Szkolenie archiwalne.

Jesteś zainteresowany tematem szkolenia, skontaktuj się z nami korzystając z formularza lub zadzwoń: 022 463 62 04, 022 463 63 53.
  • Szkolenia sprzedaż i marketing

    Sztuka marketingu codziennego


    Terminy i miejsca szkoleń:

    Rozkład godzinowy:pierwszy dzień: 10:00 - 17:00; drugi dzień: 9:00 – 16:00; trzeci dzień: 9:00 – 16:00
Cena szkolenia netto
1490 zł/os
Zapisz się
lub
Pobierz formularz

Cel i program szkolenia

O strategiach marketingowych napisano już wiele. Wciąż jednak brakuje literatury i szkoleń o codziennych zadaniach działu marketingu. O tym, jak dzień po dniu budować rozpoznawalną i poważaną markę firmy, o tym jak przygotować profesjonalne materiały drukowane czy też w pełni wykorzystać potencjał marketingowy targów. Niniejszy cykl szkoleń przeznaczony jest właśnie dla tych, których dzień powszedni składa się z takich właśnie działań operacyjnych. Jest on tak opracowany, by można było uczestniczyć zarówno we wszystkich trzech szkoleniach, jak i w każdym z nich z osobna. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli przełożyć wiedzę na działanie. Dzięki zadaniom praktycznym nie tylko przećwiczą omawiane zagadnienia, ale także pobudzą swoją kreatywność marketingową.

Korzyści dla uczestników:

Dogłębne omówienie tematu, koncentracja na szczegółach, ćwiczenia i dyskusja grupowa.



Adresaci szkolenia:

Pracownicy działów marketingu i handlowych, właściciele przedsiębiorstw



Program szkolenia:

Dzień I

Budowanie wizerunku firmy

  • Proces budowania marki
  • Wobec kogo budować markę
  • Marka a rynek
  • Jaką marką chcemy się cieszyć
  • Wybrane narzędzia promocji wizerunku
  • Marketing relacji
  • Marketing wewnętrzny

 

Dzień II

Folder firmowy i inne materiały drukowane

  • Opracowanie koncepcji folderu wizerunkowego
  • Parametry techniczne
  • Współpraca z wykonawcą
  • Przygotowanie merytoryczne poszczególnych elementów folderu
  • Język przekazu
  • Grafika folderu
  • Źródła inspiracji
  • Analiza najczęściej popełnianych błędów przy konstruowaniu folderu wizerunkowego
  • Inne materiały promocyjne uzupełniające folder wizerunkowy
  • Wykorzystanie materiałów drukowanych podczas rozmów handlowych

 

Dzień III

Przygotowanie firmy do imprezy targowej

 

  • Wybór właściwej imprezy targowej
  • Organizacja stoiska targowego
  • Formalności związane z organizacją
  • Logistyka przedsięwzięcia
  • Wykorzystanie potencjału targów
  • Organizacja imprez wspierających
  • Promocja stoiska targowego
  • Przygotowanie materiałów targowych
  • Metody wparcia reakcji zwrotnej
  • Wykorzystanie imprezy targowej do badań marketingowych:

Podsumowanie szkolenia



Informacje organizacyjne

Koszt udziału w szkoleniu wynosi: 1490 + 23%VAT

 

Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby  i  zawiera: udział w zajęciach,  komplet materiałów , dyplom ukończenia, przerwy kawowe oraz obiad. Pomagamy również w  rezerwacji  miejsc hotelowych.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do nas formularza zgłoszenia na nr. fax. 022 463 62 05. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

 

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt: tel. 022 463 62 04, 022 463 63 53 lub szkolenia@effectgroup.pl



Formularz zapisu na szkolenie:

Sztuka marketingu codziennego

Cena netto:1490 zł/os

Wybierz termin

Dane firmy

Nazwa firmy

NIP*

Ulica*

Numer*

Miasto*

Kod Pocztowy*

Osoba koordynująca

Imię*

Nazwisko*

Stanowisko

E-mail*

Telefon*

Uczestnicy szkolenia

Imię

Nazwisko

E-mail

Stanowisko

Miejsca hotelowe

Jeżeli są Państwo zainteresowani rezerwacją miejsc hotelowych za pośrednictwem naszej firmy prosimy podać liczbę dni oraz rodzaj pokoju.

Liczba pokoi:

Rodzaj pokoju:

Termin od do

Dla jednostek publicznych

Warunkiem zwolnienia z VAT jest zaznaczenie poniższego oświadczenia:
Oświadczamy, że udział w szkoleniu finansowany jest ze środków publicznych co najmniej w 70%

Uwagi

* Pola wymagane

Zapoznałem się z regulaminem zgłoszenia.

                  
Wszelkie prawa zastrzeżone Effect Group ©