Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Gdańsk 13-07-2020 13-07-2020
Kraków 08-10-2020 08-10-2020
Wrocław 16-11-2020 16-11-2020
Warszawa 10-12-2020 10-12-2020

Cel i program szkolenia

Facebook już dawno przestał być narzędziem do kontaktów między znajomymi i rodziną. Facebook to być może najpotężniejsze narzędzie marketingowe, jakie kiedykolwiek stworzono. Pozwala docierać z przekazem firmy do ogromnych grup odbiorców posegmentowanych ze względu na ich zainteresowania, aktywność, wykształcenie, sytuację rodzinną i zawodową. To oznacza, że każda firma może precyzyjniej, a przez to także taniej niż kiedykolwiek, docierać ze swoim przekazem do właściwych osób, angażować je i w końcu – zmieniać fanów w klientów. Nie zapominajmy jednak, że Facebook to medium SPOŁECZNOŚCIOWE, a więc tutaj nie sprawdzi się wyłącznie „ciśnięcie na sprzedaż”. Na Facebooku najpierw trzeba stworzyć społeczność i budować pozytywne relacje ze swoimi potencjalnymi klientami. Jeśli tego nie uwzględnimy, algorytmy będą dla nas bezlitosne.

 Cele szkolenia:

  • Poznanie funkcji Facebooka, które mogą być wykorzystywane w firmach i innych organizacjach.
  • Poprawa jakości profilów firmowych na Facebooku tak, by były bardziej angażujące i wspierały osiąganie celów firmy.
  • Przygotowanie Uczestników do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku.
  • Zaplanowanie działań na Facebooku zgodnie z indywidualnie opracowaną strategią.
  • Nauczenie uczestników prowadzenia Facebooka zgodnie z prawem i regulaminem.

 Korzyści szkolenia:

  • Nabranie większej śmiałości w korzystaniu z mediów społecznościowych w biznesie.
  • Gotowość do eksperymentowania z możliwościami reklamowymi, jakie daje Facebook.
  • Pełniejsze wykorzystywanie mediów społecznościowych w relacjach z klientami.
  • Swobodne poruszanie się po ustawieniach Facebooka.
  • Prowadzenie konta na Facebooku zgodnie z regulaminem i w granicach prawa.

 Adresaci szkolenia:

  • Pracownicy zajmujący się marketingiem, reklamą, promocją.
  • Pracownicy zajmujący się obsługą klienta, także za pośrednictwem mediów społecznościowych.
  • Pracownicy odpowiedzialni za media społecznościowe w firmie.
  • Pracownicy kontaktujący się z agencjami social media w firmie zlecającej takie usługi na zewnątrz.
  • Właściciele firm, prezesi, menedżerowie chcący lepiej wykorzystywać Facebook w swoich firmach.

PROGRAM SZKOLENIA

 

Korzyści oraz zagrożenia związane z obecnością firmy na Facebooku

Strategia obecności w mediach społecznościowych:

  • Określenie celów komunikacyjnych marki.
  • Ustalenie grupy docelowej z wykorzystaniem Audience Insights.
  • Tworzenie mini-strategii (taktyki) obecności na Facebooku.

Prowadzenie Facebooka na co dzień:

  • Ustawienia Facebooka krok po kroku.
  • Audyt obecności firm uczestników na Facebooku.
  • Analiza i wnioski z audytu.
  • Prowadzenie działań na Facebooku w zgodzie z algorytmem.
  • Budowanie i angażowanie społeczności.
  • Grupy na Facebooku.

Obsługa Klienta na Facebooku:

  • Angażowanie fanów w postach i komentarzach
  • Obsługa klienta przez Messenger
  • Reagowanie na sytuacje kryzysowe

Reklama na Facebooku:

  • Lejek marketingowy w mediach społecznościowych.
  • Menedżer Firmy.
  • Menedżer Reklam i konta reklamowe.
  • Tworzenie grup docelowych.
  • Podstawy remarketingu (Pixel).
  • Wykorzystywanie wpisów sponsorowanych w promocji.
  • Ustawienia reklam krok po kroku.

Zasady i prawo na Facebooku:

  • Ograniczenia regulaminowe na Facebooku.
  • Prawo autorskie.
  • RODO.

Zakończenie: Podsumowanie, wnioski, odpowiedzi na pytania.

 Rozkład godzinowy: 10:00 -17:00

Warsztaty z wykorzystaniem przez Uczestników komputerów z dostępem do Internetu (można używać własny sprzęt). Wskazane, by uczestnicy byli zarejestrowani na Facebooku jeszcze przed szkoleniem. Podczas szkolenia uczestnicy będą wykonywali ćwiczenia, będą także mieli okazję od razu wdrożyć zmiany na profilach firmowych, jeśli mają do takich dostęp.

Cena udziału w szkoleniu wynosi 790 zł + 23%VAT

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt

Formularz zapisu na szkolenie:

"Facebook w firmie" - 790 zł/os


Termin szkolenia
Dane Firmy (do faktury)

Chcę otrzymywać fakturę elektroniczną

Osoba koordynująca

Kopia zgłoszenia zostanie wysłana na podany w formularzu adres e-mail osoby koordynującej.

Uczestnicy szkolenia
Miejsca hotelowe
Dla jednostek publicznych

Uwagi

* elementy obowiązkowe

Zapoznałem się i akceptuję regulamin szkoleń oraz wyrażam zgodę wobec Effect Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-904, ul. Jerzego Bajana 31D:

na przetwarzanie danych zamieszczonych w niniejszym formularzu zgłoszeniowym w na potrzeby udziału w szkoleniu zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz na otrzymywanie od Effect Group Sp z o.o. drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030), informacji dotyczących tego szkolenia niezbędnych do realizacji.

na otrzymywanie informacji o aktualnej ofercie szkoleń Effect Group, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2016 r. poz. 1030)

na otrzymywanie faktur VAT droga elektroniczną na wskazany w formularzu adres e-mail.

Jestem świadomy/ma prawa do poprawiania, zmieniania i aktualizowania swoich danych zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO). Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.