Dostępne terminy szkolenia

Cel i program szkolenia

Pozyskanie takiej wiedzy, aby od razu móc ją przełożyć podczas działań w pracy. Efektem zastosowania wiadomości pozyskanych na szkoleniu powinny być natychmiastowe efekty oraz projektowanie długofalowych strategii. Pozyskane doświadczenie umożliwi ewentualna korektę dotychczasowych działań lub zmianę kierunku rozwoju. Mierzalne zwiększenie sprzedaży i efektywna praca z pracownikami.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy nauczą się:

  • Kontrolować siebie i swoje emocje podczas rozmowy – i jak tego nauczyć innych
  • Stworzyć własny i skuteczny scenariusz rozmowy – czyli jak powielać skuteczne wzorce
  • Stale podwyższać wyniki
  • Definiować co bojkotuje zespół i jak uczyć się poprzez feedback
  • Uczyć się poprzez doświadczenia innych
  • Współtworzyć zgrany i wspierający się zespół lub rywalizujący
  • Stosować zaawansowane techniki perswazji i ich uczyć
  • Zapobiegać rutynie pracowników
  • Czerpać radość i energie z pracy
  • Przywiązywać klienta do firm
  • Uśmiechać się podczas rozmów
  • Łatwiej i przyjemniej zarabiać pieniądze
  • Nabrać odporności emocjonalnej i tego samego uczyć
  • Dostosować się do najwyższych standardów na rynku

Adresaci szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób z doświadczeniem lub bez w zarządzaniu, w różnych działach: sprzedaży, telesprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu. Szkolenie to dedykowane jest osobom, które wiedzą co im sprawia kłopot lub szukają sposobu na większą skuteczność i efektywność swojej pracy oraz chcą stosować wysokie standardy pracy.

Na szkolenie zapraszamy osoby, które odpowiadają za sprzedaż poprzez akcje telefoniczne (wchodzące jak i wychodzące). Szkolenie szczególnie polecane osobom, które chcą wciąż się rozwijać i podnosić swoje kwalifikacje w pracy z innymi ludźmi, które takie szkolenie przeszły parę lat wcześniej i chcą odświeżyć wiedzę, które nigdy wcześniej wspólnie nie przechodziły takiego szkolenia i nie mają wypracowanego jednolitego standardu sprzedaży telefonicznej.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Zrozumieć przekaz telefoniczny  czyli jak Ty to rozumiesz i co umiesz przekazać:

  • Analiza własnych przypadków
  • Sztuka mówienia obrazami
  • Sztuka zadawania pytań
  • Parafraza i umiejętność słuchania rozmówcy
  • Pauzy w rozmowie telefonicznej

Twoje umiejętności coacha/ superwizora/ trenera/ szkoleniowca – krytyczne informacje:

  • Umiejętności udzielania feedbacku
  • Jak słuchać rozmów innych
  • Tworzenie własnego scenariusza
  • Umiejętność motywacji i korekty zachowań

Specyfika rozmów telefonicznych:

  • Lista rzeczy i słów zakazanych
  • Telemarketing przychodzący – standard
  • Telemarketing wychodzący – standard

Proces Marketingu Aktywnego:

  • Narzędzia wspomagające sprzedaż telefoniczną
  • Sposoby zapisywania informacji o klientach
  • Kategoryzacja i techniki oddzwaniania po złożeniu oferty
  • Techniki rozpoczynania rozmowy tzw. „zimne telefony”

Obsługa klientów przez telefon:

  • Techniki przejmowania kontroli nad rozmową
  • Empatia jako styl biznesowy i Twój osobisty
  • Budowanie dobrych relacji przez telefon
  • Trudne rozmowy (reklamacje, etc.)

Sondowanie klienta i budowanie relacji długofalowych:

  • Oczywiste i Tajne Techniki nawiązywania relacji i ocieplania kontaktu
  • Analiza własnych ograniczeń oraz Złota Lista Zaradcza
  • Techniki wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej
  • Asertywność w rozmowie, w praktyce i w realiach firmowych

Przykładowe ćwiczenia realizowane podczas szkolenia:

  • „Wpadki innych” – pozwolą Ci bezboleśnie uczyć się na błędach innych.
  • „Jak precyzyjnie wydawać polecenia?” – to zabawa dzięki, której zdobędziesz obligatoryjne umiejętności wydawania poleceń i instrukcji przez telefon.
  • „A właśnie, że NIE” – po tym ćwiczeniu będziesz umiał/a znaleźć luki w swoim scenariuszu sprzedażowym
  • Subtelności wywierania wpływu.
  • „Ścieżka konsekwencji” – doświadczysz innych sposobów myślenia czyli nauczysz się jak nie wypaść z torów.
  • „Spełnione marzenia” – sugestia uczestników, zarezerwowałam czas na ćwiczenia, o które poprosicie!
  • Wiele ćwiczeń indywidualnych i w grupach ( w postaci rozmów telefonicznych lub prac pisemnych i ustnych), które dadzą Wam praktyczne umiejętności integracji wiedzy i techniki z tego szkolenia.

Szkolenie oparte w 100% na realnych doświadczeniach sprzedawców telefonicznych. Prezentacja rozwiązań stosowanych przez najskuteczniejszych menadżerów sprzedaży. Drugi dzień szkolenia będzie koncentrował się głownie (w oparciu o dzień poprzedni) na wybudowaniu najlepszych standardów sprzedaży telefonicznej wybranych Państwa produktów.

Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie warsztatów, gier i ćwiczeń) dla całej grupy uczestników, podgrup i indywidualnych.

Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy nowe techniki w warunkach symulujących środowisko pracy. Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji, do samodzielnego szukania rozwiązań na każdym z poziomów a także wdrażania w życiu przetestowanych na szkoleniu metod.

Koszt udziału w szkoleniu wynosi: 1250 zł + 23% VAT

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu, w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Nie widzisz terminu szkolenia? Napisz do nas!

"Telesprzedaż – innowacyjne podejście do zmęczonych i niemających czasu klientów" - 1250 zł/os

    Szybki kontakt