Pozyskanie takiej wiedzy, aby od razu móc ją przełożyć podczas działań w pracy. Efektem zastosowania wiadomości pozyskanych na szkoleniu powinny być natychmiastowe efekty oraz projektowanie długofalowych strategii. Pozyskane doświadczenie umożliwi ewentualna korektę dotychczasowych działań lub zmianę kierunku rozwoju. Mierzalne zwiększenie sprzedaży i efektywna praca z pracownikami.
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy nauczą się:
- Kontrolować siebie i swoje emocje podczas rozmowy – i jak tego nauczyć innych
- Stworzyć własny i skuteczny scenariusz rozmowy – czyli jak powielać skuteczne wzorce
- Stale podwyższać wyniki
- Definiować co bojkotuje zespół i jak uczyć się poprzez feedback
- Uczyć się poprzez doświadczenia innych
- Współtworzyć zgrany i wspierający się zespół lub rywalizujący
- Stosować zaawansowane techniki perswazji i ich uczyć
- Zapobiegać rutynie pracowników
- Czerpać radość i energie z pracy
- Przywiązywać klienta do firm
- Uśmiechać się podczas rozmów
- Łatwiej i przyjemniej zarabiać pieniądze
- Nabrać odporności emocjonalnej i tego samego uczyć
- Dostosować się do najwyższych standardów na rynku
Adresaci szkolenia
Szkolenie przeznaczone jest dla osób z doświadczeniem lub bez w zarządzaniu, w różnych działach: sprzedaży, telesprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu. Szkolenie to dedykowane jest osobom, które wiedzą co im sprawia kłopot lub szukają sposobu na większą skuteczność i efektywność swojej pracy oraz chcą stosować wysokie standardy pracy.
Na szkolenie zapraszamy osoby, które odpowiadają za sprzedaż poprzez akcje telefoniczne (wchodzące jak i wychodzące). Szkolenie szczególnie polecane osobom, które chcą wciąż się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje w pracy z innymi ludźmi, które takie szkolenie przeszły parę lat wcześniej i chcą odświeżyć wiedzę, które nigdy wcześniej wspólnie nie przechodziły takiego szkolenia i nie mają wypracowanego jednolitego standardu sprzedaży telefonicznej.
PROGRAM SZKOLENIA
Zrozumieć przekaz telefoniczny czyli jak Ty to rozumiesz i co umiesz przekazać:
- Analiza własnych przypadków
- Sztuka mówienia obrazami
- Sztuka zadawania pytań
- Parafraza i umiejętność słuchania rozmówcy
- Pauzy w rozmowie telefonicznej
Twoje umiejętności coacha/ superwizora/ trenera/ szkoleniowca – krytyczne informacje:
- Umiejętności udzielania feedbacku
- Jak słuchać rozmów innych
- Tworzenie własnego scenariusza
- Umiejętność motywacji i korekty zachowań
Specyfika rozmów telefonicznych:
- Lista rzeczy i słów zakazanych
- Telemarketing przychodzący – standard
- Telemarketing wychodzący – standard
Proces Marketingu Aktywnego:
- Narzędzia wspomagające sprzedaż telefoniczną
- Sposoby zapisywania informacji o klientach
- Kategoryzacja i techniki oddzwaniania po złożeniu oferty
- Techniki rozpoczynania rozmowy tzw. „zimne telefony”
Obsługa klientów przez telefon:
- Techniki przejmowania kontroli nad rozmową
- Empatia jako styl biznesowy i Twój osobisty
- Budowanie dobrych relacji przez telefon
- Trudne rozmowy (reklamacje, etc.)
Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych:
- Oczywiste i Tajne Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu
- Analiza własnych ograniczeń oraz Złota Lista Zaradcza
- Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej
- Asertywność w rozmowie, w praktyce i w realiach firmowych
Przykładowe ćwiczenia realizowane podczas szkolenia:
- „Wpadki innych” – pozwolą Ci bezboleśnie uczyć się na błędach innych.
- „Jak precyzyjnie wydawać polecenia?” – to zabawa dzięki, której zdobędziesz obligatoryjne umiejętności wydawania poleceń i instrukcji przez telefon.
- „A właśnie, że NIE” – po tym ćwiczeniu będziesz umiał/a znaleźć luki w swoim scenariuszu sprzedażowym
- Subtelności wywierania wpływu.
- „Ścieżka konsekwencji” – doświadczysz innych sposobów myślenia czyli nauczysz się jak nie wypaść z torów.
- „Spełnione marzenia” – sugestia uczestników, zarezerwowałam czas na ćwiczenia, o które poprosicie!
- Wiele ćwiczeń indywidualnych i w grupach ( w postaci rozmów telefonicznych lub prac pisemnych i ustnych), które dadzą Wam praktyczne umiejętności integracji wiedzy i techniki z tego szkolenia.