Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Kraków 26-10-2017 27-10-2017
Wrocław 20-11-2017 21-11-2017
Warszawa 18-12-2017 19-12-2017

Cel i program szkolenia

Nauczenie uczestników stosowania modelu efektywnego zarządzania zespołem zaangażowanym w procesy logistyczne oraz dopasowanie swojego zachowania do wymagań konkretnej sytuacji. Dodatkowo, szkolenie będzie okazją do przećwiczenia w praktyce narzędzi i metod wspomagających codzienne zarządzanie podległym zespołem, w tym, w szczególności, elementów zarządzania wizualnego.

Korzyści dla uczestników:

Co uczestnicy będą wiedzieli :

  • w jaki sposób wypełniać efektywnie rolę przełożonego średniego oraz wyższego szczebla zarządzania logistycznego;
  • w jaki sposób osiągać wymagane wyniki przy zaangażowaniu swojego zespołu cały czas utrzymując relacje z innymi zespołami
  • według jakich kryteriów oceniać pracę i osiągnięcia podległych pracowników
  • jak konstruktywnie korygować błędy popełniane przez pracowników w celu wspierania ich rozwoju

Co uczestnicy będą umieli :

  • dopasować swój styl zarządzania do zmieniającego się kontekstu działania zespołu (zmiana wymagań Klienta wewnętrznego i zewnętrznego)
  • zdiagnozować efekt działania danego motywatora na pracownika a następnie we właściwy sposób na niego oddziaływać
  • pozyskiwać oraz przekazywać wszelkie informacje niezbędne do efektywnego funkcjonowania zespołu
  • dokonać obiektywnej oceny wkładu każdego pracownika w wyniki osiągane przez zespół, zarządzać kompetencjami podległego zespołu
  • rozwiązywać problemy i konflikty w sposób efektywny i trwały

Korzyści :

  • kompleksowe i wszechstronne podejście do codziennego zarządzania personelem zaangażowanym w procesy logistyczne
  • wykorzystanie prostych i bardzo efektywnych narzędzi zarządzania wizualnego
  • zastosowanie narzędzi gwarantujących odpowiednią „jakość” zarządzania, a co za tym idzie, osiąganie wyznaczonych celów: ilościowych, jakościowych, kosztowych, itp.
  • zwrócenie uwagi na kluczowe punkty zapewniające wysoką motywację członków zespołu zaangażowanego w procesy logistyczne

Program szkolenia:

Wyjaśnienie ról i zakresu odpowiedzialności w ramach zespołu

  • logistyczne 7W, a zarządzanie zespołem
  • skoncentrowanie się na sprawowanej roli (Lider + pracownicy)
  • wyznaczanie działań priorytetowych (realizacja celów strategicznych organizacji)
  • fazy tworzenia się zespołu
  • budowanie i wzmacnianie zespołu (teambuilding)

Rozwój oczekiwanych zachowań poprzez własny przykład

  • identyfikacja własnego stylu zarządzania (różne modele stylów zarządzania)
  • dostosowanie stylu zarządzania do kontekstu i sytuacji
  • kluczowe umiejętności w przypadku zarządzania zespołem zaangażowanym w procesy logistyczne

Komunikacja jako czynnik gwarantujący sukces zespołu

  • wyznaczanie zadań indywidualnych i zespołowych
  • prowadzenie zebrań
  • raportowanie (dwustronne)
  • grupowe rozwiązywanie problemów

Organizowanie, pobudzanie i motywowanie zespołu

  • mierzenie osiągnięć zespołu w celu ich poprawy
  • wyznaczanie celów indywidualnych i zespołowych
  • wpływanie na główne elementy i poziom motywacji

Ocenianie w celu zapewnienia rozwoju

  • ocena wyników i kompetencji pracowników
  • zarządzanie poprzez delegowanie zadań
  • wsparcie i szkolenie pracowników

Reprezentowanie zespołu

  • rozwój relacji z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • przygotowanie i prowadzenie negocjacji gdzie wygrywają obie strony (win-win)

Diagnoza i efektywne działanie w trudnych sytuacjach

  • podejście do błędów popełnianych przez pracowników
  • identyfikowanie źródeł i rozwiązywanie konfliktów
  • zarządzanie zmianą

Zarządzanie wizualne podległym zespołem

  • identyfikacja i stworzenie narzędzi zarządzania wizualnego
  • wymagania stawiane pracownikom i przełożonemu w ramach zarządzania wizualnego
  • podniesienie efektywności działania zespołu za sprawą zarządzania wizualnego oraz inne jego korzyści

 

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

  • prezentacje interaktywne
  • ćwiczenia grupowe
  • warsztaty
  • analiza case study

Cena udziału w szkoleniu wynosi: 1390 zł + 23%VAT

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

  • “Szkolenie było prowadzone w sposób przystępny, interesujący a przede wszystkim przez lektora który jest również praktykiem. Temat i sposób w jaki został nam przestawiony był przystępny. Ja osobiście wyniosłem ze szkolenia wiele informacji które wykorzystam w praktyce w zarządzaniu swoim działem i pracownikami. Hotel był przyzwoity, aczkolwiek jedzenie mogłoby być trochę lepsze.”

Schumacher Packaging

  • “Jestem bardzo zadowolona. Dużo skorzystam z wiedzy którą przekazała nam Pani Anna.
    Na pewno … Po raz drugi jak najlepiej oceniam Państwa szkolenie.
    Możliwe, że znów znajdę coś dla siebie z Państwa oferty… “

Euro-Comfort

  • “Moja opinia odnośnie szkolenia jest jak najbardziej pozytywna, zarówno od strony merytorycznej jak i praktycznej, forma ćwiczeń „na żywo” jak najbardziej pozwala praktycznie przyswoić zagadnienia. Trener profesjonalnie przygotowany, no może zbyt „surowy”
    Jakościowo szkolenie przeprowadzone w najwyższym standardzie.”

P4

  • “Szkolenie oceniam bardzo pozytywnie. Samo miejsce pobytu jak i osobę prowadzącą szkolenie jeżeli mogę oceniać, oceniam jak najbardziej pozytywnie. Jeżeli się pojawią kolejne szkolenia o podobnej tematyce proszę każdorazowo o informację”

Euro-Comfort

  • “Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Prowadzone było bardzo profesjonalnie a prowadzący wnosił dużo wartości pozytywnych. Wiedza była przekazywana w sposób profesjonalny.”

P4