Dostępne terminy szkolenia

Lokalizacja Początek szkolenia Zakończenie szkolenia
Warszawa 06-11-2017 07-11-2017
Kraków 18-12-2017 19-12-2017

Cel i program szkolenia

Celem spotkania jest zastanowienie się czy i kiedy jesteśmy autorytetem dla naszych pracowników. Szkolenie poprzez wymianę doświadczeń uczestników pozwala spojrzeć i zdefiniować kiedy autorytet jest potrzebny do osiągania celów i w jakich sytuacjach jest najbardziej potrzebny. Ćwiczenia są tak skonstruowane, żeby uczestnicy mogli po spotkaniu wyznaczyć obszary, które przeszkadzają im w osiągnięciu mocnej pozycji lidera wynikającej z autorytetu a nie z formalnej władzy.

Korzyści dla uczestników:

  • diagnoza czy jestem kierownikiem czy przywódcą,
  • wybór najlepszego modelu zarządzania zespołem do sytuacji panującej w firmie,
  • umiejętność pobudzenia zaangażowania pracowniczego bez wykorzystywania bodźców finansowych,
  • rozwój kompetencji pracowniczych poprzez delegowanie uprawnień,
  • wzmocnienie postawy asertywnej,
  • jednoczenie zespołu wokół celów stawianych przez lidera,
  • umiejętne przeprowadzanie 5-cio minutowych zebrań,
  • efektywne i bezkonfliktowe egzekwowanie postawionych zadań.

Program szkolenia:

Budowanie wizerunku przywódcy:

  • w jakich sytuacjach pracownicy przyjmują postawę roszczeniową do przełożonego,
  • rozwój pracownika poprzez delegowanie zadań,
  • czy jestem gotów do budowania sylwetki lidera/przywódcy,
  • budowanie autorytetu mocnego lidera w oparciu o własny przykład,
  • wspieranie pracownika w procesie zmiany – kogo mam a kogo chcę mieć.

Budowa autorytetu podczas trudnych rozmów z pracownikami:

  • jak wydawać polecenia służbowe w sposób zrozumiały i angażujący,
  • jak przygotować się do trudnej rozmowy z pracownikiem,
  • jak przeprowadzić rozmowę korygującą, żeby pracownik odebrał ją jako spotkanie ukierunkowane na doskonalenie swoich kompetencji a nie próbę odreagowania na nim niezadowolenia szefa,
  • komunikowanie pracownikom trudnych informacji,
  • prowadzenie zebrań pięciominutowych,
  • udzielanie konstruktywnej krytyki.

Model zarządzania a budowa autorytetu:

  • jaki styl zarządzania sprawdza się w jakiej organizacji,
  • analiza potencjału pracowniczego,
  • jaki mam zespół a jaki chce mieć – jak przełamać bariery w zmianach postaw u pracowników,
  • ukierunkowanie zespołu na rozwój,
  • autoanaliza – jaki jest mój styl zarządzania – pomagam czy przeszkadzam pracownikom?

Narzędzia motywacyjne w budowaniu autorytetu:

  • jakie narzędzia motywacyjne działają na pracowników, jakie mam w zasięgu moich kompetencji,
  • kiedy reagować na roszczenia pracowników o podwyżki,
  • jak motywować pracowników o dużym stażu pracy i małym zaangażowaniu,
  • co działa na pracowników tymczasowych.

Wpływ postawy asertywnej na budowanie autorytetu:

  • wzmocnienie postawy asertywnej,
  • odpowiedź na pytanie dlaczego warto być asertywnym,
  • jak rozwijać postawę asertywną u pracowników,
  • jak reagować gdy szef nas nie słucha,
  • jak poradzić sobie ze swoim gniewem,
  • jak reagować gdy pracownik krzyczy.

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

case study, scenki, testy, autoprezentacja, burza mózgów, moderacja metaplanowa

 

Cena udziału w szkoleniu wynosi 1250 zł + 23%VAT

Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych na preferencyjnych warunkach.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt.