Dostępne terminy szkolenia

Cel i program szkolenia

Ostatnie lata przyniosły znaczące zmiany w sposobie, w jaki nawiązujemy kontakty między sobą. W obliczu tych zmian, osoby zaradne i przewidujące poszukują sposobów i rozwiązań zgodnych z obserwowanymi trendami. Sztuka perswazyjnej komunikacji staje się nieodzowną umiejętnością dla każdego, kto ma do czynienia z klientem – zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Jak jednak efektywnie to robić, gdy osobiste kontakty są utrudnione, a kultura firmy promuje relacje win-win?

Cele Szkolenia

Uczestnicy naszego szkolenia zostaną wyposażeni w skuteczne narzędzia komunikacyjne, pozwalające im w dzisiejszych warunkach biznesowych:

Budować długotrwałe relacje:

  • Skuteczne strategie budowania trwałych relacji z innymi ludźmi.
  • Zastosowanie zasad komunikacji, które sprzyjają lojalności i współpracy.

Dostosowywać komunikację do osobowości rozmówcy:

  • Umiejętność dostosowywania wypowiedzi i strategii do różnych typów osobowości.
  • Skuteczna komunikacja z różnymi grupami klientów w różnych kanałach.

Przygotowywać sensowną argumentację:

  • Techniki tworzenia trudnych do obalenia argumentów w różnych formach komunikacji.
  • Umiejętność przekonywania poprzez logiczną i przemyślaną argumentację.

Unikać negatywnego oddziaływania:

  • Świadomość działań, które mogą wpływać niekorzystnie na innych.
  • Unikanie negatywnych skutków własnych działań w kontekście perswazji.

Sterować emocjami:

  • Zdolność skutecznego zarządzania własnymi emocjami w trudnych sytuacjach.
  • Umiejętność utrzymania spokoju i profesjonalizmu w każdym kontakcie.

Korzyści dla Uczestników:

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności prowadzenia skutecznych rozmów zawodowych w różnych kanałach komunikacji, oparte na zasadach budowania pozytywnych i długofalowych relacji. Opanowanie sztuki perswazji umożliwi im osiąganie sukcesów bez zrażania innych.

Adresaci szkolenia:

  • pracownicy, którzy dopiero zaczynają swoją karierę zawodową,
  • początkujący i doświadczeni menadżerowie, którzy wiedzą czego chcą lub do jakich sytuacji mogliby być lepiej się przygotowani,
  • pracownicy, którzy doświadczają konieczności zmian w kulturze firmy,
  • każda osoba zainteresowana innym rodzajem komunikacji.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł I: Diagnoza miejsca, w którym jesteś

  • Analiza osobistych doświadczeń:
    • Refleksja nad osobistymi doświadczeniami a zmianami w firmach i kontaktach zawodowych.
    • Adaptacja do współczesnych trendów w biznesie i skuteczne reagowanie na zmiany.
  • Przekonania i wzorce myślowe:
    • Model „okulary na świat” jako narzędzie analizy osobistych przekonań.
    • Praktyczne sposoby na szukanie rozwiązań w rozmowach z klientami i pracownikami.
    • Test preferencji komunikacyjnych i ich wpływ na relacje.

Moduł II: Język perswazji

  • Skuteczne użycie perswazji:
    • Wyraźne zaznaczenie technik komunikacyjnych, eliminacja drażniących zachowań.
    • Zasady doboru argumentów w zależności od typu rozmówcy.
    • Metoda metaprogramów jako narzędzie dostosowywania przekazu.
  • Oddziaływanie na emocje odbiorcy:
    • Wpływ emocji na decyzje i oczekiwania współczesnych klientów.
    • Strategie perswazyjne, uwzględniające emocjonalny kontekst.

Moduł III: Mechanizmy wywierania wpływu

  • „Język ja” w kontaktach służbowych:
    • Efektywne stosowanie „języka ja” w rozmowach służbowych.
    • Obrona własnych granic i reakcje w trudnych sytuacjach.
    • Praktyczne ćwiczenia na radzenie sobie z „szpilkami”.
  • Techniki lingwistyczne wspomagające komunikację:
    • Sprawdzone techniki ułatwiające rozmowy z klientami i pracownikami.
    • Budowanie długotrwałych relacji opartych na osobistej rzetelności.
    • Postawy win-win jako fundament budowania autentycznych relacji.

Moduł IV: Kontrola emocji i stresu

  • Dystansowanie się od emocji:
    • Czynniki pozwalające na dystansowanie się od własnych emocji.
    • Zapobieganie sytuacjom stresowym w zabieganym świecie.
    • Efektywne metody reagowania w zaskakujących sytuacjach stresowych.

Przykładowe gry i zabawy:

  • „Kołowy model komunikacji”: Zabawa komunikacyjna z analizą sprzężenia zwrotnego.
  • „Mimowie czyli kobiety i mężczyźni w biznesie”: Ćwiczenie na odbiór komunikatu przy pomocy komunikacji niewerbalnej.
  • „Uśmiech i komplement”: Asertywność, uległość i agresja w kontekście komunikacji.
  • „Wycieczka do Hiszpanii”: Trudności z odmawianiem i konsekwencje.
  • „Zaraz, zaraz… gdzieś to tu mam”: Trwanie przy zasadach administracyjnych a profesjonalna rozmowa z klientem.
  • „Tylko ten jeden raz”: Skuteczne metody dla trudnych klientów.

 

Informacje organizacyjne:
Dzień I i II
08:45 – 09:00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
09:00 – 14:00 Zajęcia

Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

  • demonstracja praktyczna z objaśnieniem
  • zadania zespołowe interaktywne
  • ćwiczenia umysłu i gry umysłowe
  • kwestionariusze i testy z autoanalizą oraz omówieniem
  • mini-wykłady interaktywne (z przekierowywaniem pytań)
  • dyskusje moderowane

Cena udziału w szkoleniu online wynosi: 1490 zł + 23% VAT

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w wersji pdf, dyplom w wersji pdf, możliwość dalszej konsultacji z trenerem w formule telefonicznej lub mailowej wszystkich problemów (z obszarów omawianych na szkoleniu) z pracą zdalną w ciągu 14 dni od daty realizacji szkolenia.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu online jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

W przypadku osób prywatnych lub firm, które jeszcze z nami nie współpracowały warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest dokonanie przedpłaty przed rozpoczęciem szkolenia online i przesłanie potwierdzenia przelewu.

Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu przesyłamy link uprawniający do uczestnictwa w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami technicznymi i organizacyjnymi.

Szkolenia zamknięte:

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Nie widzisz terminu szkolenia? Napisz do nas!

"Perswazja i wywieranie wpływu w biznesie – osiągaj sukcesy bez zrażania innych – online" - 1490 zł/os

    Szybki kontakt