Szkolenie archiwalne.

Jesteś zainteresowany tematem szkolenia, skontaktuj się z nami korzystając z formularza lub zadzwoń: 022 463 62 04, 022 463 63 53.
  • Szkolenia sprzedaż i marketing

    Jak stworzyć, prowadzić i promować firmową stronę internetową


    Terminy i miejsca szkoleń:

    Rozkład godzinowy:pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 - 16:00
Cena szkolenia netto
1190 zł/os
Zapisz się
lub
Pobierz formularz

Cel i program szkolenia

Celem szkolenia jest przedstawienie internetu jako taniego i niezwykle skutecznego kanału pozwalającego promować firmy, usługi, produkty i projekty. Jego uczestnicy dowiedzą się, jak zaplanować, zbudować i poprowadzić profesjonalną stronę internetową, która pozwoli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Poznają tajniki redagowania i eksponowania treści, aby była ona atrakcyjna dla internautów i wyszukiwarek. Zdobędą wiedzę na temat skutecznego mailingu, reklamy graficznej i kontekstowej oraz pozycjonowania. Nauczą się wykorzystywać potencjał promocyjny popularnych portali społecznościowych. Liczne przykłady udanych i nieudanych akcji e-marketingowych pozwolą skonfrontować teorię z praktyką i uczyć się na błędach i sukcesach innych.

Adresaci szkolenia:

  • Pracownicy działów reklamy i promocji
  • Specjaliści ds. marketingu, PR-u i komunikacji
  • Managerowie produktów i usług
  • Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw


Program szkolenia:

TWORZENIE SERWISU INTERNETOWEGO

 

Kluczowe pytania, na które trzeba sobie odpowiedzieć planując serwis

 

Wybór atrakcyjnej domeny

  • Co to znaczy dobry adres?
  • Czy zawsze musi być to nazwa firmy?
  • Co zrobić jeśli domena jest zajęta?
  • Czy warto mieć kilka adresów?
  • Koszty i procedura rejestracji domeny

 

Współpraca z wykonawcą serwisu

  • Ile kosztuje profesjonalna strona firmowa i jak za nią nie przepłacić?
  • Jak wybrać wykonawcę – duża agencja kontra małe zespoły
  • Na co zwrócić uwagę podpisując umowę?
  • Dobór systemu zarządzania treścią – dedykowany czy gotowy?
  • Obowiązkowe funkcje serwisu, czyli co trzeba mieć, a z czego można zrezygnować
  • Wersja strony na smartfony i tablety – konieczność czy fanaberia?
  • Jak napisać specyfikację, by wykonawca dobrze nas zrozumiał (podstawowa terminologia)?
  • Najnowsze trendy w tworzeniu serwisów internetowych

 

 

Projektowanie czytelnego układu witryny

 

  • Budowa intuicyjnej struktury i nawigacji serwisu (kompozycja menu, działów, sekcji, kategorii)
  • Podstawowe zasady użyteczności (usability)
  • Eyetracking, czyli jak internauci czytają strony internetowe
  • Jak najlepiej eksponować oferty – optymalny układ modułów na stronie główniej i podstronach

 

 

PROWADZENIE SERWISU W SIECI

 

Redagowanie treści i zarządzanie kontentem na stronie

  • Skąd czerpać aktualności?
  • Czy warto prowadzić firmowy blog?
  • Jak pisać, aby przekaz był czytelny, skuteczny, zapamiętywany i przyjazny wyszukiwarkom?
  • Skąd brać darmowe ilustracje?
  • Prawne aspekty przetwarzania treści ze źródeł zewnętrznych

 

Firmowe newslettery

  • Jak zgodnie z prawem tworzyć bazę odbiorców?
  • Kiedy i co wysyłać, by wzbudzić zainteresowanie? 
  • Jak redagować treść firmowych biuletynów?
  • Zasady e-mailowej netykiety

 

Rozwój serwisu w oparciu o analizę statystyk

  • Systemy mierzenia oglądalności serwisu
  • Podstawowe parametry (Google Analytics)
  • Jak interpretować dane z raportów, by rozwijać serwis we właściwym kierunku?

