Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Szczecin 02-06-2020 03-06-2020
Gdańsk 17-06-2020 18-06-2020
Wrocław 20-08-2020 21-08-2020
Kraków 28-09-2020 29-09-2020
Warszawa 26-11-2020 27-11-2020
Zakopane 14-12-2020 15-12-2020

Cel i program szkolenia

Organizacje stają przed nowymi wyzwaniami związanymi z coraz trudniejszymi warunkami na rynku pracy, rosnącymi wymaganiami ilościowymi i jakościowymi oraz zmiennością procesów. Czynniki te wymuszają na szefach wzmocnienie swoich kompetencji w zakresie sprawnego komunikowania się z pracownikami, lepszym rozumieniem emocji własnych i osób współpracujących oraz dobrym radzeniem sobie z presją w przypadku funkcjonowania w trudnych sytuacjach.

Pracownik ma świadomość wzrastania swojej ważności w organizacji i coraz częściej to manifestuje poprzez bezpośrednie wyrażane swoich opinii, odmowę wykonania polecenia jak również braku zaangażowania się w dodatkowe procesy. Menedżerowie w przypadku takich sytuacji coraz częściej stosują rozwiązania siłowe, które skutkują wzrostem sytuacji konfliktowych, obniżeniem satysfakcji z pracy, wzrostem rotacji oraz spadkiem wydajności. Na dzień dzisiejszy coraz mniej pracowników nie hamuje się poprzez lęk o utratę pracy i nie boi się manifestować swoich opinii na temat współpracy z szefem jak również działań organizacji.
Mamy teraz dwie strony, które żeby realizować w sposób sprawny wspólne cele potrzebują się dogadać.


Celem szkolenia
jest rozwój kompetencji liderskich, które pozwolą na wsparcie menedżera w poniższych kompetencjach:

  • rozumienie wpływu komunikacji na sprawne funkcjonowanie w organizacji,
  • sprawne funkcjonowanie w sytuacjach konfliktowych,
  • efektywne prowadzenie spotkań roboczych i zarządzanie energią grupy,
  • wzrost odwagi menedżerskiej do komunikowania trudnych informacji/decyzji,
  • zamienianie negatywnej energii rozmówcy w siłę do dalszego działania,
  • lepsze rozumienie psychologii konfliktu, jego źródeł i czynników podsycających go,
  • rola szefa w sterowaniu konfliktami,
  • sprawne utrzymywanie nerwów na wodzy w przypadku sytuacji trudnych,
  • rzetelne rozumienie funkcjonowania siebie w sytuacjach nadmiernych emocji, rozwój inteligencji emocjonalnej w obszarach rozumienia źródeł emocji własnych i rozmówcy.

Podczas warsztatu skupiamy się na trzech obszarach rozwojowych:
1. Sprawna komunikacja
skierowana na rozwiązywanie problemów.
2. Rozwój inteligencji emocjonalnej
niezbędnej do funkcjonowania w trudnych sytuacjach.
3. Radzenie sobie w przypadku postaw agresywnych ze strony pracowników.

Szkolenie skierowane: Menadżerowie średniego i niższego szczebla produkcyjnego.

Program szkolenia:

Co powinniśmy wiedzieć o komunikacji:

  • Aksjomaty komunikacji.
  • Najczęstsze błędy w komunikacji.
  • W jaki sposób słuchamy i mówimy.
  • Bariery komunikacyjne.

Efektywne prowadzenie spotkań roboczych/prezentacji:

  • Przygotowanie do spotkania/prezentacji.
  • Zarządzanie energią grupy.
  • Reakcja na przerywanie, przeszkadzanie, obśmiewanie.

Komunikacja skierowana na rozwiązywanie problemów:

  • Problem to problem czy zasób do rozwoju pracownika/organizacji.
    • Psychologia problemu – czym jest problem dla szefa a czym dla pracownika.
    • Blokady w mówieniu o problemach.
    • Przełamywanie bariery w mówieniu o problemach.
  • Komunikacja nastawiona na rozwiązywanie problemów.

Radzenie sobie z postawami agresywnymi u pracowników/rozmówców:

  • Przyczyny agresji.
  • Metody pracy z osobami agresywnymi.

Psychologia konfliktu:

  • Główne czynniki wywołujące konflikt – pracownik, szef, organizacja. Jak zdiagnozować.
  • Jak radzić sobie z konfliktem w zespole.

Trudne rozmowy z pracownikami:

  • Metody/sposoby rozmów oceniających/motywujących/korygujących pracownikami, żeby pracownika rozwijała a nie blokowała?
  • Praca z zwaśnionymi pracownikami.

Inteligencja emocjonalna:

  • Podstawy inteligencji emocjonalnej.
    • Czym jest inteligencja emocjonalna.
    • Rozpoznawanie emocji u siebie i innych.
  • Wykorzystanie inteligencji emocjonalnej podczas trudnych rozmów z pracownikami.
    • Rozwijanie asertywnego zachowania się podczas trudnych rozmów z pracownikami.
    • Radzenie sobie z negatywnymi komunikatami.

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Praktyczna forma zajęć, przekazywanie teorii na podstawie analizy przypadków (casów), duża ilość ćwiczeń, wspólne rozwiązywanie problemów (również wynikających z państwa doświadczeń) – stanowi o atrakcyjności tej formy podnoszenia kwalifikacji i cieszy się dużym zainteresowaniem na rynku.

Cena udziału 1 osoby wynosi: 1390 zł + 23%VAT

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Formularz zapisu na szkolenie:

"Trudne rozmowy na produkcji z elementami inteligencji emocjonalnej – trening kompetencyjny lider, brygadzista, mistrz, kierownik" - 1390 zł/os


Termin szkolenia
Dane Firmy (do faktury)

Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

Osoba koordynująca

Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

Uczestnicy szkolenia
Miejsca hotelowe
Dla jednostek publicznych

Uwagi

* elementy obowiązkowe

Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.