Szkolenia interpersonalne

Szkolenia Interpersonalne

Temat Termin Miasto
Zarządzanie zespołem pracowniczym – budowanie efektywnego zespołu 31 – 1 kwietnia 2017 17 – 18 maja 2017
19 – 20 czerwca 2017
3 – 4 lipca 2017
Kraków
Warszawa
Wrocław
Zapisz się
Doskonalenie kompetencji kierowniczych 6 – 7 kwietnia 2017
25 – 26 maja 2017
29 – 30 czerwca 2017
Wrocław
Warszawa
Kraków
Zapisz się
Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy 10 – 11 kwietnia 2017
15 – 16 maja 2017
15 – 16 maja 2017
8 – 9 czerwca 2017
Warszawa
Toruń
Kraków
Sopot
Zapisz się
Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem 10 – 11 kwietnia 2017
20 – 21 kwietnia 2017
15 – 16 maja 2017
18 – 19 maja 2017
Poznań
Warszawa
Toruń
Kraków
Zapisz się
Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji 10 – 11 kwietnia 2017
11 – 12 maja 2017
10 – 11 lipca 2017
28 – 29 sierpnia 2017
Poznań
Warszawa
Warszawa
Sopot
Zapisz się
Profesjonalne wystąpienia publiczne 10 – 11 kwietnia 2017
25 – 26 maja 2017
10 – 11 lipca 2017
Poznań
Warszawa
Wrocław
Zapisz się
MS Excel – poziom zaawansowany 10 – 11 kwietnia 2017
22 – 23 maja 2017
6 – 7 lipca 2017
28 – 29 września 2017
7 – 8 grudnia 2017
Warszawa
Wrocław
Warszawa
Kraków
Warszawa
Zapisz się
Perswazja i wywieranie wpływu czyli jak odnosić sukcesy i nie zrażać do siebie innych 10 – 11 kwietnia 2017
25 – 26 maja 2017
8 – 9 czerwca 2017
10 – 11 lipca 2017
Poznań
Warszawa
Sopot
Wrocław
Zapisz się
Telesprzedaż – innowacyjne podejście do zmęczonych i niemających czasu klientów 10 – 11 kwietnia 2017
12 – 13 czerwca 2017
Poznań
Warszawa
Zapisz się
Klient wymagający i trudne relacje z klientami – Jak zachować spokój, dobre samopoczucie i profesjonalną postawę wobec klienta składającego reklamację 10 – 11 kwietnia 2017
5 – 6 czerwca 2017
Poznań
Sopot
Zapisz się
Zakupy nie tylko dla kupców 12 kwietnia 2017
17 maja 2017
26 czerwca 2017
Warszawa
Wrocław
Warszawa
Zapisz się
Korespondencja biurowa – współczesne standardy komunikacji pisemnej z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi 19 kwietnia 2017
Warszawa
Zapisz się
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy 20 – 21 kwietnia 2017
18 – 19 maja 2017
5 – 6 czerwca 2017
3 – 4 lipca 2017
28 – 29 sierpnia 2017
Warszawa
Kraków
Sopot
Warszawa
Sopot
Zapisz się
Rozpoznaj osobowość oraz sposób myślenia swojego klienta i zwiększ własną skuteczność zawodową 20 – 21 kwietnia 2017
3 – 4 lipca 2017
Warszawa
Kraków
Zapisz się
Zarządzanie utalentowanymi pracownikami 20 – 21 kwietnia 2017
18 – 19 maja 2017
Warszawa
Wrocław
Zapisz się
Doskonalenie postawy trenerskiej 20 – 21 kwietnia 2017
15 – 16 maja 2017
28 – 29 sierpnia 2017
26 – 27 października 2017
7 – 8 grudnia 2017
Warszawa
Kraków
Sopot
Wrocław
Warszawa
Zapisz się
Zarządzanie stresem, kontrolowanie emocji oraz równowaga praca-życie 24 – 25 kwietnia 2017
15 – 16 maja 2017
25 – 26 maja 2017
8 – 9 czerwca 2017
Warszawa
Toruń
Wrocław
Sopot
Zapisz się
Przejmowanie klientów konkurencji 24 – 25 kwietnia 2017
5 – 6 czerwca 2017
Warszawa
Sopot
Zapisz się
Asertywność jako metoda na zwiększenie efektywności własnej oraz skuteczności w relacjach z klientami 24 – 25 kwietnia 2017
15 – 16 maja 2017
18 – 19 maja 2017
5 – 6 czerwca 2017
Warszawa
Toruń
Kraków
Sopot
Zapisz się
Skuteczne techniki zwiększania kreatywności i twórczego myślenia 24 – 25 kwietnia 2017
8 – 9 czerwca 2017
6 – 7 lipca 2017
28 – 29 sierpnia 2017
Warszawa
Sopot
Warszawa
Sopot
Zapisz się
Jak dzielić się wiedzą czyli co tak naprawdę jest ważne? 24 – 25 kwietnia 2017
6 – 7 lipca 2017
Warszawa
Wrocław
Zapisz się
Jak przeprowadzać efektywne zebrania? 24 – 25 kwietnia 2017
8 – 9 czerwca 2017
Kraków
Sopot
Zapisz się
Zarządzanie projektami 24 – 25 kwietnia 2017
5 – 6 czerwca 2017
