Szkolenie archiwalne.

Jesteś zainteresowany tematem szkolenia, skontaktuj się z nami korzystając z formularza lub zadzwoń: 022 463 62 04, 022 463 63 53.
  • Szkolenia logistyka

    Negocjacje z dostawcami z elementami zarządzania zakupami


    Terminy i miejsca szkoleń:

    Rozkład godzinowy:pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 - 16:00
Cena szkolenia netto
1290 zł/os
Zapisz się
lub
Pobierz formularz

Cel i program szkolenia

Celem szkolenia jest przedstawienie najważniejszych zasad negocjacji zakupowych, kształtowania relacji z dostawcami oraz analizowanie danych liczbowych z ofert oraz zapisów księgowych w celu przedstawienia najbardziej odpowiednich propozycji negocjacyjnych. Uczestnicy w trakcie szkolenia zyskują wiedzę oraz wskazówki pozwalające na znalezienie odpowiedzi na pytania:
  • jak negocjować z dostawcą, dla którego nie jestem głównym odbiorcą, ale go potrzebuje?
  • co zrobić, gdy na współpracy z dostawcą bardziej zależy nam?
  • jak rozmawiać z monopolistami?
  • jak przygotować się do negocjacji, gdy chcemy renegocjować warunki umowy?
  • na co zwracać uwagę podczas ustalania ceny?  
  • co ma dla mnie najważniejsze i istotne znaczenie w procesie zakupowym?
  • co należy uwzględnić w prowadzeniu negocjacji z przedstawicielami rożnych kultur?


Korzyści dla uczestników:

  • Poznanie strategii i metod negocjacji zakupowych
  • Poznanie metod opracowywania argumentacji
  • Poznanie swoich mocnych i słabych stron jako negocjatora
  • Poznanie metod oceny procesu zakupów


Adresaci szkolenia:

Szkolenie jest adresowane do osób zajmujących się zakupami w przedsiębiorstwach i zobowiązanych do kontaktów z dostawcami.



Program szkolenia:

Dzień I – „Negocjacje w praktyce „

Wprowadzenie

  • Czym różnią się negocjacje kupującego od negocjacji sprzedawcy?
  • Cena czyni cuda – czyli dlaczego nie zawsze należy kierować się kryteriami ceny
  • Dobry dostawca – to dostawca, o którego się troszczysz. Ile kosztuje niewłaściwy dobór dostawcy?

Negocjator – czyli „JA”

  • W jaki sposób podchodzę do problemu negocjacji?
  • Jaki jest preferowany przez mnie styl komunikacji?
  • Co wynika z mojego stylu komunikacji – próba zdefiniowania z kim i dlaczego może mi się trudniej rozmawiać?

Mój warsztat – podstawowe umiejętności niezbędne podczas negocjacji.

  • Czy potrafię stawiać właściwe pytania?
  • Czy znam zasady doboru argumentów?
  • Jak mogę przekonać rozmówcę do swoich racji?
  • Stres i agresja – strategie radzenia sobie z sytuacjami trudnymi.

Negocjacje z przedstawicielami innych krajów?

  • Czy negocjacje z przedstawicielami innych krajów są odmienne od negocjacji z partnerami krajowymi?
  • Czym różnią się negocjacje z negocjatorami pochodzącymi z USA, Wielkiej Brytanii, Holandii, Japonii, Niemiec, Francji, Chin, Indii oraz państw byłego ZSRR oraz państw Afrykańskich?
  • Model biznesowy negocjacji – siedem wymiarów kultury negocjacji.

 

Dzień II – „Negocjuj skutecznie „

Niezbędna teoria

  • Modele negocjacji
  • Co to jest strategia i czy ją potrzebuje?
  • Co jeszcze ma wpływ na skuteczność w negocjacjach – model roli negocjacyjnej.
  • Zasady budowania więzi – modele etapów
  • Uwagi praktyczne – zakupy krajowe i z zagranicy – czy można je optymalizować?

Renegocjacje

  • Co należy zrobić, by dobrze się przygotować?
  • Jak prowadzić renegocjacje?

