Szkolenie online z udzielania informacji zwrotnej, dawania konstruktywnej krytyki i mądrej pochwały – również w zarządzaniu różnymi pokoleniami. Podczas szkolenia uczestnicy przećwiczą feedback i feedforward oraz udoskonalą swoje rozmowy z innymi zarówno od strony technicznej – konstrukcyjnej, jak i psychologicznej. Grupa będzie pracować interaktywnie i praktycznie (potrzebne włączone kamerki), będą eksperymenty, ćwiczenia i symulacje.
Korzyści dla uczestników:
- trening różnych modeli rozmowy i wypowiedzi feedback i feedforward
- zdobycie sposobów minimalizujących opór rozmówcy przed feedbackiem
- poszerzenie świadomości nt. mechanizmów psychologicznych istotnych dla skuteczności feedbacku
- określenie i pokonanie ryzyk oraz obaw związanych z udzielaniem informacji zwrotnej
Adresaci:
Dla kierowników, liderów różnego szczebla, kierowników projektów, osób koordynujących pracę innych.
Zajęcia odbywają się w grupach do 10 osób.
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł I:
- Do czego służy informacja zwrotna, a do czego nie
- Za i przeciw feedbackowi
- Kiedy i gdzie udzielać informacji zwrotnej, okoliczności, sytuacje
- Dlaczego niektórzy tak trudno przyjmują krytykę – ile można komuś powiedzieć, aby było to efektywne
- A co jeżeli nie mamy za co pochwalić?
- Typowe błędy podczas udzielania komuś feedbacku
- Jak minimalizować opór, bariery i wymówki
Moduł II:
- Emocje w pracy, emocje przy feedbacku? Jak wpływają na skuteczność przekazu i odbioru
- Słowa mają znaczenie – słownictwo wpływające na skuteczność feedbacku
- Konstrukcja i elementy feedbacku
- Modele feedbacku FUKO, UFKO, kanapka, feedforward – ćwiczenia
- Wyrażanie oczekiwań i kontraktowanie osoby, którą prosimy o zmianę zachowania
Moduł III:
- Feedbackowe rozmowy menedżerskie – rozmowy oceniające, rozwojowe, podsumowujące
- Proces egzekwowania realizacji zadania – bezboleśnie a skutecznie
- Inspirowanie autofeedbacku, pobudzanie do myślenia i odpowiedzialności za uczenie się oraz doskonalenie
- Feedback wobec przedstawicieli różnych pokoleń – czy można skrytykować Millenialsów i pokolenie Z? Czy trzeba chwalić pokolenie BB i Y?
Informacje organizacyjne:
08:45 – 09:00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
09:00 – 15:00 Zajęcia
Po zapisaniu się na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.