Warszawa
Sopot
Zapisz się
Trudne rozmowy – sztuka porozumiewania się 26 – 27 kwietnia 2017
25 – 26 maja 2017
28 – 29 sierpnia 2017
Wrocław
Warszawa
Sopot
Zapisz się
Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami 26 kwietnia 2017
Warszawa
Zapisz się
Przygotowanie do pełnienia roli kierowniczej 27 – 28 kwietnia 2017
25 – 26 maja 2017
8 – 9 czerwca 2017
3 – 4 lipca 2017
Warszawa
Kraków
Sopot
Wrocław
Zapisz się
Rozwój osobisty. Budowa autorytetu menadżera 27 – 28 kwietnia 2017
15 – 16 maja 2017
5 – 6 czerwca 2017
28 – 29 sierpnia 2017
Warszawa
Toruń
Sopot
Warszawa
Zapisz się
Przywództwo – budowanie i motywowanie zespołu 27 – 28 kwietnia 2017
5 – 6 czerwca 2017
25 – 26 września 2017
6 – 7 listopada 2017
4 – 5 grudnia 2017
Warszawa
Sopot
Kraków
Warszawa
Zakopane
Zapisz się
Ochrona danych osobowych 28 kwietnia 2017
17 maja 2017
Wrocław
Warszawa
Zapisz się
Zarządzanie zmianą – jak skutecznie pokierować zmianami organizacyjnymi 8 – 9 maja 2017
6 – 7 lipca 2017
25 – 26 września 2017
9 – 10 listopada 2017
Warszawa
Wrocław
Kraków
Warszawa
Zapisz się
Motywowanie i zarządzanie wiekiem – czyli jak wydobyć i pozyskać od ludzi to co w nich najlepsze 15 – 16 maja 2017
6 – 7 lipca 2017
9 – 10 listopada 2017
7 – 8 grudnia 2017
Toruń
Wrocław
Warszawa
Kraków
Zapisz się
Menedżer w roli coacha – doskonalenie umiejętności 15 – 16 maja 2017
16 – 17 października 2017
27 – 28 listopada 2017
Warszawa
Kraków
Warszawa
Zapisz się
Rozmowy z pracownikami – droga do sukcesu firmy 15 – 16 maja 2017
19 – 20 czerwca 2017
Kraków
Wrocław
Zapisz się
Postaw fundament – warsztat budowania poczucia własnej wartości 15 – 16 maja 2017
19 – 20 czerwca 2017
Kraków
Wrocław
Zapisz się
Cztery pokolenia na rynku pracy – jak motywować i komunikować się z pokoleniem Z, Y, X, Baby Boomers 16 maja 2017
7 czerwca 2017
7 lipca 2017
10 listopada 2017
6 grudnia 2017
Toruń
Sopot
Wrocław
Warszawa
Zakopane
Zapisz się
Negocjacje biznesowe międzynarodowe 18 – 19 maja 2017
Warszawa
Zapisz się
Jak stworzyć biznes partnerski, odpowiedzialny i etyczny za pomocą konstruktywnej komunikacji opartej na metodzie NVC 18 – 19 maja 2017
8 – 9 czerwca 2017
Wrocław
Sopot
Zapisz się
MS Excel – od podstaw – do mistrzostwa 22 – 23 maja 2017
5 – 6 czerwca 2017
26 – 27 października 2017
23 – 24 listopada 2017
11 – 12 grudnia 2017
Katowice
Warszawa
Kraków
Warszawa
Wrocław
Zapisz się
Delegowanie zadań i wzmacnianie samodzielności pracowników 25 – 26 maja 2017
3 – 4 lipca 2017
23 – 24 października 2017
4 – 5 grudnia 2017
18 – 19 grudnia 2017
Kraków
Wrocław
Wrocław
Zakopane
Warszawa
Zapisz się
Konflikty w zespole – przeciwdziałanie, wykrywanie symptomów oraz rozwiązywanie 25 – 26 maja 2017
10 – 11 lipca 2017
Warszawa
Warszawa
Zapisz się
Automotywacja – jak być skutecznym liderem? 25 – 26 maja 2017
23 – 24 października 2017
4 – 5 grudnia 2017
Warszawa
Warszawa
Zakopane
Zapisz się
Jak uniknąć wypalenia zawodowego w swojej pracy 26 – 27 maja 2017
3 – 4 lipca 2017
Wrocław
Warszawa
Zapisz się
Akademia Asystentki i Sekretarki 5 – 6 czerwca 2017
6 – 7 listopada 2017
Sopot
Warszawa
Zapisz się
Skuteczna obrona przed manipulacjami 5 – 6 czerwca 2017
6 – 7 listopada 2017
Sopot
Warszawa
Zapisz się
Zarządzanie kompetencjami i rozwojem pracowników w firmie 5 – 6 czerwca 2017
6 – 7 lipca 2017
Sopot
Warszawa
Zapisz się
Doskonalenie umiejętności menadżerskich 19 – 20 czerwca 2017
12 – 13 października 2017
Kraków
Warszawa
Zapisz się
Odpowiedzialność i zadania pracownika realizującego projekt dofinansowany ze środków unijnych 2014-2020 r. 19 – 20 czerwca 2017
Warszawa
Zapisz się
Call Center – zarządzanie poprzez coaching i statystyki 22 – 23 czerwca 2017
25 – 26 września 2017
Warszawa
Wrocław
Zapisz się
Wszelkie prawa zastrzeżone Effect Group ©