Dostępne terminy szkolenia

Cel i program szkolenia

Na szkoleniu poznasz nie tylko istotne zasady odpowiedniego zachowania, ale i opanujesz sztukę elastycznego ich stosowania.

Być może zadawałeś sobie nieraz pytanie:

  • Jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie na klientach?
  • Jak elegancko a nie sztucznie prowadzić konwersację?
  • Czy hierarchia zawodowa jest identyczna z tą towarzyską?
  • W jaki sposób kształtować profesjonalny wizerunek i utrzymać owocne relacje?
  • Jak zachować się podczas spotkań nieformalnych i bali?
  • Czym jest netykieta?

Ze szkolenia „Savoir-vivre w biznesie” wyjdziesz bogatszy o znajomość odpowiedzi na te pytania i wiedzę, dającą swobodę zachowania w każdej sytuacji biznesowej i towarzyskiej. Szkolenie przygotowano specjalnie z myślą o współczesnych menedżerach, specjalistach i osobach dbających o rozwój własny. Udział w szkoleniu to sposób na zweryfikowanie norm swoich zachowań w towarzystwie i poszerzenie horyzontów w zakresie etykiety profesjonalnej.

Cele szkolenia:

  • Uświadomienie uczestnikom wiedzy dotyczącej podstaw savoir vivre w biznesie
  • Pokazanie uczestnikom korzyści z profesjonalnego wizerunku własnego i firmy
  • Przekazanie narzędzi do samodzielnego tworzenia zaplanowanego wizerunku
  • Kształtowanie u uczestników pożądanych dla firmy zachowań
  • Stworzenie wizerunku profesjonalnego pracownika
  • Współudział w tworzeniu wiarygodnego wizerunku firmy
  • Wypracowanie praktycznych umiejętności zawodowych wpływających bezpośrednio na efekty pracy
  • Motywacja do podnoszenia kwalifikacji
  • Przekazanie narzędzi do ciągłego udoskonalania wizerunku własnego i Firmy

Umiejętności po szkoleniu:

  • Poznanie fundamentalnych zasad savoir vivre.
  • Uświadomienie istoty i znaczenia savoir vivre w biznesie.
  • Zwiększenie efektywności zawodowej w relacjach z klientami.
  • Konfrontacja poznanego materiału z dotychczasowym postępowaniem.
  • Nauka zasad zachowania, obowiązujących w środowisku biznesowym.
  • Nauka budowania wizerunku osobistego i korporacyjnego w oparciu o savoir vivre.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Autoprezentacja – pierwszy kontakt:

  • Dobre pierwsze wrażenie
  • Powitanie
  • Wizytówki
  • Jak, kiedy i komu podawać wizytówkę
  • W jakich sytuacjach jest ona niezbędna
  • Analiza mocnych i słabych stron własnej prezencji

Językowy savoir vivre:

  • Tytułowanie
  • Przechodzenie na „TY”
  • Prowadzenie konwersacji
  • „Small talk”
  • Przyjmowane komplementów
  • Aktywne słuchanie
  • Kultura języka

Precendencja:

  • Zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach (stół, samochód, drzwi)
  • Hierarchia służbowa i towarzyska
  • Przedstawianie innych osób

Przyjęcia biznesowe:

  • Etykieta przyjęć na stojąco
  • Zaproszenia
  • Stroje na przyjęcia koktajlowe i wieczorowe
  • Upominki i prezenty

Wizerunek i mowa ciała:

  • Ubiór kobiety i mężczyzny
  • Dress code
  • Mowa ciała – gesty
  • Gafy i wpadki

Savoir vivre przy stole:

  • Nakrycie stołu – rodzaje sztućców, zastawy, szkła
  • Dobór alkoholu
  • Przemówienia i toasty
  • Wejście i wyjście z restauracji

 Sytuacje biznesowe:

  • Zapamiętywanie imion
  • Rozmowy telefoniczne
  • Netykieta
  • Grzeczność
  • Korespondencja pisemna (list, mail)
  • Wystąpienia publiczne

 Podsumowanie szkolenia.

Rozkład godzinowy: 
pierwszy dzień: 10:00 – 17:00,
drugi dzień: 9:00 – 16:00

Cena udziału w szkoleniu wynosi: 1450 + 23% VAT

Dla jednostek  finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw

Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu, w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Nie widzisz terminu szkolenia? Napisz do nas!

"Savoir vivre w biznesie" - 1450 zł/os

    Szybki kontakt