Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Online 28-06-2021 29-06-2021
Online 14-10-2021 15-10-2021

Cel i program szkolenia

Istnieją opinie, że cała działalność człowieka jest sprzedawaniem – albo ktoś nas i firmę ,,kupi” – zaakceptuje produkty, wizerunek, profesjonalizm, kompetencje, umiejętności – albo ,,nie kupi”. Na tym szkoleniu chcemy przekazać uczestnikom nie tylko umiejętności merytoryczne, sprawdzone metody i techniki sprzedawania, ale przede wszystkim umiejętność wzmacniania i zarządzania własnymi zasobami, tworzenia postawy aktywności, sukcesu i obopólnych korzyści. Chcielibyśmy, aby po szkoleniu każdy uczestnik zamienił swoją ,,filozofię sprzedawania klientowi” na ,,filozofię kupowania przez klienta”. Szkolenie jest fascynująca podróżą w głąb własnych możliwości i potencjałów, oraz motywacji i emocji klientów.

Cel szkolenia:

Cele indywidualne i poznawcze

  • Uświadomienie uczestnikom priorytetów dotyczących obszaru sprzedaży i kontaktów z klientem
  • Nauczenie procesów sprzedaży
  • Przekazanie umiejętności skutecznej sprzedaży w każdej sytuacji i z każdym człowiekiem
  • Pokazanie uczestnikom korzyści z zastosowania nowych wzorców działania
  • Przekazanie narzędzi do poprawy motywacji wewnętrznej
  • Proaktywność

Cele dla organizacji – behawioralne i empiryczne

  • Wykształcenie u uczestników postawy prosprzedażowej i pro klienckiej
  • Wypracowanie praktycznych umiejętności sprzedaży, wpływających bezpośrednio na zwiększenie efektów pracy
  • Przekazanie pracownikom narzędzi skutecznej sprzedaży towarów i usług
  • Nauczenie realizacji planów sprzedażowych
  • Wypracowanie chęci do ciągłego podnoszenia jakości pracy, zgodnych z wymogami firmy i standardami rynkowymi

Korzyści dla uczestników
Uczestnicy nauczą się:

  • Skutecznych technik sprzedaży
  • Rozpoznawania i dopasowania do typów klientów
  • Prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych i prosprzedażowych
  • Odkrywania sposobu myślenia klientów
  • Metod skutecznego motywowania klientów do zakupu

Uczestnicy wzmocnią:

  • Stan pozytywnej motywacji
  • Postawę prokliencką i prosprzedażową
  • Efektywność kontaktów handlowych
  • Elementy budowania dobrego kontaktu z klientem

Zajęcia interaktywne odbywają się w grupach do 8 osób.

 

PROGRAM SZKOLENIA


Ja przed spotkaniem sprzedażowym

  • Nastawienie – przekonania
  • Metody budowania wewnętrznej motywacji
  • Planowanie, wytyczanie i definiowanie celów
  • Mapa przeszkód
  • Opór w kontakcie z klientem – sposoby pokonywania

Ja na spotkaniu sprzedażowym

  • Pierwsze wrażenie – tworzenie wizerunku
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta
  • Dominujący system reprezentacji zmysłowej u klienta
  • Dopasowanie przebiegu rozmowy do typu klienta
  • Zachowania asertywne
  • Mity i stereotypy

Produkt

  • Co kupuje klient?
  • Technika CZK. – cechy – zalety – korzyści

Rozmowa sprzedażowa i techniki sprzedaży

  • Język perswazji – wybrane techniki
  • Słowa, które sprzedają i które nie sprzedają
  • Funkcje pytań
  • Etapy rozmowy handlowej
  • Zbijanie obiekcji i negocjacje
  • Sprawdzone standardy
  • Sprzedaż jednorazowa a relacja z klientem długoterminowa
  • Kanapka krytyki
  • Typowe błędy sprzedaży

 

Rozkład godzinowy:

pierwszy dzień: 09:00 – 14:00

drugi dzień:       09:00 – 14:00

 

Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

Szkolenie rozpoczyna się tzw. Kontraktem, ustalającym zasady współpracy i zachowania na zajęciach.
Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie gier, ćwiczeń i warsztatów) dla całej grupy uczestników  i podgrup. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy przyswojone umiejętności w warunkach symulujących środowisko pracy.
Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji w poprawianiu efektywności kontaktów z klientem i efektów spotkań sprzedażowych.
Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności: wykład, dyskusja, wspólna analiza przypadków, praca grupowa, gry i ćwiczenia.

Cena udziału w szkoleniu online wynosi 990 zł + 23%VAT

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji pdf, dyplom w wersji pdf, możliwość dalszej konsultacji z trenerem w formule telefonicznej lub mailowej wszystkich problemów (z obszarów omawianych na szkoleniu) z pracą zdalną w ciągu 14 dni od daty realizacji szkolenia.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu online jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

W przypadku osób prywatnych lub firm, które jeszcze z nami nie współpracowały warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia online i przesłanie potwierdzenia przelewu. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu przesyłamy link uprawniający do uczestnictwa w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami technicznymi i organizacyjnymi.

Szkolenia zamknięte:

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Formularz zapisu na szkolenie:

"Techniki sprzedaży, pozyskiwania i obsługi klientów – online" - 990 zł/os


    Termin szkolenia
    Dane Firmy (do faktury)

    Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

    Osoba koordynująca

    Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

    Uczestnicy szkolenia
    Miejsca hotelowe
    Dla jednostek publicznych

    Uwagi

    * elementy obowiązkowe

    Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

    na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

    na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

    na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

    Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.