Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Warszawa 25-09-2017 26-09-2017
Wrocław 06-11-2017 07-11-2017
Warszawa 14-12-2017 15-12-2017

Cel i program szkolenia

Cele indywidualne i poznawcze

  • Uświadomienie uczestnikom priorytetów dotyczących obszaru sprzedaży i kontaktów z klientem
  • Nauczenie procesów sprzedaży
  • Przekazanie umiejętności skutecznej sprzedaży w każdej sytuacji i z każdym człowiekiem
  • Pokazanie uczestnikom korzyści z zastosowania nowych wzorców działania
  • Przekazanie narzędzi do poprawy motywacji wewnętrznej
  • Nauczenie skuteczniejszego korzystania z posiadanych potencjałów
  • Proaktywność

Cele dla organizacji – behawioralne i empiryczne

  • Wykształcenie u uczestników postawy prosprzedażowej i pro klienckiej
  • Wypracowanie praktycznych umiejętności sprzedaży, wpływających bezpośrednio na zwiększenie efektów pracy
  • Motywacja do podnoszenia kwalifikacji
  • Przekazanie pracownikom narzędzi skutecznej sprzedaży towarów i usług
  • Nauczenie funkcjonujących technik i sposobów pozyskiwania klientów
  • Nauczenie realizacji planów sprzedażowych
  • Wypracowanie chęci do ciągłego podnoszenia jakości pracy, zgodnych z wymogami firmy i standardami rynkowymi.

Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy nauczą się:

  • Skutecznych technik sprzedaży
  • Tworzenia planów sprzedażowych
  • Realizacji planów sprzedażowych
  • Zarządzania własnym czasem
  • Rozpoznawania i dopasowania do typów klientów
  • Prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych i prosprzedażowych
  • Odkrywania sposobu myślenia klientów
  • Metod skutecznego motywowania klientów do zakupu

Uczestnicy wzmocnią:

  • Zaangażowanie do podnoszenia wyników pracy
  • Stan pozytywnej motywacji
  • Postawę prokliencką i prosprzedażową
  • Efektywność kontaktów handlowych
  • Elementy budowania dobrego kontaktu z klientem

Adresaci szkolenia:

Szkolenie dedykowane wszystkim pracownik0m działającym w strukturach sprzedaży począwszy od asystentów, przez menedżerów, aż po dyrektorów.

Program szkolenia:

Ja przed spotkaniem sprzedażowym

  • Nastawienie – przekonania
  • Metody budowania wewnętrznej motywacji
  • Planowanie, wytyczanie i definiowanie celów
  • Mapa przeszkód
  • Jakim jestem handlowcem – poszukiwanie własnego stylu
  • Opór w kontakcie z klientem – sposoby pokonywania

Ja na spotkaniu sprzedażowym

  • Pierwsze wrażenie – tworzenie wizerunku
  • Rozpoznawanie potrzeb klienta
  • Dominujący system reprezentacji zmysłowej u klienta
  • Dopasowanie przebiegu rozmowy do typu klienta
  • Zachowania asertywne
  • Procedura dążenia do celu w spotkaniach biznesowych
  • Mity i stereotypy

Klient

  • Kim jest klient?
  • Powody dokonywania zakupów – potrzeby i emocje klienta
  • Typy klientów
  • Sygnały niewerbalne – język ciała
  • Powody obiekcji i odmowy klienta
  • Specyfika zachowań klienta
  • Źródła informacji o kliencie

Produkt

  • Co sprzedawca musi wiedzieć o produkcie?
  • Co kupuje klient?
  • Technika c.z.k. – cechy – zalety – korzyści

Rozmowa sprzedażowa i techniki sprzedaży

  • Język perswazji – wybrane techniki
  • Słowa, które sprzedają i które nie sprzedają
  • Funkcje pytań
  • Etapy rozmowy handlowej
  • Zbijanie obiekcji i negocjacje
  • Sprawdzone standardy
  • Sprzedaż jednorazowa a relacja z klientem długoterminowa
  • Kanapka krytyki
  • Typowe błędy sprzedaży
  • Techniki lingwistyczne
  • Zbijanie obiekcji i negocjacje
  • Finalizacja sprzedaży
  • Sprawdzone standardy

Podsumowanie szkolenia.

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Szkolenie rozpoczyna się tzw. Kontraktem, ustalającym zasady współpracy i zachowania na zajęciach.
Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie gier, ćwiczeń i warsztatów) dla całej grupy uczestników i podgrup. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy przyswojone umiejętności w warunkach symulujących środowisko pracy.
Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji w poprawianiu efektywności kontaktów z klientem i efektów spotkań sprzedażowych.
Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności: wykład, dyskusja, wspólna analiza przypadków, praca grupowa, gry i ćwiczenia.

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1 190 zł + 23%VAT

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. 022 463 62 05. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

  • “Jestem bardzo zadowolona z organizacji tego szkolenia , a najbardziej z trenerki, która prowadziła to szkolenia bardzo profesjonalnie, sprawiła, że chciałam w nim uczestniczyć, słuchać i zadawać pytania”

GTV

  • “muszę przyznać, iż byłam mile zaskoczona szkoleniem. Nie było to nudne, sztampowe przekazanie informacji, które wykorzystuję już od pierwszego dnia w pracy po owym szkoleniu. Wykładowca rzeczowy! Gratuluję dobrego wyboru !
    Jeśli zdecyduję się jeszcze na szkolenie zapewne odezwę się do Państwa.”

CatiPack