To, czy ze szkolenia firmowego wyniesiemy oczekiwane korzyści, zależeć może od wielu czynników, a znaczenie może mieć również to, czy będzie to...
Czytaj dalejPracujący w Effect Group eksperci, którzy na co dzień organizują m.in. szkolenia z transportu, rekrutacji czy negocjacji, przygotowali dla Państwa szereg ciekawych publikacji dotyczących działalności naszej firmy. Jest to lektura dla wszystkich osób, które rozważają skorzystanie z naszych usług. Z artykułów dowiedzą się Państwo, dlaczego warto organizować szkolenia dla menadżerów i brygadzistów oraz jakie korzyści wyniesie z nich nie tylko podległy im zespół pracowników, ale także sama firma. W sekcji zawarto kompendium wiedzy, które będzie przydatne dla każdego, współczesnego przedsiębiorcy, pragnącego zmodernizować własny biznes i podnieść kwalifikacje pracowników. Na blogu znajdą Państwo informacje m.in. na temat opłacalności inwestowania w szkolenia z obsługi klienta. Temat szczególnie polecany dla firm działających w sektorze sprzedażowym. Publikacje zostały opracowane w oparciu o materiały wykorzystywane w trakcie prowadzonych przez Effect Group szkoleń, dzięki czemu będą mogli Państwo dowiedzieć się na ich temat znacznie więcej.
W życiu zawodowym i biznesie, podobnie jak w życiu prywatnym, koniec starego roku i początek nowego sprzyja podejmowaniu postanowień noworocznych. Ale to,...
Czytaj dalejNiewiele osób zaprzeczy, że szkolenia pracowników są potrzebne. W praktyce jednak konieczność aktualizowania wiedzy i umiejętności zatrudnionych osób...
Czytaj dalejStacjonarne szkolenia organizowane w siedzibie przedsiębiorstwa lub w sali firmy szkoleniowej wciąż są i pewnie długo jeszcze pozostaną...
Czytaj dalejFirmy mogą dążyć do jak najlepszego wypromowania swoich produktów lub do podniesienia ich jakości, sądząc, że dzięki temu zwiększą sprzedaż....
Czytaj dalejPojęcie „Lean Manufacturing” można przetłumaczyć jako „odchudzanie wytwarzania”, czy też „szczupłą produkcję”, a porównanie z fitnessem...
Czytaj dalejKreatywność w pracy i biznesie bywa mylnie utożsamiana wyłącznie z kolorowymi kredkami, rysunkami na flipcharcie, krzykliwymi hasłami w reklamach czy...
Czytaj dalejW rozmowach z menedżerami czy pracownikami działów HR najczęściej słyszę, że pracownik z pokolenia Y jest nielojalny, roszczeniowy, trudno...
Czytaj dalejPeter Drucker już w 1954 roku, w książce „Praktyka zarządzania” podkreślał, że niektóre osoby mają większe predyspozycje do bycia liderem niż...
Czytaj dalej