Szkolenie archiwalne.

Jesteś zainteresowany tematem szkolenia, skontaktuj się z nami korzystając z formularza lub zadzwoń: 022 463 62 04, 022 463 63 53.
  • Szkolenia interpersonalne, Szkolenia sprzedaż i marketing

    Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami


    Terminy i miejsca szkoleń:

    Rozkład godzinowy:10:00-17:00
Cena szkolenia netto
690 zł/os
Zapisz się
lub
Pobierz formularz

Cel i program szkolenia

Stosowanie klasycznych i znanych od lat metod obsługi współczesnego klienta już nie wystarcza. Rosnąca  konkurencja rynkowa i nieustanny wzrost oczekiwań klientów wymaga nowego podejścia w prowadzeniu biznesu. Konieczne stało się wprowadzenie nowoczesnych strategii biznesowych, polegających na takim dobieraniu i zarządzaniu klientami, aby optymalizować ich wartość w długim okresie czasu. Wprowadzenie CRM wymaga wypracowania filozofii i kultury firmy skupionej na kliencie,  wspierającej skuteczne procesy: marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Podstawowymi narzędziami tej metodologii są efektywne metody komunikacji i negocjacji z klientami strategicznymi.       Cele szkolenia
  • Rozszerzenie wiedzy o zasadach zarządzania relacjami z kluczowymi klientami,
  • Przedstawienie najnowszych trendów w obsłudze klienta,
  • Poznanie elementów wywierania wpływu, perswazji, które pomogą  w rozmowach z klientami kluczowymi,
  • Pokazanie zasad i profesjonalnych technik sprzedaży i negocjacji z klientami kluczowymi,
  • Podniesienie poziom kompetencji, który pozwoli znaleźć rozwiązania w trudnych sytuacjach we współpracy z klientami strategicznymi.


Korzyści dla uczestników:

  • Poznanie zasad identyfikacji i segmentacji klientów kluczowych oraz badania ich potrzeb,
  • Zdobycie wiedzy o filozofii zorientowanej na klienta, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi komunikacji z klientem,
  • Poznanie metod badania satysfakcji  klienta strategicznego ze współpracy z partnerem.
  • Zapoznanie się z nowymi metodami organizacji pracy z klientem kluczowym,
  • Poznanie elementów wywierania wpływu i perswazji, które pomogą we współpracy z kluczowymi klientami,
  • Wzbogacenie wiedzy o  profesjonalnych technikach sprzedaży i negocjacji z klientami strategicznymi.


Adresaci szkolenia:

  • Managerowie obsługi klientów strategicznych,
  • Managerowie sprzedaży,
  • Doradcy klienta,
  • Przedstawiciele handlowi,
  • Przedstawiciele Działów Obsługi Klienta


Program szkolenia:

CRM – Customer Relationship Management czyli filozofia zorientowana na klienta strategicznego. 

    

  • Opis metody.
  • Korzyści dla firmy i klientów.
  • Klient nasz pan czy klient jest bogiem – przegląd międzynarodowych praktyk budowania relacji z klientem.
  • Siedem nawyków efektywnego działania wg Covey‘a wykorzystane w procesie budowania relacji z klientem.
  • 10 przykazań w obsłudze klienta.

 

Obsługa klienta kluczowego

  • Charakterystyka i identyfikacja klienta kluczowego
  • Analiza biznesowa klienta kluczowego
  • Czynniki sukcesu w obsłudze kluczowego klienta
  • Strategie i zasady współpracy z kluczowymi klientami

 

Komunikacja w obsłudze klienta strategicznego:

  • Schemat i narzędzia komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem aktywnego słuchania oraz parafrazy
  • Najważniejsze elementy mowy ciała
  • Bariery komunikacyjne i zasady ich przezwyciężania
  • Zasady aktywnego słuchania

Elementy wywierania wpływu w kontaktach z kluczowym klientem.

  • Dostosowanie się do klienta
  • Przydatne narzędzia perswazji
  • Budowanie mostów w przypadku różnicy zdań
  • Oddawanie pola w podejmowaniu decyzji

Negocjacje z klientem strategicznym.

  • Jak budować silną pozycję wyjściową w procesie negocjacji
  • Jak negocjować z silniejszym partnerem
  • Koncentracja na rozwiązaniu problemów


Informacje organizacyjne

Cena udziału w szkoleniu wynosi 690 zł + 23%VAT

 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

 

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

 

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. 022 463 62 05. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

 

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

 

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.



Formularz zapisu na szkolenie:

Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami

Cena netto:690 zł/os

Wybierz termin

Dane firmy

Nazwa firmy

NIP*

Ulica*

Numer*

Miasto*

Kod Pocztowy*

Osoba koordynująca

Imię*

Nazwisko*

Stanowisko

E-mail*

Telefon*

Uczestnicy szkolenia

Imię

Nazwisko

E-mail

Stanowisko

Miejsca hotelowe

Jeżeli są Państwo zainteresowani rezerwacją miejsc hotelowych za pośrednictwem naszej firmy prosimy podać liczbę dni oraz rodzaj pokoju.

Liczba pokoi:

Rodzaj pokoju:

Termin od do

Dla jednostek publicznych

Warunkiem zwolnienia z VAT jest zaznaczenie poniższego oświadczenia:
Oświadczamy, że udział w szkoleniu finansowany jest ze środków publicznych co najmniej w 70%

Uwagi

* Pola wymagane

Zapoznałem się z regulaminem zgłoszenia.

                  
Wszelkie prawa zastrzeżone Effect Group ©