Dostępne terminy szkolenia

Cel i program szkolenia

Wiele osób sądzi lub ma nadzieję, że każdy człowiek myśli podobnie, że ludzie mają zbliżone priorytety, wartości, obawy i podejmują decyzje kierując się zbliżonymi przesłankami. Myśl, że wystarczy mówić atrakcyjnie lub logicznie aby przekonać klienta do siebie i swoich produktów jest z gruntu błędna. Ludzie dzielą się na kilka typów tzw. temperamentów,  które można rozpoznać i nauczyć się z nimi skutecznie komunikować, aby odnosić sukcesy na polu zawodowym i w relacjach zespołowych. Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się z poszczególnymi typami temperamentu w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez klientów i jak być przekonującym dla klientów.

Cel szkolenia:

  • Zwiększenie kompetencji i skuteczności w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi.
  • Zrozumienie istoty typów temperamentów i ich wpływu na percepcję, sposób komunikowania, oczekiwania i obawy klientów.
  • Uświadomienie uczestnikom szkolenia, że porozumiewanie się jest najważniejszą umiejętnością w ich biznesie a umiejętność rozpoznania osobowości klienta oraz nauczenia się porozumiewania jego językiem to nieodzowny element skuteczności osobistej i zawodowej.

Korzyści dla uczestników:

  • Zwiększenie efektywności w wyrażaniu siebie oraz poczucia własnej wartości.
  • Zwiększenie efektywności zawodowej – zwiększenie liczby zadowolonych i lojalnych klientów
  • Zmniejszenie presji i stresu wywoływanego codzienną komunikacją z innymi.
  • Poznanie schematu procesów myślowych i komunikacyjnych w celu odkrycia własnych nawyków komunikacyjnych i nauki świadomego wpływania na jakość osobistych kontaktów.
  • Poznanie kierunkowych zasad komunikacji, która pozwala uniknąć niepotrzebnych konfliktów i rozczarowań w kontaktach z innymi.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do:

  • pracowników i zespołów sprzedających produkty lub usługi, pozyskujących klientów (handlowcy, akwizytorzy, sprzedawcy)
  • przełożonych, zarządzających działami
  • pracowników kontaktujących się z klientami, działów obsługi klienta
  • osób nastawionych na rozwój własnych umiejętności sprzedażowych

Program szkolenia:

Kim jest klient

  • Kim jest klient dla mnie i mojej firmy
  • Po co rozpoznawać typ klienta i poznać jego styl myślenia

Temperamenty moich klientów

  • Podstawowe tendencje i style myślenia – poznaj Choleryka, Melancholika, Sangwinika i Flegmatyka
  • Czego potrzebują od otoczenia
  • Jak się z nimi obchodzić
  • Jakie mają obawy
  • Jak postrzegają innych
  • Sklasyfikowanie własnych klientów według znaków rozpoznawczych
  • Komunikacja z poszczególnymi typami temperamentów
  • Najczęstsze przyczyny konfliktów
  • Relacje poszczególnych typów temperamentów z innymi osobowościami

Klient wymagający i trudne relacje z klientami

  • Typy ,,trudnych” klientów
  • Dlaczego klient jest ,,trudny” dla mnie
  • Reagowanie na trudne sytuacje

Podsumowanie szkolenia.

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

 

Szkolenie prowadzone jest metodą treningu umiejętności, metodą interakcyjną z wykorzystaniem elementów psychologii procesu.

Szkolenie rozpoczyna się tzw. Kontraktem, ustalającym zasady współpracy i zachowania na zajęciach, uczestnicy otrzymują skrypt z treścią merytoryczną szkolenia. Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie warsztatów, gier i ćwiczeń) dla całej grupy uczestników, podgrup i indywidualnych. Zastosowanie technik interakcyjnych i interaktywnych stwarza optymalne warunki dla rozwinięcia w uczestnikach zaangażowania, pozwala na szybkie przyswojenie niezbędnych informacji i umiejętności. Każdy z uczestników praktycznie ćwiczy nowe techniki w warunkach symulujących środowisko pracy. Uczestnicy stymulowani i aktywizowani są do samodzielnej pracy, do wytworzenia wewnętrznej motywacji, do samodzielnego szukania rozwiązań na każdym z poziomów a także wdrażania w życiu przetestowanych na szkoleniu metod.

Formy przekazu informacji i utrwalania zdobytych umiejętności:

  • Przystępne, interaktywne przekazanie treści merytorycznych
  • Opis i wyjaśnienie konkretnej techniki czy metody
  • Praktyczne trenowanie poznanych technik
  • Wspólna analiza przypadków i symulacje rzeczywistych sytuacji i zdarzeń zawodowych z zastosowaniem nowych wzorców zachowań
  • Tematyczne gry i zajęcia grupowe wspomagane przez trenera
  • Zadania indywidualne wspomagane przez trenera

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1450 zł + 23%VAT

Dla jednostek  finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Nie widzisz terminu szkolenia? Napisz do nas!

"Rozpoznaj osobowość oraz sposób myślenia swojego klienta i zwiększ własną skuteczność zawodową" - 1450 zł/os

    Szybki kontakt