Kluczowe obszary negocjacji zakupowych w praktyce

  • Jakie są podstawy skutecznych negocjacji zakupowych?
  • Jakie są źródła skuteczności w negocjacjach zakupowych?
  • Jakie techniki negocjacji mogę zastosować w mojej praktyce? – czyli kiedy użyć siły argumentów a kiedy argumentów siły?
  • Co mogę negocjować? – czyli jakie są obszary negocjacji zakupowych
  • Jak „postawić na swoim” czyli strategie osłabiania argumentów negatywnych

 

„Dobre płoty czynią dobrych sąsiadów” – czyli zestaw niezbędnych prawnych uwag praktycznych

  • Co muszę wiedzieć o zasadach zawierania uwag?
  • Jak zdefiniować stronę umowy?
  • Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz, czyli jak zabezpieczyć prawnie swój interes?

Obliczenia i zarządzanie

  • Jak mogę ocenić proces zakupowy?
  • Modele ustalania optymalnych wielkości zakupowych.
  • Controlling – to brzmi groźnie, czyli kilka słów o tym jak i co można kontrolować.
  • Co się kryje w liczbach – interpretacja wyników analiz.
  • Jak skuteczniej kupować – poszukiwanie potencjału poprawy.

Podsumowanie szkolenia



Metody szkoleniowe

Zajęcia prowadzone są w formie dwudniowych warsztatów, z wykorzystania środków audiowizualnych. W trakcie szkolenia uczestnicy będą mieli zarówno możliwość zapoznania się z pewnymi ustaleniami teoretycznymi (wykłady, dyskusje grupowe, testy i kwestionariusze), jak też doskonalenia swoich umiejętności od strony praktycznej (gry symulacyjne, ćwiczenia praktyczne, burze mózgów)



Informacje organizacyjne

Koszt udziału w szkoleniu wynosi: 1 290 + 23%VAT

 

Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom

ukończenia, przerwy kawowe oraz obiad. Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do nas formularza zgłoszenia na nr. fax. 022 463 62 05.

Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

 

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o

kontakt: tel. 022 463 62 04, 022 463 63 53 lub szkolenia@effectgroup.pl



Opinie uczestników

  • "Jestem zadowolona ze szkolenia, organizacji i samego szkolącego, który obok wiedzy teoretycznej posiada także wiedzę praktyczną. Mam nadzieję wykorzystać wiedzę nie tylko w życiu zawodowym i namawiam moich przełożonych do wzięcia udziału w tym szkoleniu. Serdecznie pozdrawiam"
    Polkomtel
  • "Byłem już na kilkunastu szkoleniach, mogę wyrazić swoją opinię krotko! Profesjonalne przekazanie uczestnikom szkolenia technik Negocjacji z dostawcami. Nie było nudy, były dyskusje"
    SANO
  • "Szkolenie bardzo mi się podobało i jestem zadowolona. Wszystko było zorganizowane na 5"
    SK Eurochem
  • "Szkolenie oceniam pozytywnie, Pana Marka jako trenera również. Pozdrawiam"
    Fota
  • "Szkolenie było przeprowadzone w sposób profesjonalny , zakres materiału jak I sposób jego przekazywania I tłumaczenia przez pana Marka oceniłbym wysoko. Jedyny mankament jaki mógłbym wymienić to fakt , że 2 dni to zdecydowanie za mało – ledwo „liznęliśmy” temat. Mam nadzieje ,że ta krótka odpowiedź będzie satysfakcjonująca"
    SMP

Formularz zapisu na szkolenie:

Negocjacje z dostawcami z elementami zarządzania zakupami

Cena netto:1290 zł/os

Wybierz termin

Dane firmy

Nazwa firmy

NIP*

Ulica*

Numer*

Miasto*

Kod Pocztowy*

Osoba koordynująca

Imię*

Nazwisko*

Stanowisko

E-mail*

Telefon*

Uczestnicy szkolenia

Imię

Nazwisko

E-mail

Stanowisko

Miejsca hotelowe

Jeżeli są Państwo zainteresowani rezerwacją miejsc hotelowych za pośrednictwem naszej firmy prosimy podać liczbę dni oraz rodzaj pokoju.

Liczba pokoi:

Rodzaj pokoju:

Termin od do

Dla jednostek publicznych

Warunkiem zwolnienia z VAT jest zaznaczenie poniższego oświadczenia:
Oświadczamy, że udział w szkoleniu finansowany jest ze środków publicznych co najmniej w 70%

Uwagi

* Pola wymagane

Zapoznałem się z regulaminem zgłoszenia.

                  
Wszelkie prawa zastrzeżone Effect Group ©