 

 

PROMOCJA STRONY

 

Pozycjonowanie i marketing w wyszukiwarkach (SEM/SEO)

  • Jak internauci korzystają z wyszukiwarek?
  • Czynniki wpływające na pozycję strony
  • Jak się wyróżnić na tle innych wyników?
  • Dozwolone (white hat) i niedozwolone (black hat) techniki pozycjonowania
  • Zasady współpracy z agencjami SEO (umowy, rozliczenia, koszty)
  • Kampanie AdWords (zasada działania i rozliczania, dobieranie fraz, skuteczność itp.)

 

Promocja przez reklamę internetową

  • Rozwój i przyszłość reklamy internetowej w Polsce
  • Profil polskich e-konsumentów
  • Rodzaje i formy reklamy graficznej (display)
  • Rodzaje i zasady działania reklamy kontekstowej
  • Mailing, czyli oferta wprost na skrzynkę  
  • Modele rozliczeń kampanii w sieci
  • Budowa skutecznej strategii reklamowej
  • Nowe trendy w e-reklamie

 

INTEGRACJA STRONY Z SERWISAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI

 

W czym tkwi siła mediów społecznościowych?

 

Facebook marketingową potęgą

 

  • Czy każda firma musi mieć fanpage?
  • Komu zlecić jego prowadzenie  – pracownik czy agencja zewnętrzna?
  • Zasady bezpiecznego administrowania, czyli jak nie stracić kontroli nad profilem
  • Skuteczne sposoby pozyskiwania fanów
  • Co i kiedy publikować, by angażować społeczność?
  • Konkursy zgodne z prawem – aplikacje SocialApps, Megafoni, Fanpoint
  • Reklama –  formaty, wskaźniki i modele rozliczeń
  • Mierzenie efektywności działań (Sotrender)
  • Kryzys na profilu, czyli jak radzić sobie z krytyką i gniewem internautów (case studies)
  • Udane i nieudane akcje promocyjne z wykorzystaniem Facebooka (case studies)

 

Inne portale społecznościowe

  • Google Plus – wsparcie dla pozycjonowania
  • NK.PL – niknący czy ukryty potencjał?
  • Mikroblogi – marketing z hashtagiem (Twitter, Blip)
  • YouTube – czy firmowy kanał ma sens?
  • Pinterest, Instagram – czy marketing obrazkowy jest skuteczny?
  • Foursquare – promocja przez geolokalizację

 

Blog firmowy jako „content marketing”

  • Czy warto prowadzić blog?
  • Własny system czy gotowa platforma?
  • Blog a inne kanały social media

 

Możliwości i zasady współpracy z Glogerami

  • Polskie blogi w liczbach
  • Najbardziej wpływowi polscy blogerzy  (podział tematyczny)
  • Bloger a dziennikarz – czyje rekomendacje są bardziej skuteczne?
  • Czy reklama graficzna na blogach ma sens?
  • Testy i recenzje usług/produktów
  • Konkursy i akcje ambasadorskie
  • Szanse i zagrożenia przy współpracy z blogerami
  • Udane akcje marketingowe w blogosferze  (case studies)

 

Pytania, odpowiedzi, dyskusja. 



Informacje organizacyjne

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 1 190 zł + 23%VAT

 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

 

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

 

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. 022 463 62 05. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

 

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

 

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.



Formularz zapisu na szkolenie:

Jak stworzyć, prowadzić i promować firmową stronę internetową

Cena netto:1190 zł/os

Wybierz termin

Dane firmy

Nazwa firmy

NIP*

Ulica*

Numer*

Miasto*

Kod Pocztowy*

Osoba koordynująca

Imię*

Nazwisko*

Stanowisko

E-mail*

Telefon*

Uczestnicy szkolenia

Imię

Nazwisko

E-mail

Stanowisko

Miejsca hotelowe

Jeżeli są Państwo zainteresowani rezerwacją miejsc hotelowych za pośrednictwem naszej firmy prosimy podać liczbę dni oraz rodzaj pokoju.

Liczba pokoi:

Rodzaj pokoju:

Termin od do

Dla jednostek publicznych

Warunkiem zwolnienia z VAT jest zaznaczenie poniższego oświadczenia:
Oświadczamy, że udział w szkoleniu finansowany jest ze środków publicznych co najmniej w 70%

Uwagi

* Pola wymagane

Zapoznałem się z regulaminem zgłoszenia.

                  
Wszelkie prawa zastrzeżone Effect Group ©