Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Warszawa 20-05-2020 20-05-2020
Gdańsk 17-06-2020 17-06-2020
Wrocław 10-07-2020 10-07-2020
Kraków 18-09-2020 18-09-2020
Wrocław 06-11-2020 06-11-2020
Warszawa 04-12-2020 04-12-2020

Cel i program szkolenia

Facebook to jedna z najbardziej dogodnych i najtańszych form promocji instytucji państwowej, samorządowej lub organizacji pozarządowej. Mieszkańcy bardzo chętnie dodają do obserwowanych profilów strony związane z ich miastem, gminą lub powiatem. Również profile wielu organizacji pozarządowych cieszą się popularnością. Facebook pozwala docierać z wartościowymi informacjami do odpowiednich osób – wymaga jednak dużego wyczucia, wrażliwości oraz sprawnego działania. Facebook to medium „szybkie”, w związku z czym odbiorcy mogą oczekiwać błyskawicznych a zarazem oficjalnych odpowiedzi na swoje pytania. W przypadku Instytucji duże będą także oczekiwania w zakresie etyki. Niniejsze szkolenie ma na celu przygotować pracowników Instytucji do prowadzenia konta na Facebooku zgodnie z przepisami, w sposób interesujący i angażujący odbiorców, a zarazem tak, by wspierać osiąganie statutowych celów danej organizacji. Nowoczesna Instytucja nie powinna obawiać się mediów społecznościowych!

 Cele szkolenia:

  • Poznanie funkcji Facebooka, które mogą być wykorzystywane Instytucjach
  • Poprawa jakości profilów Instytucji na Facebooku tak, by były zgodne z celami Instytucji i atrakcyjne dla odbiorców
  • Nauczenie uczestników prowadzenia Facebooka zgodnie z prawem i regulaminem
  • Uwrażliwienie uczestników na kwestie ważne w kontekście Instytucji, a więc organizacji mającej wzbudzać szczególne zaufanie publiczne

Korzyści szkolenia:

  • Dokładne poznanie funkcjonalności Facebooka
  • Zapoznanie ze specyfiką Facebooka w kontekście organizacji niekomercyjnej
  • Przygotowanie do tworzenia ciekawych treści dla konkretnych grup odbiorców
  • Poznanie możliwości związanych z obsługą klienta za pomocą Facebooka i Messengera
  • Prowadzenie konta na Facebooku zgodnie z regulaminem i w granicach prawa

 Adresaci szkolenia:

Pracownicy urzędów, jednostek samorządu terytorialnego, instytucji państwowych, fundacji, stowarzyszeń, instytucji kultury

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

Określenie otoczenia oraz celów komunikacyjnych Instytucji

Przegląd dotychczasowych działań związanych z promocją Instytucji Uczestników (np. pod kątem turystycznym, inwestycyjnym) oraz z komunikacją wewnętrzną (np. z mieszkańcami, beneficjentami). Na tym etapie warto ustalić cele komunikacji, najbardziej pożądane grupy docelowe oraz kanały (media), które mogą okazać się najbardziej skuteczne.

Budowanie popularności marki Instytucji i zaangażowania na Facebooku

  • Korzyści z prowadzenia profilu Instytucji na Facebooku
  • Budowanie strategii obecności marki instytucjonalnej na Facebooku
  • Styl komunikacji na Facebooku
  • Algorytm – czyli co, kiedy i jak publikować, by zwiększać zasięg postów?
  • Jak pozyskiwać i angażować obserwatorów i fanów?
  • Stosowanie grafik i video na profilu Instytucji

Wykorzystanie Facebooka w praktyce Instytucji

  • Polskie Instytucje na Facebooku od zaplecza – przykłady
  • Wątpliwości prawne dotyczące aktywności Instytucji państwowych i samorządowych
  • Facebook Instytucji państwowej lub samorządowej a prawa obywatelskie
  • Instytucje a grupy na Facebooku – szanse i zagrożenia
  • Dyskusja na temat możliwości wykorzystania Facebooka do promocji Instytucji

Profesjonalna komunikacja z odbiorcami na Facebooku

  • Jak komunikować się na Facebooku z mieszkańcami lub innymi odbiorcami?
  • W jaki sposób reagować na pytania lub uwagi?
  • Jak odpowiadać na komentarze (i jak tego nie robić)?
  • Recenzje na Facebooku jako narzędzie budowania reputacji
  • Reagowanie na kryzysy i sytuacje sporne
  • Stosowanie procedur w celu sprawnej obsługi spraw zgłaszanych przez Facebook

Promocja płatna na Facebooku w organizacji niekomercyjnej

  • Podstawowe ustawienia reklamowe
  • Tworzenie reklam i wpisów sponsorowanych na Facebooku
  • Promowanie wydarzeń

Facebook w kontekście prawnym i organizacyjnym

  • Facebook a ochrona danych osobowych (RODO)
  • Wykorzystywanie materiałów mieszkańców lub innych odbiorców
  • Konkursy i ich regulaminy
  • Kwestie rozliczeniowe związane z działaniami płatnymi
  • Zgłaszanie problemów na Facebooku

Zakończenie: Podsumowanie, wnioski, odpowiedzi na pytania.

 Rozkład godzinowy: 10:00 -17:00

Wykład i warsztaty z wykorzystaniem przez Uczestników komputerów z dostępem do Internetu. Wskazane, by uczestnicy byli zarejestrowani na Facebooku jeszcze przed szkoleniem.

Cena udziału w szkoleniu wynosi 790 zł + 23%VATDla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt

Formularz zapisu na szkolenie:

"Facebook w instytucjach państwowych, samorządowych i pozarządowych" - 790 zł/os


Termin szkolenia
Dane Firmy (do faktury)

Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

Osoba koordynująca

Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

Uczestnicy szkolenia
Miejsca hotelowe
Dla jednostek publicznych

Uwagi

* elementy obowiązkowe

Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.