Nie istnieje jeden, idealny model komunikacji, który zapewni udaną współpracę między pracownikami i umożliwi skuteczną realizację celów biznesowych....
Czytaj dalejPracujący w Effect Group eksperci, którzy na co dzień organizują m.in. szkolenia z transportu, rekrutacji czy negocjacji, przygotowali dla Państwa szereg ciekawych publikacji dotyczących działalności naszej firmy. Jest to lektura dla wszystkich osób, które rozważają skorzystanie z naszych usług. Z artykułów dowiedzą się Państwo, dlaczego warto organizować szkolenia dla menadżerów i brygadzistów oraz jakie korzyści wyniesie z nich nie tylko podległy im zespół pracowników, ale także sama firma. W sekcji zawarto kompendium wiedzy, które będzie przydatne dla każdego, współczesnego przedsiębiorcy, pragnącego zmodernizować własny biznes i podnieść kwalifikacje pracowników. Na blogu znajdą Państwo informacje m.in. na temat opłacalności inwestowania w szkolenia z obsługi klienta. Temat szczególnie polecany dla firm działających w sektorze sprzedażowym. Publikacje zostały opracowane w oparciu o materiały wykorzystywane w trakcie prowadzonych przez Effect Group szkoleń, dzięki czemu będą mogli Państwo dowiedzieć się na ich temat znacznie więcej.
Na polskim rynku działają setki firm szkoleniowych, które mają w swoich ofertach tysiące wykładów i warsztatów. Duży wybór zwiększa szanse, aby...
Czytaj dalejTradycyjna komunikacja, z jaką mamy do czynienia w większości firm, zazwyczaj opiera się na wydawaniu poleceń, krytyce, a w skrajnych sytuacjach przybiera...
Czytaj dalejW wielu firmach szkolenia pracowników, o ile w ogóle są realizowane, nie opierają się na żadnych strategicznych założeniach. Trudno jednak mówić o...
Czytaj dalej„Wyprzedzajcie swoje czasy poprzez niekończącą się kreatywność, dociekliwość i dążenie do usprawnień” (Zasada Toyoty) Pierwsze zastosowanie...
Czytaj dalejDo niedawna szkolenia dofinansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) przeznaczone były wyłącznie dla pracowników, którzy przekroczyli 45. rok...
Czytaj dalejStosując odpowiednie techniki, możemy pomóc sobie w lepszej organizacji czasu pracy. Jednak nawet najdoskonalsze metody na niewiele się zdadzą, jeśli...
Czytaj dalejWybór właściwego pracownika nie musi być kosztowny. Trzeba jednak pamiętać, że znaczenie ma nie to, ile osób przeczyta nasze ogłoszenie, ale fakt, czy...
Czytaj dalejAsertywność należy do tych kompetencji, które menedżerowie rozwijają najchętniej. Jest tak, ponieważ z jednej strony czują oni potrzebę, by lepiej...
Czytaj dalej