Szkolenie archiwalne.

Jesteś zainteresowany tematem szkolenia, skontaktuj się z nami korzystając z formularza lub zadzwoń: 022 463 62 04, 022 463 63 53.
  • Szkolenia sprzedaż i marketing

    Trade marketing


    Terminy i miejsca szkoleń:

    Rozkład godzinowy:pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 - 16:00
Cena szkolenia netto
1190 zł/os
Zapisz się
lub
Pobierz formularz

Cel i program szkolenia

Istotą trade marketingu jest dążenie do osiągnięcia zysku poprzez jak najlepsze zaspokojenie potrzeb i oczekiwań klientów firmy. Jak tego dokonać? Jak sprawić aby produkt został zauważony? Co jest istotne na półce? Jak stworzyć skuteczny POS? Wszyscy kupujemy oczami, warto więc znać sposoby aby produkt wpadał w oczy klientom.     Szkolenie ma pomóc w zdobyciu informacji z zakresu trade marketingu. Poszerzenie wiedzy na temat racjonalizacji wydatków oraz ich wpływie na wielkość obrotów i zysków przedsiębiorstwa.

Korzyści dla uczestników:

  • nabycie umiejętności przeprowadzenia promocji sprzedaży i programu lojalnościowego – ze szczególnym uwzględnieniem korzyści i zagrożeń płynących z ich wdrożenia
  • utrwalenie wiedzy z zakresu segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, budżetowania i opracowania strategii komunikacji
  • zdobycie umiejętności wykorzystania najpopularniejszych narzędzi promowania firmy w sklepie i budowania jej wizerunku
  • poznanie niezbędnej wiedzy na temat technik druku oraz elementów mających wpływ na skuteczność przekazu reklamowego
  • poznanie metod i narzędzi wykorzystywanych w merchandisingu
  • uzyskanie niezbędnej wiedzy do badania i oceny efektów zrealizowanych działań


Adresaci szkolenia:

Dyrektorzy i kierownicy marketingu, trade marketing managerzy, brand i product managerzy, pracownicy działów marketingu, dyrektorzy i kierownicy działów sprzedaży, key account managerzy.



Program szkolenia:

Promocja sprzedaży

  • rodzaje i zastosowanie promocji sprzedaży
  • dobór narzędzi promocyjnych w podziale na kategorie sklepów
  • wsparcie sprzedaży w punktach handlowych
  • ważne aspekty prawne na jakie należy zwrócić uwagę planując promocję
  • obowiązki organizatora promocji

 

Programy lojalnościowe

  • budowanie lojalności: proces czy zadanie?
  • narzędzia budowania lojalności na rynku B2C
  • model tworzenia programu lojalnościowego
  • ustalanie celów
  • opracowanie strategii komunikowania
  • kryteria doboru danych do bazy
  • określenie zestawu korzyści
  • oszacowanie budżetu
  • strategia wdrażania programu
  • ważne aspekty prawne na jakie należy zwrócić uwagę planując program lojalnościowy
  • obowiązki organizatora programu lojalnościowego

 

Sposoby pomiaru efektywności promocji sprzedaży

  • efektywność ekonomiczna
  • efektywność wizerunkowa

 

POS czyli jak cię widzą…

  • rola i znaczenie materiałów POS
  • jaki materiał wybrać czyli lepszy POS miękki czy twardy?
  • kreatywność na wagę złota, czyli jak się wyróżnić?
  • rodzaje i formy materiałów POS
  • zasady zamieszczania materiałów POS

 

Merchandising czyli jak być zauważonym…

  • strefy w sklepie czyli gdzie należy się znaleźć?
  • znaczenie loopingu
  • techniki układania towarów na półce
  • światło i kolor, a sposób odbioru produktu
  • asortyment, a kategorie produktowe
  • kanały tradycyjne – witryna też jest ważna
  • 16 złotych zasad merchandisingu

 

Marketing mobilny – jeszcze BTL czy już ATL?

  • SMS, MMS, QR Code
  • bluetooth marketing
  • mobilny marketing wirusowy
  • advergaming

 

Kreacja, czyli jak tworzyć przekaz?

  • proces komunikacji
  • techniki manipulacji czy persfazja?
  • segmentacja, a komunikat reklamowy
  • praktyczne uwagi dotyczące tworzenia plakatu reklamowego
  • model AIDA
  • macierz FCB
  • kodeks etyki reklamy

 

Techniczne aspekty druku materiałów BTL

  • rodzaje papieru oraz jego zastosowanie
  • rodzaje formatów według polskich norm
  • efektywności kosztów druku
  • najczęstsze techniki druku
  • techniki druku na innych nośnikach reklamowych
  • przestrzenie barw (CMYK, RGB, PANTONE), którą zastosować?
  • jak sprawdzić kolor? techniki prób kolorystycznych analogowe i cyfrowe
  • techniczne aspekty produkcji materiałów elektronicznych

 

Satysfakcja klienta, a lojalność

  • badanie satysfakcji klienta jednym z elementów poprawiających sprzedaż
  • czynniki wymuszające badanie zadowolenia klienta
  • wpływ satysfakcji na WEB 2.0 i zachowania sprzedażowe
  • zadowolenie klienta, a lojalność

 

Pytania, odpowiedzi, dyskusja.



Metody szkoleniowe

Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu, ćwiczeń, case studies.



Informacje organizacyjne

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1 190 zł + 23%VAT

 

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

 

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. 022 463 62 05. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

 

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

 

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.



Formularz zapisu na szkolenie:

Trade marketing

Cena netto:1190 zł/os

Wybierz termin

Dane firmy

Nazwa firmy

NIP*

Ulica*

Numer*

Miasto*

Kod Pocztowy*

Osoba koordynująca

Imię*

Nazwisko*

Stanowisko

E-mail*

Telefon*

Uczestnicy szkolenia

Imię

Nazwisko

E-mail

Stanowisko

Miejsca hotelowe

Jeżeli są Państwo zainteresowani rezerwacją miejsc hotelowych za pośrednictwem naszej firmy prosimy podać liczbę dni oraz rodzaj pokoju.

Liczba pokoi:

Rodzaj pokoju:

Termin od do

Dla jednostek publicznych

Warunkiem zwolnienia z VAT jest zaznaczenie poniższego oświadczenia:
Oświadczamy, że udział w szkoleniu finansowany jest ze środków publicznych co najmniej w 70%

Uwagi

* Pola wymagane

Zapoznałem się z regulaminem zgłoszenia.

                  
Wszelkie prawa zastrzeżone Effect Group ©