Przejawy mobbingu, dyskryminacji czy też molestowania seksualnego w pracy nie przynoszą firmie żadnych korzyści. Przeciwnie – koszty wizerunkowe oraz...
Czytaj dalejPracujący w Effect Group eksperci, którzy na co dzień organizują m.in. szkolenia z transportu, rekrutacji czy negocjacji, przygotowali dla Państwa szereg ciekawych publikacji dotyczących działalności naszej firmy. Jest to lektura dla wszystkich osób, które rozważają skorzystanie z naszych usług. Z artykułów dowiedzą się Państwo, dlaczego warto organizować szkolenia dla menadżerów i brygadzistów oraz jakie korzyści wyniesie z nich nie tylko podległy im zespół pracowników, ale także sama firma. W sekcji zawarto kompendium wiedzy, które będzie przydatne dla każdego, współczesnego przedsiębiorcy, pragnącego zmodernizować własny biznes i podnieść kwalifikacje pracowników. Na blogu znajdą Państwo informacje m.in. na temat opłacalności inwestowania w szkolenia z obsługi klienta. Temat szczególnie polecany dla firm działających w sektorze sprzedażowym. Publikacje zostały opracowane w oparciu o materiały wykorzystywane w trakcie prowadzonych przez Effect Group szkoleń, dzięki czemu będą mogli Państwo dowiedzieć się na ich temat znacznie więcej.
Czy metoda 5S naprawdę się firmom opłaca? Zazwyczaj tak, choć wiele zależy od determinacji menedżerów wprowadzających zmiany, a także od ich...
Czytaj dalejNa stanowisku kierowniczym zazwyczaj potrzebne są zupełnie inne kompetencje od tych, które wyróżniają pracownika operacyjnego. Dlatego awans na...
Czytaj dalejNiektórzy pracownicy uważają spotkania firmowe za stratę czasu i gotowi byliby zrezygnować z nich na rzecz bardziej produktywnej pracy. Mimo to, nawet...
Czytaj dalejProwadzenie biznesu za granicą jest znacznie trudniejsze niż całkowita koncentracja na rynku krajowym, szczególnie, jeśli chcemy działać w innym od...
Czytaj dalejNegocjacje dotyczące zakupów powinny przebiegać podobnie jak wszystkie inne negocjacje biznesowe. Niestety, rozmowy handlowe bardzo często koncentrują...
Czytaj dalejJedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna,...
Czytaj dalejMenedżerowie mają tendencję do przekazywania swoim podwładnym negatywnych informacji zwrotnych. Jednak wzmocnienia negatywne bardzo rzadko prowadzą do...
Czytaj dalejStres jest nieodzownym elementem wystąpień publicznych. Bez względu na to czy prowadzisz prezentacje dla partnerów biznesowych, szkolisz pracowników, czy...
Czytaj dalej