Szkolenie archiwalne.

Jesteś zainteresowany tematem szkolenia, skontaktuj się z nami korzystając z formularza lub zadzwoń: 022 463 62 04, 022 463 63 53.
  • Szkolenia administracja, Szkolenia sprzedaż i marketing

    Marketing w działalności gospodarczej


    Terminy i miejsca szkoleń:

    Rozkład godzinowy:pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 - 16:00
Cena szkolenia netto
1190 zł/os
Zapisz się
lub
Pobierz formularz

Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy poznają podstawowe wiadomości z marketingu strategicznego i operacyjnego, dowiedzą się jakie są zasady tworzenia strategii marketingowych, jakie formy działań reklamowo-promocyjnych wybrać, i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Adresaci szkolenia:

Osoby planujące rozpoczęcie działalności gospodarczej.



Program szkolenia:

Część I:  Marketing strategiczny

 

1. Analiza rynku

  • pojemność rynku
  • segmentacja rynku czyli kto tak naprawdę jest naszym klientem?
  • dlaczego ludzie kupują? jak zrozumieć zachowania konsumenta?

2. Analiza konkurencji

  • kto jest naszą konkurencją?
  • rodzaje konkurencji i metody zbierania o niej informacji
  • model pięciu sił Portera
  • analiza profili konkurencyjnych sposobem na skuteczny benchmarking
  • walczyć z konkurencją czy jej unikać? Droga do strategii „Błękitnego oceanu”.

3. Strategia marketingowa

  • na czym polega zarządzanie marketingowe?
  • dlaczego strategia jest tak ważna?
  • etapy tworzenia strategii marketingowej
  • analiza PESTER, czyli gdzie szukać zagrożeń i szans?
  • analiza SWOT
  • analiza KCS i wąskich gardeł
  • macierz SWOT sposobem na znalezienie skutecznej strategii

4. Jak przekuć teorię w praktykę, czyli tworzenie biznes planu

  • jak tworzymy biznes plan?
  • elementy składowe biznes planu
  • gdzie szukać niezbędnych informacji?
  • Jak je wykorzystać?

 

Część II. Marketing operacyjny

 

1. Marketing mix dóbr konsumpcyjnych i usług

  • idea marketing mix od 4P poprzez 7P do 4C
  • tworzenie oferty według reguł C-Z-K

2. Produkt – czyli co tak naprawdę sprzedajemy?

  • z czego składa się produkt?
  • pozycjonowanie produktów, marka jako część produktu

3. Cena i dystrybucja

  • jak wybrać optymalną cenę?
  • gdzie znaleźć klienta?

4. Promocja – jej elementy oraz wpływ na proces sprzedaży

a. Kreacja

  • proces komunikacji z klientem
  • model AIDA
  • techniki wywierania wpływu, a techniki manipulacji

b. Planowanie i realizacja mediów

  • media – ogólna charakterystyka /media mix/
  • co to jest e-marketing? jak pokazać się w internecie?
  • rodzaje reklam w internecie. Które reklamy warto stosować? Szanse i zagrożenia.
  • marketing w wyszukiwarkach. PPC czy SEO?
  • pomiar efektywności działań reklamowych w mediach

c. Planowanie działań BTL

  • rodzaje materiałów POS
  • marketing bezpośredni

d. Promocja sprzedaży /animacje sprzedaży, sampling, konkursy, loterie, promocje krzyżowe, programy promocyjne/.

 

Pytania, odpowiedzi, dyskusja.



Metody szkoleniowe

Szkolenie prowadzone będzie w formie:

  • — wykładu z prezentacją multimedialną,
  • — ćwiczeń,
  • — case studies.


Informacje organizacyjne

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 1 190 zł + 23%VAT

 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

 

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

 

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. 022 463 62 05. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

 

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

 

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.



Formularz zapisu na szkolenie:

Marketing w działalności gospodarczej

Cena netto:1190 zł/os

Wybierz termin

Dane firmy

Nazwa firmy

NIP*

Ulica*

Numer*

Miasto*

Kod Pocztowy*

Osoba koordynująca

Imię*

Nazwisko*

Stanowisko

E-mail*

Telefon*

Uczestnicy szkolenia

Imię

Nazwisko

E-mail

Stanowisko

Miejsca hotelowe

Jeżeli są Państwo zainteresowani rezerwacją miejsc hotelowych za pośrednictwem naszej firmy prosimy podać liczbę dni oraz rodzaj pokoju.

Liczba pokoi:

Rodzaj pokoju:

Termin od do

Dla jednostek publicznych

Warunkiem zwolnienia z VAT jest zaznaczenie poniższego oświadczenia:
Oświadczamy, że udział w szkoleniu finansowany jest ze środków publicznych co najmniej w 70%

Uwagi

* Pola wymagane

Zapoznałem się z regulaminem zgłoszenia.

                  
Wszelkie prawa zastrzeżone Effect Group ©