Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Warszawa 12-03-2018 13-03-2018
Wrocław 02-07-2018 03-07-2018

Cel i program szkolenia

Nauczenie uczestników szkolenia skutecznych narzędzi do obrony przed narzędziami wpływu. Obrona przed efektywnymi i silnymi technikami manipulacji i perswazji. Nabycie umiejętności identyfikowania technik manipulacyjnych używanych przez przedstawicieli handlowych lub specjalistów zakupowych, w rozmowach sprzedażowych, zakupowych lub w negocjacjach.

Korzyści dla uczestników:

  • Obrona przed atakami skutecznych handlowców lub kupców
  • Umiejętne osiąganie korzyści w negocjacjach
  • Uzyskiwanie efektów zakładanych pierwotnie
  • Osiąganie założonych celów
  • Osiąganie korzyści dla firmy z zachowaniem etyki
  • Wzrost ilości i jakości negocjowanych kontraktów
  • Podniesienie efektywności w negocjacjach
  • Umiejętność budowania relacji biznesowych

 

Adresaci szkolenia:

Szkolenie adresowane jest do:

  • Pracowników działów sprzedaży, działów handlowych
  • Specjalistów zakupowych i kupców
  • Pracowników działów obsługi klienta, reklamacji, informacji
  • Pracowników i zespołów, których efekty pracy zależą m.in. od precyzyjnej komunikacji i przekazywania informacji lub poleceń
  • Przełożonych, zarządzających zespołem
  • Pracowników różnych działów współpracujących ze sobą
  • Osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji i umiejętności

 

Program szkolenia:

MANIPULACJE I PERSWAZJE

  • Dziewięć podstawowych praw-reguł perswazji
  • Siedem podstawowych technik perswazji
  • Perswazja niewerbalna
  • Język perswazji – kontrola nad słowami ,,nie” ,,tak, ale” ,,spróbuj” ,,i” ,,oraz” ,,spowoduje, sprawi, wywoła”
  • 10 rodzajów pytań w rozmowie
  • Strefy wpływu
  • Rozszyfrowanie systemów reprezentacji zmysłowej
  • Części ciała odzwierciedlające myśli
  • Sygnały odmowy
  • Lista gestów zabronionych
  • Sztuczki – jak stosować, jak się bronić
  • Sytuacja krytyczna
  • Presupozycje
  • Implikacje
  • Metaprogramy
  • Etyka wywierania wpływu
  • Perswazja

OBRONA W SPRZEDAŻY

  • Perswazyjny model prezentacji – jak skutecznie prezentować swoje stanowisko/ofertę podczas rozmowy?
  • Przedstawienie perswazyjnego modelu prezentacji
  • Technika sprzedaży PCK-CZK
  • Technika budowania argumentu w oparciu o przykłady z życia
  • Strategia kształtowania przewagi informacyjnej w rozmowie
  • Źródła argumentacji
  • Wybrane techniki perswazyjne
  • Gesty zabronione i gesty przydatne
  • Sztuczki oponenta – jak się bronić
  • Zaawansowane techniki perswazji lingwistycznej
  • Sytuacje krytyczna
  • Słowa zakazane

OBRONA W ZAKUPACH

  • Taktyki i techniki w negocjacjach zakupowych
  • Zestaw taktyk stosowanych w rozmowach zakupowych
  • Techniki negocjacyjne i sposób ich dobierania
  • Elementy perswazji w zakupach
  • Reguły perswazji stosowane w negocjacjach zakupowych
  • Działania obronne
  • Wywieranie wpływu podczas zakupów
  • Techniki perswazji i manipulacji używane w negocjacjach
  • Kłamstwo – narzędzia do rozpoznawania
  • Język perswazji jako narzędzie negocjatora
  • Kiedy, czym i jak sabotujemy negocjacje

MECHANIZMY OBRONNE W NEGOCJACJACH

  • Strategie prowadzenia negocjacji – jak mogą być prowadzone rozmowy?
  • Strategie dominacji, uległości, wycofania, kompromisu, kooperacji
  • Strategia wygrany – przegrany, przegrany – wygrany, wygrany – wygrany
  • Elastyczność jako kategoria i gwarancja skuteczności w negocjacjach
  • Standard „elastyczna postawa w negocjacjach”
  • Techniki negocjacyjne i sposoby reakcji – co można stosować podczas rozmów?
  • Techniki eskalacji stosowane w rozmowach
  • Techniki wykorzystane w początkowej i końcowej fazie negocjacji
  • Techniki prezentacji produktu, instytucji
  • Techniki autoprezentacji
  • Techniki manipulacji psychologicznych

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Szkolenie prowadzone jest metodą treningu umiejętności, metodą interakcyjną z wykorzystaniem elementów psychologii. Szkolenie rozpoczyna się tzw. Kontraktem, ustalającym zasady współpracy i zachowania na zajęciach, uczestnicy otrzymują skrypt z treścią merytoryczną szkolenia. Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień.

Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie warsztatów, gier i ćwiczeń) dla całej grupy uczestników, podgrup i indywidualnych.

Zastosowanie technik interakcyjnych stwarza optymalne warunki dla rozwinięcia w uczestnikach zaangażowania, pozwala na szybkie przyswojenie niezbędnych informacji i umiejętności. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy nowe techniki w warunkach symulujących środowisko pracy. Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji, do samodzielnego szukania rozwiązań na każdym z poziomów a także wdrażania w życiu przetestowanych na szkoleniu metod.

Cena  udziału w szkoleniu wynosi: 1 350 + 23%VAT

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax.  Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Formularz zapisu na szkolenie:

"Skuteczna obrona przed manipulacjami" - 1350 zł/os


Termin szkolenia
Dane Firmy (do faktury)
Osoba koordynująca

Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

Uczestnicy szkolenia
Miejsca hotelowe
Dla jednostek publicznych

Uwagi

* elementy obowiązkowe

Zapoznałem się i akceptuję regulamin zgłoszenia.