Dostępne terminy szkolenia

Cel i program szkolenia

  • Nakreślenie mapy podstawowych cech i umiejętności skutecznego menedżera
  • Dostarczenie wiedzy o podstawowych obszarach działań lidera
  • Przećwiczenie umiejętności kierowania działaniami innych i wpływania na jakość pracy oraz decyzje i zaangażowanie współpracowników
  • Umożliwienie autodiagnozy własnych predyspozycji menedżerskich

Korzyści dla uczestników:

  • Umiejętność wywierania wpływu społecznego i modyfikowania działań podwładnych oraz współpracowników
  • Umiejętność podejmowania decyzji oraz delegowania zadań
  • Umiejętność przeprowadzania konstruktywnej oceny działań współpracowników i wspólne planowanie przyszłego rozwoju
  • Umiejętność diagnozy sytuacji trudnych i pracy z konfliktami
  • Umiejętność tworzenia motywacyjnego klimatu w relacjach zawodowych

Adresaci szkolenia:

Kadra zarządzająca, menadżerowie, liderzy projektów

Program szkolenia:

WSTĘP:

  • Przedstawienie się i planu szkolenia
  • Zasady wspólnej pracy
  • Talizmany szacunku i podziwu

CECHY SKUTECZNEGO MENEDŻERA

  • Czy istnieją „cechy menadżerskie”?
  • Podstawowe umiejętności menadżera

CHARYZMA I WYWIERANIE WPŁYWU NA INNYCH

  • Ogólne zasady wpływu społecznego.
  • Jakich mamy pracowników i współpracowników? – poziom rozwoju organizacyjnego.
  • Jakie role pełnimy w grupie? – autodiagnoza uczestników.
  • Jak budować charyzmę?

PODEJMOWANIE DECYZJI I DELEGOWANIE ZADAŃ

  • Sposoby podejmowania decyzji i ich uwarunkowania
  • Czas, satysfakcja i zaangażowanie jako czynniki wpływające na jakość decyzji.
  • Jak spostrzegamy innych?
  • Decyzje indywidualne.

KONTROLA I OCENA WYKONANIA

  • Ogólne zasady udzielania informacji zwrotnych.
  • Etapy rozmowy oceniającej.
  • Czynniki zwiększające skuteczność rozmowy oceniającej.

GDY POJAWIA SIĘ KONFLIKT

  • Rywalizacyjne i kooperacyjne zachowanie się ludzi.
  • Przyczyny pojawiania się konfliktów.
  • Etapy rozwiązywania problemów.
  • Style społecznego zachowania się autodiagnoza uczestników.

MOTYWOWANIE

  • Talizmany szacunku i podziwu – omówienie.
  • Jak motywować innych.

EWALUACJA I ZAKOŃCZENIE

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

Szkolenie realizowane będzie metodą interaktywną, w której znaczny nacisk położony zostanie na pracę na doświadczeniach uczestników. Podyktowane jest to potrzebą diagnozy obszarów wymagających doskonalenia w pracy uczestników.

Wykorzystane tu zostaną takie techniki, jak:

  • gry symulacyjne
  • ćwiczenia grupowe
  • praca w małych grupach
  • odgrywanie scenek
  • dyskusje
  • autotesty
  • mini – wykłady

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1 390 zł + 23%VAT

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

„Szkolenie bardzo ciekawe godne polecenia innym. Bardzo dobrze ze nie było większej ilość osób bo wtedy wyglądało by zupełnie inaczej. Tematyka i umiejętności prowadzącej na poziomie światowym. Przedstawiło nam praktyczne zastosowania interesujących nas tematów. Ocena dla prowadzącej celująca pod katem prowadzenia i przygotowania merytorycznego.”

Anga

Nie widzisz terminu szkolenia? Napisz do nas!

"Doskonalenie umiejętności menadżerskich" - 1390 zł/os

    Szybki kontakt