Dostępne terminy szkolenia

Cel i program szkolenia

Internet jest najpopularniejszym źródłem zdobywania informacji. Skoro jest tak popularny, to coraz więcej firm próbuje go wykorzystać w promocji swoich produktów i usług, jak również wykorzystać go jako kanał sprzedaży. Posiadanie strony www czy też sklepu internetowego nie jest już wystarczającym działaniem. Możliwości zareklamowania w sieci jest bardzo wiele. Jednocześnie powiększa się gama działań, jak i również upowszechnia się tendencja do zdobywania informacji za pomocą sieci. Dlatego trzeba posiadać wiedzę, w jaki sposób dotrzeć do klienta oraz jak sprawić, aby prowadzone działania były efektywne i przyniosły firmie wymierne korzyści.

Cel szkolenia: Podczas szkolenia uczestnicy poznają różne metody promocji firmy w sieci, korzyści jakie przynosi obecność w Internecie oraz dowiedzą się jakich błędów uniknąć, aby prowadzone działania przyniosły sukces. Poznają techniki promowania firmy za pomocą zarówno płatnych form reklamy jak i narzędzi bezpłatnych. Dowiedzą się jak stawiać pierwsze kroki w e-commerce aby zminimalizować ryzyko prowadzenia działalności.

Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy dowiedzą się jaką formę promocji wybrać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Adresaci szkolenia:

Osoby planujących działania w e-commerce lub pragnące poprawić ich efektywność, pracownicy działów marketingu.

Program szkolenia:

Wprowadzenie do e-biznesu i e-commerce

  • pojęcie i strategie e-biznesu
  • e-commerce czyli…:
  • sklepy internetowe
  • porównywarki internetowe
  • portale aukcyjne

Wymogi prawne związane z e-commerce

  • uwarunkowania sprzedaży na odległość oraz sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa
  • reklamacja a gwarancja
  • towar niezgodny z umową – co to oznacza?
  • klauzule niedozwolone w umowach oraz regulaminach sklepów internetowych

Jak pokazać się w sieci? Rodzaje stron internetowych.

  • gdzie szukamy informacji?
  • Internet, jako wiodące źródło informacji o brandach i produktach
  • idea usability w tworzeniu treści w internecie
  • badania tracking eye pomocą w zwiększeniu efektywności przekazu
  • personalizacja strony internetowej – jej zalety i wady

Produkt, czyli co tak naprawdę sprzedajemy?

  • dlaczego klienci kupują?
  • w jaki sposób dobrze sprzedać produkt?
  • idea marketing mix od 4P poprzez 7P do 4C
  • jak przerobić ofertę z 4P do 4C?
  • z czego składa się produkt? Jak wygląda struktura produktu
  • jak powstaje satysfakcja klienta? Powiązanie struktury produktu z satysfakcją klienta.
  • czynniki budujące lojalność klientów

Jak dotrzeć do klienta – zasady tworzenia skutecznych komunikatów

  • jak podejmujemy decyzje zakupowe?
  • cykl zakupowy w Internecie
  • przebieg procesu komunikacji, na co należy zwracać uwagę?
  • perswazja, a manipulacja
  • wpływ koloru na odbiór strony www
  • modele hierarchii reakcji odbiorcy na komunikat (AIDA, model hierarchii efektów Lavidge’a-Steinera, ELM)

E-commerce jako forma aktywności w internecie

  • USP vs OVP to samo a inaczej, czyli do czego obliguje internet
  • sposoby na zwiększenie sprzedaży (cross-selling, up-selling).
  • retargeting jako pomoc w e-commerce

Standardowe formy reklamy

  • rodzaje reklam internetowych
  • performance marketing – czyli płać za efekt
  • najnowszy model zakupu powierzchni reklamowych – Real Time Bidding czyli co nam daje targetowanie behawioralne

Czym jest darmowa reklama i na ile jest skuteczna?

  • wymiana linków, jak to robić?
  • rola SEO w wizerunku firmy
  • jak optymalizować stronę?
  • reklama w linkach sponsorowanych Adwords (marketing w Google)
  • rola kontentu w skuteczności akcji SEM

Content marketing – czyli jak pozyskać klienta treścią.

  • jakie mamy cele?
  • do kogo mówimy?
  • dlaczego i gdzie mamy być słuchani?
  • kilka narzędzi wspierających content marketing

Marketing społecznościowy jako element skutecznego PR

  • social marketing – znaczenie dla biznesu
  • ile są warci użytkownicy serwisów społecznościowych?
  • korzyści i zagrożenia płynące z wykorzystania social marketingu
  • zasady budowania i prowadzenia bloga
  • optymalizacja długości posta w internecie
  • jak zmierzyć efektywność mediów społecznościowych? (brand24)

Kryzys w social mediach – czarny PR i nie tylko

  • nawet najwięksi potrafią polec – case study
  • szybkość i kreatywność jest kluczowa – case study

Niekonwencjonalne formy wykorzystania internetu w promowaniu produktów i usług

  • marketing wirusowy
  • co jest kluczowe w viral marketingu?
  • pomysł potrafi zaskoczyć – still free – case study
  • Polacy nie są gorsi – Mafia dla psa – case study
  • permission marketing – kampanie e-mailingowe i newslettery
  • marketing afiliacyjny – korzyści płynące z programów partnerskich
  • Polak potrafi – 69 tys w 8 dni – case study

Pytania, odpowiedzi, dyskusja.

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu, ćwiczeń z elementami case studies.

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1 290 zł + 23%VAT

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Nie widzisz terminu szkolenia? Napisz do nas!

"E-COMMERCE – jak skutecznie sprzedawać on line" - 1290 zł/os

    Szybki kontakt