentką i Sekretarką wymaga specyficznego talentu, natomiast sprawdzone narzędzia i branżowa wiedza są tym, co można nabywać i wzmacniać przez całą drogę zawodową.

Adresaci szkolenia: Osoby pragnące podnieść poziom wiedzy i umiejętności, pracujące na stanowisku Asystentki i Sekretarki.

Zajęcia interaktywne odbywają się w grupach do 8 osób.

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

PROFESJONALNY WIZERUNEK czyli ,,jak Cię widzą, tak Cię (i Firmę) piszą”

  • Rola pierwszego wrażenia jako wizytówki Twojej, Firmy, Twojego Szefa
  • Reprezentujesz Firmę – wymogi dotyczące stroju w pracy czyli jak budować profesjonalny wizerunek własny, Szefa, Firmy
  • Elementy dress code’u u Asystentki – moda a wymogi biznesowe versus Twoja sylwetka i uroda

SAVOIR VIVRE BIZNESOWY

  • Elementy zachowań dyplomatycznych wobec Klientów, Szefa, Gości i Współpracowników
  • Savoir vivre biznesowy – czym różni się od towarzyskiego czyli elementy powitania, precedencji, przedstawiania, gościnności

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA – JESTEM WIZERUNKIEM FIRMY

  • Złote Standardy obsługi Klienta w sekretariacie
  • Typy ,,trudnych” Klientów – wskazane sposoby reakcji, relacji, komunikacji
  • Wybrane narzędzia komunikacyjne
  • Dopasowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w profesjonalnej obsłudze
  • Słowa „wskazane oraz zakazane

ASYSTENTKA WSPARCIEM DLA OSOBY ZARZĄDZAJĄCEJ

  • Kto i jak ustala zasady w zespole Asystentka i Osoba Zarządzająca ?
  • Budowanie wzajemnego zaufania czyli co należy wiedzieć, rozumieć i uszanować w tym polityka prywatności i poufności
  • Cykliczne spotkania z Przełożonym – wskazana częstotliwość oraz co na nich omawiać
  • Pozyskiwanie informacji, zadawanie pytań, feedback czyli kto, komu i w czym pomaga
  • Zasady przekazywania i przyjmowania informacji

ORGANIZOWANIE I KONTROLA CODZIENNYCH OBOWIĄZKÓW, CZYLI JAK ZWIĘKSZYĆ WŁASNĄ EFEKTYWNOŚĆ

  • Rutyna i rytuały w pracy Asystentki czyli co powinno być nawykiem
  • Hierarchia ważności spraw, ustalanie priorytetów
  • Ustalanie dnia pracy i zakresu obowiązków dziennych, tygodniowych, miesięcznych
  • Ochrona własnego czasu oraz ochrona czasu osoby Zarządzającej
  • Higiena pracy i odpoczynku – jak pracuje nasz umysł i jak to wykorzystać

ORGANIZACJA SPOTKAŃ SŁUŻBOWYCH PRZEŁOŻONEGO – NAJLEPSZE PRAKTYKI

  • Podstawowe zasady umawiania, potwierdzania i odwoływania spotkań
  • Sprawna organizacja, agenda i notatki ze spotkania – co powinny zawierać

MONITOROWANIE I PROWADZENIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH

  • Formuła powitalna to pierwsze wrażenie – co najpierw powinien słyszeć Klient
  • Kolejność łączenia oraz anonsowanie rozmów
  • Filtrowanie rozmów czyli ochrona czasu Przełożonego
  • Umawianie spotkań, wyjazdów, rezerwacji
  • Trudne sytuacje – jak sobie z nimi radzić?
  • Bank przydatnych zwrotów

 

Rozkład godzinowy:

Dzień I i II

08:45 – 09:00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień

09:00 – 14:00 Zajęcia

 

Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

Cena udziału w szkoleniu online wynosi 990 zł + 23%VAT

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w szkoleniu prowadzonym „na żywo” z sesja pytań, materiały szkoleniowe w wersji pdf, dyplom w wersji pdf.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

W przypadku osób prywatnych lub firm, które jeszcze z nami nie współpracowały warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia online i przesłanie potwierdzenia przelewu. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu przesyłamy link uprawniający do uczestnictwa w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami technicznymi i organizacyjnymi.

Szkolenia zamknięte:

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Nie widzisz terminu szkolenia? Napisz do nas!

"Akademia Asystentki i Sekretarki – warsztaty online" - 990 zł/os

    Szybki kontakt