Podczas XII edycji naszego unikalnego projektu wyjazdowego mogą Państwo przeszkolić pracowników z jednego bądź kilku działów, zwiększając ich kwalifikacje w kluczowych dla firmy obszarach. Dzięki temu wyjazdowi Państwa pracownicy zwiększą swoje umiejętności, zintegrują się, po czym wrócą do pracy z większym zapałem i motywacją.

Planowane miejsce szkoleń i noclegów dla uczestników to: HOTEL NOVOTEL MARINA oraz HOTEL MERCURE POSEJDON HOTEL NOVOTEL CENTRUM

Położone bardzo blisko plaży, na pograniczu Sopotu z Gdańskiem (do molo jest 2 km) lub w samym sercu Gdańska, zaledwie kilka kroków od Starego Miasta.

Temat Termin

Rozmowa oceniająca – jeden z najważniejszych elementów systemu ocen okresowych pracowników

11-06-2021 - 11-06-2021

Optymalizacja gospodarki opakowaniami wielokrotnego użycia (palety, kontenery, korlety)

19-10-2020 - 20-10-2020

ADR 2020 przepisy w gospodarce odpadami, magazynowaniu chemikaliów i transporcie

06-10-2020 - 06-10-2020

ADR 2020 przepisy w gospodarce odpadami, magazynowaniu chemikaliów i transporcie

08-06-2021 - 08-06-2021

Jak być perswazyjnym i relacyjnym w sprzedaży

15-10-2020 - 16-10-2020

Brygadzista, mistrz – mały menedżer

26-10-2020 - 27-10-2020

Brygadzista, mistrz – mały menedżer

10-06-2021 - 11-06-2021

Trudne rozmowy na produkcji z elementami inteligencji emocjonalnej – trening kompetencyjny lider, brygadzista, mistrz, kierownik

08-10-2020 - 09-10-2020

Trudne rozmowy na produkcji z elementami inteligencji emocjonalnej – trening kompetencyjny lider, brygadzista, mistrz, kierownik

08-06-2021 - 09-06-2021

Efektywne planowanie i zarządzanie produkcją

09-06-2021 - 11-06-2021

Narzędzia i metody rozwiązywania problemów produkcyjnych i jakościowych

28-04-2021 - 29-04-2021

Kierowanie zespołem produkcyjnym

07-06-2021 - 08-06-2021

Zarządzanie zespołem logistycznym

07-10-2020 - 08-10-2020

Magazynowanie chemikaliów i materiałów niebezpiecznych

05-10-2020 - 05-10-2020

Magazynowanie chemikaliów i materiałów niebezpiecznych

07-06-2021 - 07-06-2021

Organizacja i optymalizacja gospodarki magazynowej w przedsiębiorstwie

26-04-2021 - 28-04-2021

Organizacja i optymalizacja gospodarki magazynowej w przedsiębiorstwie

21-06-2021 - 23-06-2021

Lean na magazynie – optymalizacja procesów magazynowych z wykorzystaniem narzędzi Lean Manufacturing

05-10-2020 - 06-10-2020

Umowa spedycji i umowa przewozu drogowego, Konwencja CMR, prawo przewozowe – prawa i obowiązki stron, reklamacje

13-10-2020 - 13-10-2020

Umowa spedycji i umowa przewozu drogowego, Konwencja CMR, prawo przewozowe – prawa i obowiązki stron, reklamacje

13-04-2021 - 13-04-2021

Transport i spedycja na rynku krajowym i międzynarodowym

12-10-2020 - 13-10-2020

Transport i spedycja na rynku krajowym i międzynarodowym

12-04-2021 - 13-04-2021

Incoterms 2020

12-10-2020 - 12-10-2020

Incoterms 2020

12-04-2021 - 12-04-2021

Negocjacje zakupowe z elementami perswazji

08-10-2020 - 09-10-2020

Negocjacje zakupowe z elementami perswazji

07-12-2020 - 08-12-2020

Metody redukcji kosztów zakupów w firmie

07-10-2020 - 08-10-2020

Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie i optymalizacja poziomów zapasów

26-10-2020 - 27-10-2020

Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie i optymalizacja poziomów zapasów

19-04-2021 - 20-04-2021

Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie i optymalizacja poziomów zapasów

07-06-2021 - 08-06-2021

Kontrola w administracji rządowej – praktyczne kompendium wiedzy

19-10-2020 - 19-10-2020

Mobbing i dyskryminacja. Zmiany przepisów i najlepsze praktyki przeciwdziałania

21-10-2020 - 21-10-2020

Efektywny proces rekrutacji i selekcji pracowników

07-06-2021 - 08-06-2021

HR – narzędzia, formularze, procedury, strategie – najlepsze praktyki. Raportowanie w HR

22-10-2020 - 23-10-2020

Onboarding czyli efektywne procesy adaptacji i wdrożenia nowych pracowników (blue collars & white collars)

21-04-2021 - 21-04-2021

Projektowanie Systemu Okresowych Ocen Pracowniczych. Rozmowa Oceniająca/Rozwojowa

10-06-2021 - 11-06-2021

Klient wymagający i trudne relacje z klientami – Jak zachować spokój, dobre samopoczucie i profesjonalną postawę wobec klienta składającego reklamację

05-10-2020 - 06-10-2020

Klient wymagający i trudne relacje z klientami – Jak zachować spokój, dobre samopoczucie i profesjonalną postawę wobec klienta składającego reklamację

03-12-2020 - 04-12-2020

Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem

12-10-2020 - 13-10-2020

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy

15-10-2020 - 16-10-2020

Zarządzanie szkoleniami

19-04-2021 - 20-04-2021

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy

05-10-2020 - 06-10-2020

Radzenie sobie ze stresem, kontrolowanie emocji oraz równowaga praca-życie

15-10-2020 - 16-10-2020

Asertywność jako metoda na zwiększenie efektywności własnej oraz skuteczności w relacjach z klientami

03-12-2020 - 04-12-2020

Zarządzanie zespołem pracowniczym – budowanie efektywnego zespołu

03-12-2020 - 04-12-2020

Przygotowanie do pełnienia roli kierowniczej

19-10-2020 - 20-10-2020