Dostępne terminy szkolenia

Cel i program szkolenia

Cel szkolenia jest zwiększenie wyników sprzedaży poprzez podniesienie umiejętności osób sprzedających  telefonicznie oraz poprzez właściwe określenie procesów.  Przekazanie uczestnikom najbardziej praktycznych i sprawdzonych rozwiązań sprzedażowych i zarządczych opierających się o wykorzystanie kilku podstawowych narzędzi, np.: statystyki sprzedażowe; opanowanie fluktuacji; elastyczność scenariusza; różnorodność strategii sprzedażowych.

Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat:

  • Sposobów rozpoznawania typów rozmówców
  • Dopasowania do oczekiwań dzwoniącego
  • Tworzenia skutecznych tekstów telefonicznych
  • Tworzenia i utrzymania profesjonalnego wizerunku Firmy

Uczestnicy nauczą się:

  • Nowoczesnych standardów rozmów telefonicznych
  • Podniesienia skuteczności sprzedaży telefonicznej
  • Kontrolowania przebiegu rozmowy telefonicznej
  • Efektywnego prowadzenia rozmów przychodzących i wychodzących
  • Wykorzystywania narzędzi do odpowiedniego zaplanowania i pokierowania rozmową

Adresaci szkolenia:

Na szkolenie zapraszamy osoby, które odpowiadają za jakość i ilość sprzedaży poprzez akcje telefoniczne (wchodzące jak i wychodzące).

Szkolenie szczególnie polecane osobom, które zarządzają strategiami sprzedażowymi lub wspierają rozwój zespołu poprzez podnoszenie poszczególnych kompetencji (pełniąc funkcję superwizorów lub liderów) oraz dla osób, których zadaniem jest dbanie o niski poziom fluktuacji czy rekrutacje pracowników.

Szkolenie dedykowane jest tym, którzy piastują funkcje menadżerskie.

Program szkolenia:

Specyfika sprzedaży telefonicznej klientom na wskazanym rynku – B2B.

Dokładne omówienie specyfiki aktywnej sprzedaży telefonicznej do klientów indywidualnych.

Jak popsuć sprzedaż przez telefon – czyli najczęstsze błędy zarządzających sprzedażą przez telefon

a) Zła postawa (sprzedawcy) podczas sprzedaży telefonicznej

b) Skutki braku przygotowania – elementy menadżerskie pracy z zespołem

c) Język i komunikacja – do pracownika i do klienta – elementy zarządzania poprzez coaching

Poprawne i skuteczne praktyki telesprzedaży

a) Postawa podczas sprzedaży telefonicznej – jak być kimś, kogo klienci chcą wysłuchać

Blok pozwoli ci uzmysłowić sobie jak ważna jest rola postawy podczas sprzedaży telefonicznej. Jak budować postawy eksperta w oczach klienta? Poznasz również swojego potencjalnego klienta – typologie klientów (wg Junga i wg formatu Szkoły Zarządzania Sprzedażą). Jak przekazać Twoją wiedzę i doświadczenie innym? Jak ich motywować? Jak podejmować trudne personalne decyzje?

b) Przygotowanie do sprzedaży przez telefon

Wszystko, co musisz wiedzieć, aby „to” sprzedać (produkt i forma jego sprzedaży). O tym jak wyznaczać cel zespołu i jednostki oraz jak zarządzać bazą kontaktów, aby zmaksymalizować sprzedaż. Dowiesz się również jak unikać najpopularniejszych błędów? Jak wypełniać zlecone zadania przełożonych i autonomicznie budować skuteczny zespół?

c) Jak zmaksymalizować korzyści „z języka telesprzedaży”

Dowiesz się jak mówić, aby słuchali. Co mówić, aby przekonywać zarówno pracowników jak i klientów – czyli jak pracować z telesprzedawcami oraz jak monitorować efekty używania wskazanego skryptu. Jak prowadzić zapisy, aby rozumieć statystykę i poprzez nią podejmować ważne decyzje? Jak odpowiadać, aby walczyć z każdymi obiekcjami?

Jak zamykać sprzedaż przez telefon

Blok poświęcony kilku najbardziej podstawowym technikom optymalizacji zamykania sprzedaży poprzez telefon; zarówno poprzez scenariusz jak i procesy sprzedażowe. Celem tego bloku jest zwiększenie ilości „pozytywnie” zamykanych rozmów. Analiza Twoich procesów i schematów; unikalne rozwiązania dla każdej branży. Wnioski ze sprzedaży w Polsce w 2014 roku.

Trochę logicznego myślenia i  przezorności szachistów – opracowanie/ korekta najlepszego scenariusza sprzedaży usług/ produktów Twojej firmy. Lista ZŁOTYCH ZWROTÓW I TECHNIK czyli po co na nowo odkrywać Amerykę?!. „Standard Telefonicznej Sprzedaży” czyli co warto zrobić najpierw lub jak zapobiegać „pożarom”. Co jest niezbędne dla prawidłowego monitoringu i prowadzenia statystyk. Kluczowa rola wewnętrznego superwizora/ lider/ szkoleniowca.

Szkolenie oparte w 100% na realnych doświadczeniach sprzedawców i menadżerów. Prezentacja rozwiązań stosowanych przez najskuteczniejsze centra  telemarketerów sprzedaży. Drugi dzień szkolenia będzie koncentrował się głownie (w oparciu o dzień poprzedni) na wybudowaniu najlepszych standardów sprzedaży telefonicznej wybranych Państwa produktów.

Szkolenie podzielone jest na moduły, dotyczące pojedynczych zagadnień. Każdy moduł zawiera niezbędną, minimalną ilość teorii oraz praktykę (w formie warsztatów, gier i ćwiczeń) dla całej grupy uczestników, podgrup i indywidualnych.

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1490 zł + 23%VAT

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.

Cena szkolenia: dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest: przesłanie do nas formularza zgłoszenia online lub na e-mail.

Rezerwacja noclegów: pomagamy przy rezerwacji noclegów na preferencyjnych warunkach w hotelu w którym odbywa się szkolenie.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.

Nie widzisz terminu szkolenia? Napisz do nas!

"Call Center – zarządzanie poprzez coaching i statystyki" - 1490 zł/os

    Szybki kontakt