Dostępne terminy szkolenia

Cel i program szkolenia

To szkolenie, bez wychodzenia z pracy lub z domu, pozwoli Państwu na uczestnictwo w pełnowartościowych warsztatach i spotkaniach. Nie są to webinary ani filmiki, podczas których odtwarzane są masowo wcześniej nagrane treści. To pełnowartościowe szkolenie z udziałem Trenera „na żywo”. Zapewniamy pełną interakcję, optymalną wymianę kompetencji – wiedzy, umiejętności i postaw.  Uczymy, reagując na bieżąco na potrzeby Uczestników naszych szkoleń. Do każdego szkolenia, każdy jego Uczestnik otrzymuje przesyłane elektronicznie materiały szkoleniowe a po jego ukończeniu, pisemny certyfikat ukończenia szkolenia.

Całe szkolenie i każdy moduł szkolenia ma na celu podniesienie kompetencji skutecznego porozumiewania w sytuacjach trudnych czy konfliktowych, poprzez poszerzanie wiedzy i wspieranie w trenowaniu umiejętności.

Szkolenie ma na celu wyposażenie Pracowników w narzędzia pozwalające m.in:

  • budować fundamenty pod trwale pozytywne relacje z innymi ludźmi,
  • wspierać budowanie pozytywnego wizerunku Firmy,
  • stosować skuteczne zasady asertywnej komunikacji w relacjach z Klientami/podwykonawcami,
  • umiejętnie aktywnie słuchać rozmówcę i prowadzić rozmowy,
  • efektywnie i profesjonalnie obsłużyć Klienta zewnętrznego i wewnętrznego, zwłaszcza w trudnej sytuacji,
  • poznać i poprawnie stosować asertywną komunikację,
  • tworzyć i wprowadzać w życie nowatorskie rozwiązania komunikacyjne,
  • skutecznie wpływać na postawę, potrzeby i decyzje innych ludzi, przy jednoczesnym dopasowaniu i utrzymaniu pozytywnego kontaktu.

Spodziewamy się, że uczestnicy będą wiedzieli między innymi jak:

  • wzmocnić siebie czyli mieć więcej cierpliwości i silne poczucie własnej kompetencji,
  • kulturalnie i skutecznie modyfikować i kończyć rozmowy z Klientem,
  • przestać brać na siebie „ślad po trudnych rozmowach”,
  • efektywnie przekazać Klientowi swoje cele z szacunkiem dla jego potrzeb,
  • wspierać postawy budujące dobre relacje długoterminowe, w tym uważne słuchanie i feed back
  • być pomocnym w wyznaczonym zakresie

Adresaci szkolenia:    

Osoby zainteresowane rozwojem umiejętności efektywnej komunikacji, zwłaszcza w pracy rozproszonej, w zmianie i kryzysie. Mamy poczucie, że możemy wzmocnić u Pracowników motywację do działania, wybór adekwatnych narzędzi zarządzania komunikacją i informacją w czasie zmiany, energię do efektywnego działania i kompetencje związane z osobistą skutecznością.

Zajęcia interaktywne odbywają się w grupach do 8 osób.

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

 Wstęp

  • Wzajemne poznanie się Uczestników oraz Trenerki
  • Określenie celu warsztatów i zdefiniowanie potrzeb Uczestników
  • Sprecyzowanie zasad obowiązujących na warsztatach oraz metodologii pracy

Podstawowe umiejętności komunikacyjne w trudnych lub konfliktowych sytuacjach

  • Zamiana problemu na rozwiązanie – osobista odpowiedzialność za efekt komunikacji czyli jak przestać obwiniać innych?
  • Sposoby budowania i podtrzymywania relacji między ludźmi – na czym polega „tajemnica” i jak ją stosować
  • Trudne sytuacje i konflikty – złote zasady komunikacji, która buduje porozumienie i zaufanie zamiast rujnować (m.in. cel komunikacji, odpowiedzialność za efekt, słowa-zabójcy i słowa-przyjaciele)
  • Słucham ale czy słyszę – trening kompetencji

Umiejętności porozumiewania się i budowania długotrwałych relacji opartych na szacunku i konkretach

  • Czy Klienci wewnętrzni lub zewnętrzni są dla mnie ,,trudni” czy trudna jest sytuacja i dlaczego tak się dzieje
  • Techniki dowartościowania rozmówcy – w jakich sytuacjach są przydatne i jak to zrobić (m.in. parafraza, dojaśnianie, docenianie)
  • Magia słów i zwrotów czyli co naprawdę słyszy Twój rozmówca a chciałbyś, żeby usłyszał?

Podsumowanie warsztatów                  

  • ewaluacja
  • konkretne, spisane postanowienia wraz z metodologią

 

Rozkład godzinowy:

08:45 – 09:00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
09:00 – 14:00 Zajęcia

Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

 

Metody Action Learning:

  • zadania zespołowe interaktywne,
  • ćwiczenia grupowe i indywidualne,
  • dyskusje moderowane,
  • mini prelekcje.

Cena udziału w szkoleniu online wynosi 550 zł + 23%VAT

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji pdf, dyplom w wersji pdf, możliwość dalszej konsultacji z trenerem w formule telefonicznej lub mailowej wszystkich problemów (z obszarów omawianych na szkoleniu) z pracą zdalną w ciągu 14 dni od daty realizacji szkolenia.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu online jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

W przypadku osób prywatnych lub firm, które jeszcze z nami nie współpracowały warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia online i przesłanie potwierdzenia przelewu. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu przesyłamy link uprawniający do uczestnictwa w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami technicznymi i organizacyjnymi.

Szkolenia zamknięte:

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt

Nie widzisz terminu szkolenia? Napisz do nas!

"Trudne rozmowy, sytuacje i konflikty – jak skutecznie się porozumiewać w kryzysie – warsztaty online" - 550 zł/os

    Szybki kontakt