Korzyści ze szkolenia – dowiesz się:
- jak usłyszeć to czego Klient nie mówi wprost,
- jak korzystać z ciszy w rozmowach z Klientem.
- jak wykorzystać słuch w sprzedaży.
- dlaczego aktywne słuchanie Klienta jest tak kluczowym elementem
sprzedaży.
Dodatkowo:
- Ty i Twoje usługi zaczną być dla innych wyjątkowe, pozyskasz więcej klientów, przestaniesz zaniżać ceny.
- zobaczysz jak sprzedawać bez wciskania produktów na siłę.
- zwiększysz swój komfort w rozmowach z Klientami.
Adresaci szkolenia:
- właściciele firm, przedsiębiorcy, managerzy sprzedaży, handlowcy,
sprzedawcy, doradcy biznesowi, - szefowie firm, którzy chcą stabilnie, bezpiecznie i szybko rozwijać swój biznes,
osobom tworzącym własne biznesy i swoje marki osobiste, - osoby, które obawiają się sprzedaży i wydaje im się, że każda sprzedaż jest
nieetyczna, - osoby, które mają dość nachalnej sprzedaży i czują się już wypaleni dotychczasową pracą.
PROGRAM SZKOLENIA
- Sztuka Sprzedaży – Jak pytać, słuchać i sprzedawać więcej?
- Co to jest POZYTYWNA SPRZEDAŻ?
- Co daje nam mówienie?
- Co to jest słuchanie?
- Rodzaje słuchania
- Blokady słuchania w sprzedaży.
- Uszy von Thuna. 4 typy odbioru informacji
- Co to je błąd atrybucji? Dlaczego słyszymy to co chcemy usłyszeć?
- Jak słuchać innych?
- Jak słuchać i sprzedawać?
- Co to jest podnoszenie słów w sprzedaży
- Co to jest radykalna szczerość w sprzedaży?
- Jak wygląda model sprzedaży pozytywnej:
- Toi-Toi
- Stomatolog
- Podnoszenie słów
- Prawdziwy Motyw Klienta do Zakupu
- Miś
- Droga
- Finał
- Ćwiczenia
Rozkład godzinowy:
10:00 – 17:00